een beetje goor.

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Re: een beetje goor.

Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Volgens mij is het echt veel handiger en beter om je klachten te deponeren bij de leverancier. Want wat schiet je hier nu feitelijk mee op, met het hier op Barfplaats uitmeten? Wij kunnen er niks aan doen en de leverancier kan zijn leven niet beteren, als ie niet weet wat de problemen zijn! Dus gaarne dit onderwerp met de leverancier afhandelen.
crutz
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door crutz »

Lizzy schreef: Volgens mij is het echt veel handiger en beter om je klachten te deponeren bij de leverancier. Want wat schiet je hier nu feitelijk mee op, met het hier op Barfplaats uitmeten? Wij kunnen er niks aan doen en de leverancier kan zijn leven niet beteren, als ie niet weet wat de problemen zijn! Dus gaarne dit onderwerp met de leverancier afhandelen.
in mijn geval (en denk de meeste hier ook wel) is dat ook allang gebeurd, bij mij was het alleen al driekwart jaar geleden, heb daarna niet meer besteld (na mijn klachten geuit te hebben) omdat ik dus niet tevreden was....vind het dan vreemd om te lezen dat er dus naar alle waarschijnlijkheid nog niets mee gedaan is gezien de topics "leverancier reageert niet op mijn mails" en topics als deze  die nog steeds met enige regelmaat  opduiken....
linda1985
3-sterren
3-sterren

Bericht door linda1985 »

Ik heb het de leverancier wel degelijk gemeld. En waarom zou het hier niet geplaatst mogen worden? Er zijn veel mensen die er zullen bestellen
roefus

Bericht door roefus »

Waar ik 'n beetje moeite mee heb, dat is dat het steeds over 'de leverancier' gaat.
En nee, we noemen hem/haar niet bij naam, maar we geven zoveel details weg dat de meesten de naam wel in kunnen vullen  ;)
Voor de zekerheid ff pb-en? Stel dat we iemand onterecht verdenken  ::) :P

Maar eerlijk gezegd (maar dat zal zéker aan mij liggen) begrijp ik je probleem nog steeds niet.
Je schrijft dat je het vlees op zondagochtend hebt gevonden, volledig bedorven  :-X
Maar wanneer was het vlees bezorgd dan?

Als vlees volledig bevroren is, dan kan het wat gaan ontdooien tijdens een lange autorit.
Maar bedórven???
Dat vind ik nog 'n heeeele grote stap verder.
Dusss...ik vraag me af...hoelang heeft dat vlees bij jouw voordeur gelegen?
Misschien toevallig al vanaf donderdag?

En waarom hang je niet aan de bel als je een bestelling voor donderdag verwacht, en niemand komt?
Dan laat je toch iets van je horen, of niet?
ulla
5-sterren
5-sterren

Bericht door ulla »

roefus schreef: Waar ik 'n beetje moeite mee heb, dat is dat het steeds over 'de leverancier' gaat.
En nee, we noemen hem/haar niet bij naam, maar we geven zoveel details weg dat de meesten de naam wel in kunnen vullen  ;)
Voor de zekerheid ff pb-en? Stel dat we iemand onterecht verdenken  ::) :P

Maar eerlijk gezegd (maar dat zal zéker aan mij liggen) begrijp ik je probleem nog steeds niet.
Je schrijft dat je het vlees op zondagochtend hebt gevonden, volledig bedorven  :-X
Maar wanneer was het vlees bezorgd dan?

Als vlees volledig bevroren is, dan kan het wat gaan ontdooien tijdens een lange autorit.
Maar bedórven???
Dat vind ik nog 'n heeeele grote stap verder.
Dusss...ik vraag me af...hoelang heeft dat vlees bij jouw voordeur gelegen?
Misschien toevallig al vanaf donderdag?

En waarom hang je niet aan de bel als je een bestelling voor donderdag verwacht, en niemand komt?
Dan laat je toch iets van je horen, of niet?
Ik heb dit topic ook helemaal gevolgd, en vind het ook heel flauw.
Wees een grote meid, en vecht het uit met de leverancier.
Dit zelfde topic staat op een ander forum, en daar wordt amper op ingegaan.

Roefus wat jij zegt, is mijn gedachte ook.

En laten we nu de man bij naam noemen Herby.

Mij heeft hij altijd goed spul geleverd, en fout gaan kan het altijd een keer, maar niet op de manier waarop het wordt beschreven.
Voor mij mag er een eind aan dit topic komen.
roefus

Bericht door roefus »

ulla schreef: Ik heb dit topic ook helemaal gevolgd, en vind het ook heel flauw.
Wees een grote meid, en vecht het uit met de leverancier.
Dit zelfde topic staat op een ander forum, en daar wordt amper op ingegaan.

Roefus wat jij zegt, is mijn gedachte ook.

En laten we nu de man bij naam noemen Herby.

