Skodde is ziek :(

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Re: Skodde is ziek :(

Kefraya
4-sterren
4-sterren
Contacteer:

Bericht door Kefraya »

Voorlopig goed nieuws! Heerlijk dat hij morgen thuis komt en ik duim voor jullie!
verwonderd

Bericht door verwonderd »

JOEPIE sKODDE KOMT THUIS!  :circle:

Ik duim mee, op de goede afloop  :-*

Knuffel hem maar lekker ook al wil hij ff niet. Soms mag je best een beetje egoistisch zijn ;)
Anthraciet
5-sterren
5-sterren

Bericht door Anthraciet »

Ik zit nog steeds wel in spanning tot de da belt over het bloedonderzoek. Ik hoop zo dat daar ook niets vreemds aan te ontdekken valt en het 'alleen maar' een stressgevolg van Skodde was waardoor hij niet wilde eten.
Ik heb al gelezen over feromonenverdampers die je kan gebruiken om wat rust in je groep te krijgen en ik ga eens rondkijken waar je die zoal kunt kopen. Kijken of dat helpt dat ze allemaal weer gelukkig en gezond kunnen zijn.
verwonderd

Nou dat is idd spannend...
Ben zeer benieuwd naar de uitslag.

Eet Skodde nu hij weer thuis is?
Goed plan om hem rustig even alleen te zetten tijdens het eten...

Ik blijf duimen op een goede afloop!
verwonderd

Hoe is het?
Anthraciet
5-sterren
5-sterren

Skodde is nu onderweg naar huis met mijn man ;)
Ik heb net even met mijn man gebeld omdat ik niet meer wilde wachten tot ik thuis zou zijn  :-\

Skodde komt dus mee naar huis, maar is zeker nog niet 'gewoon gezond' zoals hij eerst was. Wel eet hij af en toe zelfstandig, dus we gaan hem overdags afzonderen van de andere katten zodat hij rustig kan eten als hij zin heeft, want dat lukt echt niet als de anderen erbij zitten. Daarnaast blijven we hem zeker nog een paar dagen dwangvoeren zodat hij ook voldoende binnenkrijgt.
En ik ga enkele Bach bloesems proberen en zien of hij daarvan opknapt, want ik heb nog steeds het idee dat het deels depressie is bij hem  :-[

Uit het bloedonderzoek bleek weinig vreemds, er was alleen 1 waarde verhoogd wat de da zelf niet kon verklaren, dus dat ging hij vanavond met een collega overleggen en horen we morgen nog.... ben wel heel benieuwd wat dat nou was.

Maar Skodde is dus helaas nog niet gezond, net als onze portemonnee nu even overigens....  ::)
Maar dat maakt me niet uit, al was het 2x zo duur geweest!

Alleen jammer dat we nu dus nog niet echt weten wat het is c.q. een herstelde Skodde hebben.....
verwonderd

Jemig....
peins peins....
Ja ik ben ook zeer benieuwd dan welke bloedwaarde verhoogd is.

Och die portemonnaie  :-X :-X :-X :-X :-X

Fijn dat ie thuis komt, absoluut niet fijn dat ie dus nog niet de oude gezonde Skodde is....Zo voor het weekeinde heel naar.

Ga hem zo maar gauw knuffen  :-* :-* :-*
Frummel
3-sterren
3-sterren

Bericht door Frummel »

Fijn dat hij weer thuis is :)
Ben ook wel benieuwd welke bloedwaarde er verhoogd was.
Maar daar hoor je zeker pas meer over na het weekend?

Hopelijk is Skodde snel weer de oude..
Knuffel hem maar lekker (ook al vind ie het maar niks) :-*
*Lia*
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door *Lia* »

Ik lees dit nu pas. Heel veel beterschap voor jullie ventje  :-*
verwonderd

hoe is het...?
Anthraciet
5-sterren
5-sterren

Frummel schreef: Ben ook wel benieuwd welke bloedwaarde er verhoogd was.
Maar daar hoor je zeker pas meer over na het weekend?
Ik hoop het morgen te horen, hij zou ons in ieder geval bellen ;)

In ieder geval is Skodde weer lekker thuis en hij wist niet hoe snel hij de ren in moest gaan, hij had het blijkbaar toch erg gemist  :D
Hij voelt overigens wel een stuk zwaarder aan als toen hij naar de da ging, dus dat heeft in ieder geval geholpen.
Ook was hij nu behoorlijk wakker en actief, nu nog kijken of hij dat ook blijft en dat het geen tijdelijke opleving is.

Vanavond even een aparte ruimte vrijmaken zodat hij daar vanaf morgen overdags kan zitten. Natuurlijk met een lekkere krabpaal erin, een stoel om in te liggen en lekkere dekjes en veel eten  8)

Ik vind het altijd frustrerend als je na zo'n behandeling nog steeds niets weet, maar hij is in ieder geval goed verzorgd en ook aangekomen, dus dat hebben we alvast bereikt.
En ik heb nog steeds het volste vertrouwen in deze da. Ik weet dat hij erg goed is en alle opties overweegt. Alleen balen dat de oorzaak nog steeds niet duidelijk is, maar ik krijg steeds sterker het gevoel dat het dus geestelijk is bij Skodde en ik hoop dat we dat kunnen doorbreken  :-\
Too
5-sterren
5-sterren

Bericht door Too »

Sterkte voor jullie en Skodde  :)
verwonderd

Oh gelukkig maar dat hij morgen belt!

Sterkte hoor, ik hoop dat hij wat zal eten bij jullie thuis, even lekker rustig in zijn eigen ruimte...

Fijn dat hij zwaarder aanvoelde!!

Toi toi hoor
maddoc
5-sterren
5-sterren

Bericht door maddoc »

fijn dat hij aan de beterende hand lijkt ook al weet je de oorzaak van het ziek zijn nog niet.
Anthraciet
5-sterren
5-sterren

Het is ongelofelijk, maar Skodde reageert en eet weer als vanouds!  :o
Het is dat hij nog vrij mager is, anders had je kunnen denken dat er niets aan de hand is geweest.....

Ik ben al lang gelukkig dat hij weer aan de beterende hand is en hoop dat het gewoon door blijft zetten en dat hij ook weer wat gewicht erbij krijgt.  :D

Plaats reactie