da's niet gek hoorgertruida schreef: Vit. K heeft ze gehad 2x per dag , morgen hopen we meer te weten , nu slaapt ze lekker onze kleine meid.( ik heb 15 honden maar voel me zo klote als er met 1 wat is , ben helemaal uit me doen)
Zo raar!
Moderator: Lizzy
Re: Zo raar!
- -Annemarie-
- 5-sterren

Fiin dat ze weer thuis is! Heel veel sterkte morgen, ik hoop dat het dan beter gaat.gertruida schreef: Noa is weer thuis , er is weer bloed onderzoek gedaan , maar geen rattegif, geen virus, geen infectie maar wat dan , lever doet het ook goed , morgen ochtend terug om 9 uur dan weer bloedprikken , zijn de bloedplaatjes niet gestegen dan moeten we naar Gent . Noa is zo moe ze kan haar oogjes niet meer open houden . Noa is echt me kleine schat bij ons geboren ik zeg altijd je bent mijn kind he , dan springt ze zo in je armen . Als we naar Gent gaan dan een scan en beenmerg onderzoek, morgen horen jullie meer , alvast bedankt voor het medeleven .( net of haar moeder voelt dat het niet goed is met haar kind ze gaat haar steeds likken )
-
karin2
- 5-sterren

bah wat naar en dan de oorzaak niet weten 
sterkte voor morgen
sterkte voor morgen
Heel veel sterkte!! Wanneer je hond iets mankeert ben je inderdaad zelf ook gelijk uit je doen....
Dikke knuffel voor Noa!!
Dikke knuffel voor Noa!!
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
veel sterkte vandaag!!
ik hoop dat ze er achter komen wat er aan de hand is.
ik hoop dat ze er achter komen wat er aan de hand is.
Sterkte!!! Ik denk aan jou en Noa 
Ach gossie arme Noa.
Sterkte vandaag, hopelijk vinden ze snel wat het is.
Sterkte vandaag, hopelijk vinden ze snel wat het is.
Dat ze er maar snel achter mogen zijn wat er aanscheelt.
recent nieuws van mams:
Ze is net met noa naar de dierenarts in ijzendijke geweest en de bloedplaatjes waren nu 33 (dus gestegen tov gisteren) maar de witte bloedcellen zijn erg laag (en dus flink gedaald tov gisteren) dus ze zijn met spoed doorgestuurd naar de kliniek in gent want ze durven het in ijzendijke niet langer aan.
Zelf dacht ze vanmorgen dat noa wat stabieler was want het tandvlees zag er beter uit maar bij nader onderzoek bij de dierenarts bleek dat ze toch een flinke plek op dr buikje erbij had.
Ze is net met noa naar de dierenarts in ijzendijke geweest en de bloedplaatjes waren nu 33 (dus gestegen tov gisteren) maar de witte bloedcellen zijn erg laag (en dus flink gedaald tov gisteren) dus ze zijn met spoed doorgestuurd naar de kliniek in gent want ze durven het in ijzendijke niet langer aan.
Zelf dacht ze vanmorgen dat noa wat stabieler was want het tandvlees zag er beter uit maar bij nader onderzoek bij de dierenarts bleek dat ze toch een flinke plek op dr buikje erbij had.
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
ooohh jeee, bijna geen witte bloedlich, plek erbij..
ik blijf duimen!!!
ik blijf duimen!!!
oh jeetje...
We blijven duimen voor je kleintje.
We blijven duimen voor je kleintje.
ik blijf natuurlijk ook duimen !!!!!
Oh jeetje... Ik duim ook hoor!
-
Femke
- 5-sterren

Ik duim ook stug door

Hè gatverdarrie
. Sterkte voor mams en ik duim natuurlijk ook.