oh oh..

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Re: oh oh..

Buran en Co
5-sterren
5-sterren

Bericht door Buran en Co »

Kiek wel weer helemaal de oude nu Lied??
spreeuwtje
5-sterren
5-sterren

Bericht door spreeuwtje »

ja hoor meis..
niks aan de hand..
vannacht hadden we een klein beetje onweer..
ik heb kiek gelijk maar mee naar bed genomen..
en we hebben heerlijk geslapen.. :)
Buran en Co
5-sterren
5-sterren

Bericht door Buran en Co »

Gelukkig!!! Naar hoor, dat ze zo bang zijn voor onweer. Heb dat hier met een logeerhond gehad.... onweer, luchtbalonnen en vuurwerk. Elke keer als ze net kwam dacht ik: wat is ze toch vreselijk lief en mooi en leuk en makkelijk, stel dat die mensen wat overkomt in de vakantie mag ze zo blijven. Maar na 1x onweer, een ballon of vuurwerk (heb haar twee of drie jaar gehad tot oudejaarsdag) dacht ik weer: o ja............ drama!!! Ben zo blij dat mijn honden (nog) nergens last van hebben.
spreeuwtje
5-sterren
5-sterren

Bericht door spreeuwtje »

bij kiek gaat t wel steeds beter..
toen ik haar net had was ze extreem bang.. en omdat ik sano nog maar net had reageerde ik streng en boos ipv begripvol..
dat heeft t allemaal veel erger gemaakt nog..
nu in deze zomer gaat t langzaam aan de goede kant op..
ik wilde het al rustiger aan doen met de diazepam omdat sinds ik in die caravan gezeten heb vw de verbouwing.. ik haar meegenomen heb naar bed als t onweerd..
met de juiste houding in bed.. oogjes verstopt en in de houtgreep, wordt ze rustiger..
ik denk dat je met dit soort hondjes eigenlijk vreselijk moet zoeken naar wat voor hun nou de beste manier is..
kiek wil gewoon echt in een houtgreep genomen worden terwijl paap juist streng aangepakt moest worden..
als ik hem gewoon in zijn mand stuurde die ik dan op een rustige plek zette.. viel hij in slaap zonder problemen..
bij hem kwamen de problemen pas op latere leeftijd.. zijn gehoor ging achteruit en daar werd hij onzeker van..

ik heb ook logeerhondjes gehad die zo bang waren..
en ik was altijd erg blij met mijn paap..
nu heb ik zelf zon muts.. :P

Plaats reactie