Speedy lijkt toch echt te reageren op de AB en prednison....
Gisteren heeft ze goed willen eten, dat wat ik voor haar neer zet, eet ze op....
Ze ligt weer te slapen op plaatsen waar ze anders ook lag en niet meer zo weggestopt...
Gisterenavond wou ze zelfs weer een tijdje bij ons op bed liggen, en spinnen dat ze daarbij deed

Vannacht is ze uit zichzelf gaan eten en ook vanmorgen at ze toen ik haar het bakje brok voor de neus zette...
Gisterenavond heb ik haar gewogen, oke ze had net gegeten....maar ze woog toen 1 ons zwaarder.
Ik weet niet zo goed wat ik er van moet denken. Volgens de DA is ze echt heel ernstig ziek en de kans op herstel heel klein. Speedy lijkt toch nu wat vooruit te gaan maar ik durf er niet echt blij om te zijn, bang dat het een tijdelijke opleving is

Zou ze dan onze 3de kat zijn die de DA's versteld doen staan met haar genezing?! Ik hoop het zo!!
(Onze eerste kat had voedselallergie en suikerziekte, niets hielp en de DA had het min of meer opgegeven. KVV bleek het "wondermiddel" en Meid heeft nog 6 jaar in haar extra tijd door mogen brengen....
Noa heeft een ontsteking gehad tussen haar long en borstvlies. Ze heeft 3 weken in een dierenziekenhuis gelegen en meerdere operaties gehad. Ze heeft van heeeeeel ver terug moeten komen maar ze is er nog steeds, ondanks de verwachtingen van de DA...)