spreeuwtje schreef:
[emoji23] ja nu weet ik het weer. Jij was die vage van bp [emoji2957]
Kindlief had ik ook een fotootje van bij gezet. Maar ik snap nu dat ik eerst moet betalen om meer dan 1 foto te mogen plaatsen.
Die kat is denk ik Koekie. Die is helaas overleden al heel jong. We hebben nog steeds ieniemieniedikketrienie en nu nog twee katjes vanuit de kitten opvang. Chicks en Shaggy. Die zijn nu ruim een jaar. Ze komen uit een hoarding huis met 40 katten. Allemaal niesziekte. Chicks heeft daar geen last meer van. Shaggy nog wel. Zijn traanbuizen zijn verkleefd. Dus hij heeft altijd vieze oogjes.
- pien - schreef:
Géén idee....wel lang ja, zou goed kunnen dat het zeker 10 jaar geleden is. Mijn meneer is er al weer 9 jaar en het was nog dáarvoor!
spreeuwtje schreef: wo 30 dec 2020, 12:17
Kindlief had ik ook een fotootje van bij gezet. Maar ik snap nu dat ik eerst moet betalen om meer dan 1 foto te mogen plaatsen.
spreeuwtje schreef: wo 30 dec 2020, 12:17
Beide foto's zijn zichtbaar, hoor. Ik denk dat er bij de eerste keer plaatsen ergens een komma verkeerd stond. Ik zie in jouw berichten vaker 'afbeelding' staan zonder dat er iets te zien is. Plaats je de foto's met behulp van 'Bijlagen uploaden' hieronder? Dan kun je drie foto's per bericht toevoegen. Als je foto's van een externe site plaatst, moet je ze in even met het afbeeldingsicoontje in de rij hierboven behandelen.
Ja, lekker vaag weer, ik weet het. Maar ik ben totaaaal niet geïnteresseerd in computertechnologie en ken dus ook de terminologie niet.
Anne in Zweden schreef:
Beide foto's zijn zichtbaar, hoor. Ik denk dat er bij de eerste keer plaatsen ergens een komma verkeerd stond. Ik zie in jouw berichten vaker 'afbeelding' staan zonder dat er iets te zien is. Plaats je de foto's met behulp van 'Bijlagen uploaden' hieronder? Dan kun je drie foto's per bericht toevoegen. Als je foto's van een externe site plaatst, moet je ze in even met het afbeeldingsicoontje in de rij hierboven behandelen.
Ja, lekker vaag weer, ik weet het. Maar ik ben totaaaal niet geïnteresseerd in computertechnologie en ken dus ook de terminologie niet.
Hoe dan ook, je hoeft niets te betalen, hoor!
Oh weird... ik kreeg die melding van Tapatalk. Ik klik op t icoontje hier onder en haal de afbeeldingen van mijn fotorol op mijn foon.