Idee
lezing tannetje koning over vaccinaties
Moderator: Lizzy
- *Monique
- 5-sterren

- Contacteer:
Re: lezing tannetje koning over vaccinaties
Maar we kunnen natuurlijk ook eens een lezing/bijeenkomst/meeting o.i.d over BFB (big family barfplaats) organiseren. Beetje centraal gelegen??????
Idee

Idee
allemaal de honden mee, wordt het vast een beregezellige avondtrimsalon schreef: Maar we kunnen natuurlijk ook eens een lezing/bijeenkomst/meeting o.i.d over BFB (big family barfplaats) organiseren. Beetje centraal gelegen??????
Idee![]()
![]()
-
hellenbanjerbo
- 4-sterren

- Contacteer:
laten we er dan maar gelijk een heel barf-weekend van maken. kamperen hier op de boerderij?
leuke workshops; behendigheid, doggydance, clickeren, speuren genoeg deskundigheid hier op het forum. ik help mee organiseren, wie nog meer? krijg nu al zin
jee, de aanmeldingen voor de lezing stromen binnen. nu al zo'n 35. leuk!!!!
-
Mevroi Kruim
- 5-sterren

Heeeeeee! Da's nou eens een strak plan! Zet mij maar op de lijst!hellenbanjerbo schreef: laten we er dan maar gelijk een heel barf-weekend van maken. kamperen hier op de boerderij?leuke workshops; behendigheid, doggydance, clickeren, speuren genoeg deskundigheid hier op het forum. ik help mee organiseren, wie nog meer? krijg nu al zin
![]()
![]()
Gooi het in de bar zou ik zeggen en kijk of er animo voor ishellenbanjerbo schreef: laten we er dan maar gelijk een heel barf-weekend van maken. kamperen hier op de boerderij?leuke workshops; behendigheid, doggydance, clickeren, speuren genoeg deskundigheid hier op het forum. ik help mee organiseren, wie nog meer? krijg nu al zin
![]()
![]()
-
hellenbanjerbo
- 4-sterren

- Contacteer:
we zijn al met 40 !
voor de lezing dan.
Heel erg leuk plan!hellenbanjerbo schreef: laten we er dan maar gelijk een heel barf-weekend van maken. kamperen hier op de boerderij?leuke workshops; behendigheid, doggydance, clickeren, speuren genoeg deskundigheid hier op het forum. ik help mee organiseren, wie nog meer? krijg nu al zin
![]()
![]()
Wow, dat is mooi! Jij weet het altijd voor elkaar te krijgen dat er veel mesnen komen!hellenbanjerbo schreef: we zijn al met 40 !voor de lezing dan.
Ik wil me ook al aanmelden voor het weekend
- *Monique
- 5-sterren

- Contacteer:
Leuk.....kun je daar de volgende lezing geven......Hitam schreef: Wow, dat is mooi! Jij weet het altijd voor elkaar te krijgen dat er veel mesnen komen!
Ik wil me ook al aanmelden voor het weekend![]()
-
Elvira
- 5-sterren

- Contacteer:
En alle honden titer testen.trimsalon schreef: Leuk.....kun je daar de volgende lezing geven......![]()
![]()
![]()
- *Monique
- 5-sterren

- Contacteer:
word dus een barfweek i.p.v barfweekendElvira schreef: En alle honden titer testen.![]()
Ja, hallo. Ik kom ook voor mijn lol. Een lezing vind ik wel leuk maar alle honden titeren! Dan ben ik het hele weekend aan het prikken.
- *Monique
- 5-sterren

- Contacteer:
daarom maken we er ook gelijk een barfWEEK van Tannetje....hahaHitam schreef: Ja, hallo. Ik kom ook voor mijn lol. Een lezing vind ik wel leuk maar alle honden titeren! Dan ben ik het hele weekend aan het prikken.
-
dogsunlimited
- 5-sterren

Succes vandaag! 
Dank je. Gaat wel lukken. Ik ga nog even eten en dan op pad.