Bijna streeploos streepie
Moderators: koekje, pearlsofpassion
Re: Bijna streeploos streepie
nou Streep, dat wordt een streepje erbij...
Ik heb de da gesproken en alles was goed gegaan. Het blijkt echter wel dat Streep cystes had op de eierstokken en ook een beginnende ontsteking in de baarmoeder. Waarschijnlijk heeft Streep daardoor de laatste tijd niet lekker in haar vel gezeten en dat kan hebben bijgedragen aan het ontstaan van dit gedrag. De da had dat wel eens vaker gezien bij een kat met dergelijke problemen. Hopelijk knapt Streep nu snel op en houdt ze op met bovenmatig wassen. Ik hoop alleen niet dat ze nu weer zo terroristisch wordt als eerst. 
-
Mevroi Kruim
- 5-sterren

OK, dat zou een boel kunnen verklaren! Mooi dat ze daar nu vanaf is iig.
En idd hopen dat ze ook als ze zich beter voelt nu een bezadigde bankaardappel wordt
En idd hopen dat ze ook als ze zich beter voelt nu een bezadigde bankaardappel wordt
Streep is weer thuis. Ze waggelt voorzichtig wat rond en ziet er erg zielig uit. Ze lijkt in die paar uur dat ik haar niet heb gezien kilo's afgevallen. De flanken zijn helemaal ingevallen. Arm ding.
-
Mevroi Kruim
- 5-sterren

Achossie
knuffeltjes voor Streep 
Arm Streepje, geef haar maar een voorzichtig knuffeltje. Sterkte ermee!
dat rare magere dat klopt... ik heb geen idee waar het door komt maar de laatste keer dat ik Moby zag en vasthield was dat ook zo.... zo mager, zo " leeggelopen" echt niet fijn.... terwijl hij altijd veel te zwaar was... heel bizar.Sonja schreef: Streep is weer thuis. Ze waggelt voorzichtig wat rond en ziet er erg zielig uit. Ze lijkt in die paar uur dat ik haar niet heb gezien kilo's afgevallen. De flanken zijn helemaal ingevallen. Arm ding.
Anyway, op naar een voorspoedig herstel voor Streepje!
Ja, ik heb dat ook vaker gezien, dat katten plotseling heel erg invallen na een ingreep. Ik weet eigenlijk niet hoe het komt, maar volgens mij is het vrij normaal.Ivonne schreef: dat rare magere dat klopt... ik heb geen idee waar het door komt maar de laatste keer dat ik Moby zag en vasthield was dat ook zo.... zo mager, zo " leeggelopen" echt niet fijn.... terwijl hij altijd veel te zwaar was... heel bizar.
Anyway, op naar een voorspoedig herstel voor Streepje!
Ze zit nu achter de wasmachine en daar wil ze niet vandaan komen. Eten wil ze nog niet. Ik heb de andere katten maar even buiten de bijkeuken gesloten, dan kan Streep een beetje tot rust komen.verwonderd schreef: Hoe is het met Streepje?
Beterschap met Streep, ik hoop dat ze gauw weer eet en lekker opknapt !
Streep heeft vanochtend wel gegeten, maar ze zondert zich nog wel af op een rustig plekje. Ik houd de andere katten nog maar even bij haar weg.
-
Femke
- 5-sterren

Beterschap voor haar

Het gaat goed met Streep. Ze gedraagt zich weer normaal en bedelt weer om eten. Hopelijk herstelt haar vachtje zich weer snel en gaat ze niet meer dwangmatig wassen.
-
Mevroi Kruim
- 5-sterren

Ha, da's mooi! Knuffeltjes voor Streep!