Snap ik: gelukkig bestaat het menu voor ongeveer 15% uit plofkip/eend. Een deel overige is wild of rund/lam.Lizzy schreef: wo 11 okt 2023, 13:55 Kweek-eend vind ik ook echt gewoon niet fijn om te voeren. Ik zou wel blij worden van wilde eend, dat dan weer wel.
Wordt kvv het 2e debacle overname door ketens?
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Wordt kvv het 2e debacle overname door ketens?
- Inge en Bono
- 5-sterren

'Koopje' heeft in de vraag en aanbod eerder een topic gemaakt, maar daar is weinig respons op gekomen, topic is nu ook weg, maar hij levert prachtproducten. Ik kom net terug van een 2e keer halen: gans- en fazantenspiervlees á respectievelijk €3 en €4/kgpearlsofpassion schreef: ma 09 okt 2023, 13:01 Zullen we allemaal eens in de buurt rondhoren? Bij jagers, bioboer, plaatselijke poelier?
Ik wil wel beginnen. Als er animo zou zijn.en we producten zouden kunnen ruilen heeft dat misschien zin terwijl dat voor mijn eigen gerbruik nauwelijks het geval is.
Maar de vraag is of het met de huidige benzinekosten nog wel haalbaar is...
Nou kom ik hoe dan ook jaarlijks wel eens in NL vlees halen.
Lijntjes worden door mensen gemaakt. Ze komen niet vanzelf.![]()
Hij had ook eend, haas en patrijs. Ik heb haas- en patrijs vleesbot á €4 en €3,50 meegenomen. Hele fijne prijsjes, vind ik
- pearlsofpassion
- Moderator
Dat zijn heel fijne prijzen!
Heb je gegevens?
Heb je gegevens?
- Inge en Bono
- 5-sterren

Ja heb ik, je kunt een pb sturen naar: memberlist.php?mode=viewprofile&u=20111 Ik heb eventueel ook messenger gegevens, maar die stuur ik dan via pb
- Inge en Bono
- 5-sterren

En een foto van het fazantenspiervlees:
- pearlsofpassion
- Moderator
Nee, messenger gegevens hoef ik niet. Dat gebruik ik niet.Inge en Bono schreef: vr 08 dec 2023, 17:58 Ja heb ik, je kunt een pb sturen naar: memberlist.php?mode=viewprofile&u=20111 Ik heb eventueel ook messenger gegevens, maar die stuur ik dan via pb![]()
Ik dacht eerder aan een ouderwets mailadres oid.
Zal het dan via pb proberen.
Zit het vel met vet er nog op? Dat scheelt wel natuurlijk, maar bon, nog steeds heel mooi.
- Inge en Bono
- 5-sterren

Er zit wel wat vel op bij het fazantenvlees, maar niet veel. Ik had het fazantenvlees vers, de rest was bevroren, daar heb ik geen foto van. De gans was enkel filet de vorige keer en zo ziet het er weer uit.pearlsofpassion schreef: vr 08 dec 2023, 18:37 Nee, messenger gegevens hoef ik niet. Dat gebruik ik niet.
Ik dacht eerder aan een ouderwets mailadres oid.![]()
Zal het dan via pb proberen.
Zit het vel met vet er nog op? Dat scheelt wel natuurlijk, maar bon, nog steeds heel mooi.
Ik heb doorgegeven dat er pb kan komen via hier
- pearlsofpassion
- Moderator
Wil je dat aan mij sturen, messenger?Inge en Bono schreef: vr 08 dec 2023, 17:58 Ja heb ik, je kunt een pb sturen naar: memberlist.php?mode=viewprofile&u=20111 Ik heb eventueel ook messenger gegevens, maar die stuur ik dan via pb![]()
-
Cindy de Wolf
- 5-sterren

Zou ik die ook mogen?
- Inge en Bono
- 5-sterren

Gestuurd en Lizzy heeft 'm ook al, begrijp ik
Topic compleet gemist, maar hier nog iemand die misschien wel interesse heeft, mag ik ook de gegevens (pb via hier denk ik het handigst)
- Inge en Bono
- 5-sterren

Pb kan je sturen naar Koopje memberlist.php?mode=viewprofile&u=20111Ina schreef: zo 10 dec 2023, 14:45 Topic compleet gemist, maar hier nog iemand die misschien wel interesse heeft, mag ik ook de gegevens (pb via hier denk ik het handigst)