smuldier
Moderator: eelke
Re: smuldier
Als je genoeg Smuldier in één keer kan bestellen, dan bezorgen ze het thuis en kun je een Smuldier compleet vlees krijgen. Weet nog niet hoe de vlees compleet eruit ziet, want het wordt de eerste keer, dat ik het ga krijgen.
Nu voer ik al een hele tijd de pens variant, maar ik doe het als volgt: op 2x 500 gram Smuldier compleet, meng ik 500 gram Smuldier vlees bij. Gaat prima.
Maar ik moet toegeven, een pup krijgt bij mij geen Smuldier. Die gaat op Energique puppy tot 4 maanden. Daarna pas komt de Smuldier.
gr.
Nicolette
Nu voer ik al een hele tijd de pens variant, maar ik doe het als volgt: op 2x 500 gram Smuldier compleet, meng ik 500 gram Smuldier vlees bij. Gaat prima.
Maar ik moet toegeven, een pup krijgt bij mij geen Smuldier. Die gaat op Energique puppy tot 4 maanden. Daarna pas komt de Smuldier.
gr.
Nicolette
Guus is nu 8 maanden dus ik moet kijken wat ik ga doen.
Ik ga hier in de buurt informeren bij wie ik het kan kopen en hoeveel het kost.
De internist heb ik gebeld ivm de voeding voor Syb, hij belt nog terug.
Groetjes Irm
Groetjes Irm
-
conleeuw
- 5-sterren

- Contacteer:
[quote="Schapie"]
Groetjes Irm
[/quote]smuldier is in een aantal supers te vinden, C1000 heeft het, dan meestal enkelvoudig, pens, hart, vlees, kip en ook een smuldier compleet, maar ik weet niet precies wat daar in zit, volgens mij ook granen, mischien dat iemand hier dat weet.
Ook bij de Co-op heb ik smuldier gezien.
Groetjes Irm
[/quote]smuldier is in een aantal supers te vinden, C1000 heeft het, dan meestal enkelvoudig, pens, hart, vlees, kip en ook een smuldier compleet, maar ik weet niet precies wat daar in zit, volgens mij ook granen, mischien dat iemand hier dat weet.
Ook bij de Co-op heb ik smuldier gezien.
Hier kan ik zowat nergens aan smuldier komen, vomar heeft maar 3 soorten compleet op pensbasis, hart en kip...de edah heeft het niet, en deka heeft hetzelfde als vomar...niet de varianten die ik wil hebben dus.
Ok nou ik ga kijken......hier vlakbij hebben ze wel smeuldier maar ook niet alles dus ik denk dat ik gewoon alle winkels ff afbel. Lijkt me makkelijker.
Ik ga ook kijken naar duck.....dat schijnt heel goed te zijn en bij sommige winkels net zo duur als smuldier in verhouding voor wat je voor je honden nodig hebt.
Ik ga ook kijken naar duck.....dat schijnt heel goed te zijn en bij sommige winkels net zo duur als smuldier in verhouding voor wat je voor je honden nodig hebt.
Nou, dat lijkt me geen probleem. Koud genoeg om een voorraadje een poosje goed te houden in een koelbox. Gewoon buiten ingraven in de sneeuw.PS hoe doen jullie het als je op vakantie gaan??? Wij gaan naar oostenrijk bijvoorbeeld in de winter.
[quote="Lindsey"]
Nou, dat lijkt me geen probleem. Koud genoeg om een voorraadje een poosje goed te houden in een koelbox. Gewoon buiten ingraven in de sneeuw.
[/quote]
uuuuu ik heb twee honden.....dus de honden achter in de auto....spullen tussen ons in en daar passen echt geen koelboxen meer bij
. Ik moet dan vooraf maar eens informeren wat er daar te koop is.
Nou, dat lijkt me geen probleem. Koud genoeg om een voorraadje een poosje goed te houden in een koelbox. Gewoon buiten ingraven in de sneeuw.
[/quote]