Mij heeft hij altijd goed spul geleverd, en fout gaan kan het altijd een keer, maar niet op de manier waarop het wordt beschreven.
Voor mij mag er een eind aan dit topic komen.
Herby?????
Ah...dat had ik NOOIT gedacht.  8) :P :-[

;)
linda1985
3-sterren
3-sterren

Bericht door linda1985 »

laat ook maar blijkbaar lezen jullie toch maar half van wat ik heb geschreven, het is me geen discussie meer waard verder. En uit de reacties te zien is het toch niet heel onbekend dat deze dingen vaker gebeuren bij Herby, en waarom zou ik meteen een naam gaan roepen hier, het leek mij wel netjes om er niet direct namen bij te zeggen, en op het ander forum heb ik veel PB's erover gehad maar goed, van mij mag je het topic sluiten.
Laatst gewijzigd door linda1985 op ma 11 aug 2008, 22:44, 1 keer totaal gewijzigd.
linda1985
3-sterren
3-sterren

Bericht door linda1985 »

Lizzy schreef: Volgens mij is het echt veel handiger en beter om je klachten te deponeren bij de leverancier. Want wat schiet je hier nu feitelijk mee op, met het hier op Barfplaats uitmeten? Wij kunnen er niks aan doen en de leverancier kan zijn leven niet beteren, als ie niet weet wat de problemen zijn! Dus gaarne dit onderwerp met de leverancier afhandelen.
Hij is er al lang van op de hoogte, dat had je kunnen lezen in mijn post  ???
roefus

Bericht door roefus »

linda1985 schreef: laat ook maar blijkbaar lezen jullie toch maar half van wat ik heb geschreven, het is me geen discussie meer waard verder. En uit de reacties te zien is het toch niet heel onbekend dat deze dingen vaker gebeuren bij Herby, en waarom zou ik meteen een naam gaan roepen hier, het leek mij wel netjes om er niet direct namen bij te zeggen, en op het ander forum heb ik veel PB's erover gehad maar goed, van mij mag je het topic sluiten.
Ja....OFFF  jij schrijft maar half...dat zou het ook kunnen zijn... 8)  ;)

En ik neem aan dat AL DIE reacties in jouw pb's staan...na goh...daar heb je dan ook niet veel aan (als buitenstaander) in dit betreffend topic  :)
Cindy de Wolf
5-sterren
5-sterren

Bericht door Cindy de Wolf »

Ik heb Linda een paar keer via de mail gesproken en toch heeft ze wel gelijk. Ook ik heb het al aangegeven bij Herby. 2  bestellingen geleden, de dag voordat wij in april op vakantie gingen had ik een bestelling uitstaan voor zowel mijn medebestellers als mijzelf. Toen kreeg ik een telefoontje dat het niet in zijn bus pastte. Prima kan gebeuren. Dus in al mijn vakantiestress kon ik nu ook nog eens de helft gaan berichten dat ze hun spullen niet gingen krijgen en dat ze het zelf met Herby moesten regelen. Dat is dus bij een paar niet zo heel erg netjes verlopen. Afijn mijn bestelling zat er wel bij maar bleek dat er een doos of 4 achter was gebleven. Ook daar doe ik niet moeilijk over. Komt wel. Maar wat bleek hij had mij alle vleesbotten geleverd en geen spiervlees en daar kan ik geen volledig menu mee samenstellen tenzij ik ergens anders ga inkopen. Maar goed de eerste kg haaskarkas bleek bedorven te zijn (ook bij mij is zijn veel spullen altijd (bijna) helemaal ontdooid, het rare is de mixen weer niet). Ik gooi alles zo altijd in de vriezer en controleer niet elk pakje. Dacht kan gebeuren, niets van gezegd en met in mijn achterhoofd dat de meeste honden rijp vlees wel ok vinden gewoon gegeven en ze hebben het ook allemaal gegeten en zijn niet ziek geworden. Om een lang verhaal kort te maken al mijn haaskarkas bleek bedorven te zijn, ook 1 kg eendenkarkas. Ik heb dit nooit gemeld, omdat A) ze het gewoon gegeten hebben en b) het kan gebeuren. Maar goed, ik mistte nog steeds mijn dozen en na veel gemail en gezeur kwamen die eindelijk een kleine 2 maanden later, stond hij (de hulpkracht) in ene keer op mijn werk, wat niet was afgesproken. Gelukkig was het net voor sluitingstijd maar toch. Thuis bleek echter dat ik aan spiervlees niet het spiervlees had gekregen wat ik besteld had maar alleen maar hertenvlees. Dat vond ik toch wat minder maar in het kader vind het wel goed zo en heb geen zin in meer getouwtrek en het komt wel op ook al is dit 3keer zo duur dan in Mill heb ik het in de vriezer gegooid.
Ik ben dus wel huiveriger geworden om bij Herby te bestellen. Ik heb nu een bestelling uitstaan voor 5 september waar ik (nog) niets op gehoord heb en eerlijkheidshalve ook alleen maar de dingen die ik hier minder makkelijk kan krijgen. Ik ben toch voor het merendeel teruggegaan naar mijn ouder vertrouwde leveranciers dan maar iets meer betalen per kg. Ik heb nu ook expliciet erbij gezet dat ik niets vervangen wil hebben door wat anders.

Toch denk ik dat het geen onwil is maar dat hij het gewoon niet goed aankan en nog in zijn opbouwfase zit. Ook qua investeringen. Een koelwagen kost nou eenmaal een boel centjes. En wat mij opvalt is dat het met name fout gaat sinds hij die 2e kracht erbij heeft genomen. Misschien toeval, misschien niet. Ik heb zoiets van, die man werkt er hard voor, het zal geen opzet zijn, het zal niet altijd even makkelijk zijn dus ik wil hem best nog wel een kans geven.

Maar goed ik vond dus wel dat ik Linda's verhaal even moest bevestigen, dat het niet allemaal koek en ei is bij Herby. En waar mensen werken worden fouten gemaakt simpel. het is aan hem om er wat aan te doen of niet.
Laatst gewijzigd door Cindy de Wolf op di 12 aug 2008, 07:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Zo, en dan gaat er nu een slotje want er is ruim voldoende over gezegd nu.

Gesloten