BARF- pakket Beginners

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Re: BARF- pakket Beginners

Antonia
5-sterren
5-sterren

Bericht door Antonia »

Sarine schreef: Ik zou zelf geen pens geven omdat je al CB geeft en dit vervangen door bijvoorbeeld eend (te verkrijgen bij o.a. Herby) of kip of haas en zelf zou ik nooit maar dan ook nooit kalkoennekken geven. Ik weet dat er een select groepje mensen is wat dat wel doet. Ik heb het 1 keer gedaan (2 maanden geleden) en prompt zat ik 's avonds bij de da met 1 van de honden ivm gaatje in het gehemelte en dan heb ik zeer ervaren barfers. De kalkoennekken zou ik dan ook op zeker vervangen door wat anders.
Begrijp ik goed dat je de overige 5 dagen van de week brokken voert? Als dat zo is dan zou ik voorzichtig zijn met het soort vleesbotten, een keuze voor beginnersbotjes ligt dan meer voor de hond.
Lamsbout is zeker geen beginnersbot, ook al bevat het veel vlees. Zelfs mijn zeer ervaren vleesbotetende honden krijgen geen bout op hun menu. Bout staat voor poot, een onderdeel wat lichaamsgewicht heeft gedragen en daardoor (van de wat grotere dieren) veel te hard is.
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

Antonia schreef: Begrijp ik goed dat je de overige 5 dagen van de week brokken voert? Als dat zo is dan zou ik voorzichtig zijn met het soort vleesbotten, een keuze voor beginnersbotjes ligt dan meer voor de hond.
Lamsbout is zeker geen beginnersbot, ook al bevat het veel vlees. Zelfs mijn zeer ervaren vleesbotetende honden krijgen geen bout op hun menu. Bout staat voor poot, een onderdeel wat lichaamsgewicht heeft gedragen en daardoor (van de wat grotere dieren) veel te hard is.
(je reageert op een bericht van meer dan een jaar oud :-\)
Nyncke

Bericht door Nyncke »

Carpool Oss A59, afrit 15 3e zaterdag van de maand tussen 10 en 11 uur

Hier leveren ze wel. Dit is voor jou toch goed te doen vanuit Den Bosch. Ik heb zelf ook inderdaad naar dit pakket zitten kijken!

Dit is een oud bericht maar vroeg me af: Is dit nog steeds zo????

Plaats reactie