Biologisch vlees van odin
Moderator: Lizzy
Re: Biologisch vlees van odin
Heb ze gemaild met de vraag of ze ook alleen gevogelte vlees kunnen leveren, zonder rund.
Ben benieuwd...
Ben benieuwd...
Ik heb net ook mijn eerste bestelling geplaatst bij Odin. Ik ben erg benieuwd, want hier weigeren ze gewoon (=bio-industrie) orgaanvlees te eten en aangezien mijn biologische orgaanvlees bijna op is ga ik dit maar een keer proberen, ik vind het overigens ideaal dat het een mengsel is van lever, hart en nieren. Pens krijgen ze dan apart nog.
- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
Hier hadden ze het vanavond weer en ze vinden het heerlijk. Sita eet altijd als eerste de groente op, nu zocht ze eerst het vlees eruit
. Ik vind wel dat er weinig lever in zit. 
Wel jammer dat er weinig lever in zit, maar goed ik koop ook via Lizzy biologisch orgaanvlees, dit is eigenlijk om de periodes dat ze even niet heeft te overbruggen, dus op zich vind ik het geen drama, dat haal ik dan wel in als ik weer stukken lever heb. Het is hier gewoon geen optie om gewoon orgaanvlees te geven, want dat wordt hier gewoon uitgespuugd....*Dorothea* schreef: Hier hadden ze het vanavond weer en ze vinden het heerlijk. Sita eet altijd als eerste de groente op, nu zocht ze eerst het vlees eruit. Ik vind wel dat er weinig lever in zit.
![]()
Goed om te horen dat die van jou het lekker vinden
Haha, ik heb er een groentetas (combi), voor onszelf, bij gedaan en toen kon ik zonder problemen vlees bijbestellen. Gisteren binnen en zonder problemen is het opgegeten! Heerlijk om de hondjes te zien smullen
Prettig weekend alvast
Prettig weekend alvast
-
Toetkonijn
- 2-sterren

Ik heb vorige week mijn eerste bestelling gehaald en de honden vonden het heerlijk.
-
Huskymeisje
- 5-sterren

- Contacteer:
hmmmmm die organen vind ik ook wel interessant. Het is hier ook altijd een gedoe om het ze te laten eten. Ik zag dat er hier ook eentje in de buurt zit. Ga denk ik ook eens bestellen.
Morgen weet ik meer over de kiloverpakkingen via Odin (www.odinwinkel.nl)!!! 
ik ben er erg benieuwd naarTaartje schreef: Morgen weet ik meer over de kiloverpakkingen via Odin (http://www.odinwinkel.nl)!!!![]()
- MarijeEnBoomer
- 5-sterren

Ik ga het ook maar eens bestellen.. Kan ik het ook drogen?!? Word in de vierkantjes denk ik mooi trainspul!!
-
Mevroi Kruim
- 5-sterren

Je hebt de smaak te pakkenMarijeEnBoomer schreef: Ik ga het ook maar eens bestellen.. Kan ik het ook drogen?!? Word in de vierkantjes denk ik mooi trainspul!!
- MarijeEnBoomer
- 5-sterren

Ja heb ook al bedacht dat Boomer een eigen droogmachine wil voor dr verjaardagKruimel schreef: Je hebt de smaak te pakken![]()
-
Huskymeisje
- 5-sterren

- Contacteer:
He da's raar. Wanneer ik op de site www.odin.nl kijk zie ik de vestiging in Wolvega wel staan maar wanneer ik dan wil bestellen op www.odinwinkel.nl staat deze er niet tussen. En toch heb ik daar in het verleden wel de groentetas afgehaald en pas geleden ben ik er nog langs gereden en de winkel zit er nog wel gevestigd.
Ik heb nu een mail naar Odin gestuurd met de vraag of ik toch kan bestellen en afhalen in Wolvega.
Ik heb nu een mail naar Odin gestuurd met de vraag of ik toch kan bestellen en afhalen in Wolvega.
Vanaf woensdag neemt de vleesleverancier van Odin (www.odinwinkel.nl) de kiloverpakkingslijn voor de hond/katvlees in gebruik. Dat wil zeggen dat je vanaf volgende week de kiloverpakking kan bestellen. Hierdoor komt de kleine verpakking te vervallen!!!
Niet allemaal tegelijk bestellen
- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
Goed nieuws! Ik ben net te laat met bestellen.Taartje schreef: Vanaf woensdag neemt de vleesleverancier van Odin (http://www.odinwinkel.nl) de kiloverpakkingslijn voor de hond/katvlees in gebruik. Dat wil zeggen dat je vanaf volgende week de kiloverpakking kan bestellen. Hierdoor komt de kleine verpakking te vervallen!!!