Inderdaad niks van de DA aantrekken, lekker rauw gaan voeren, onze Danka doet het nu echt perfect! Inmiddels al een jaar geen diarree meer en níet meer gespuugd....
Boxer met chronische darmontsteking overzetten op KVV (foto;s pag3)
Moderator: eelke
-
calimero_a
- 4-sterren

Re: Boxer met chronische darmontsteking overzetten op KVV (foto;s pag3)
de foto's zien eruit als van onze Danka, ook een boxer...en het verhaal klinkt heél bekend.
Inderdaad niks van de DA aantrekken, lekker rauw gaan voeren, onze Danka doet het nu echt perfect! Inmiddels al een jaar geen diarree meer en níet meer gespuugd....

-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Wat een prachtige hond is het geworden zeg! Hij heeft echt groot geluk gehad met jullie! Vreselijk, wat sommige dieren moeten meemaken in hun leven... Maar heerlijk dat het nu zo goed gaat met Tyson!
Zo, wat een verschil! 
Geweldig, dat het zo goed gaat,
Mijn da wou met Sanne ook niet geloven dat ze destijds zo opknapte van versvlees.(zij had oa ook darmproblemen)
Zij zag ook liever dat ik haar brokken bleef voer ipv vlees.
Inmiddels zijn we bijna 5 jaar verder eneigenlijk nooit geen noemenswaardige diarree meer gehad.
Geweldig, dat het zo goed gaat,
Mijn da wou met Sanne ook niet geloven dat ze destijds zo opknapte van versvlees.(zij had oa ook darmproblemen)
Zij zag ook liever dat ik haar brokken bleef voer ipv vlees.
Inmiddels zijn we bijna 5 jaar verder eneigenlijk nooit geen noemenswaardige diarree meer gehad.
-
Antonia
- 5-sterren

Wat fijn voor Tyson dat hij er zo van opknapt. En goed van je dat je nu je eigen koers durft te varen