Suf eigenlijk dat we met z'n allen even vergeten dat ze pas een week bij jullie wonen... t is ook wel een grote verandering: nieuw huis, ander eten én vreemde mensen
Paley (heilig Birmaantje 13 wkn) weegt erg weinig volgens mij?? Is dit wel goed?
Moderators: koekje, pearlsofpassion
Re: Paley (heilig Birmaantje 13 wkn) weegt erg weinig volgens mij?? Is dit wel goed?
Es dit gaat hartstikke goed!
Suf eigenlijk dat we met z'n allen even vergeten dat ze pas een week bij jullie wonen... t is ook wel een grote verandering: nieuw huis, ander eten én vreemde mensen
-
Esmeralda77
- 3-sterren

Re: Paley (heilig Birmaantje 13 wkn) weegt erg weinig volgens mij?? Is dit wel g
Hahahaha... nou ik zal proberen komende week nog een paar te maken
(foto's)
En..... rappapaaaaaaa...... PALEY IS VANDAAG .... 1 KILO!!!!!!!! :circle:

ps dat van 4x naar 3x wil ik over een tijdje gaan doen, want met de vakantie zullen ze hooguit 2x per dag krijgen en dat is al in februari, vandaar mijn vraag
En..... rappapaaaaaaa...... PALEY IS VANDAAG .... 1 KILO!!!!!!!! :circle:
ps dat van 4x naar 3x wil ik over een tijdje gaan doen, want met de vakantie zullen ze hooguit 2x per dag krijgen en dat is al in februari, vandaar mijn vraag
Laatst gewijzigd door Esmeralda77 op zo 29 nov 2009, 22:56, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Esmeralda77
- 3-sterren

Re: Paley (heilig Birmaantje 13 wkn) weegt erg weinig volgens mij?? Is dit wel g
Ik hoop ook echt dat ze zo goed blijft eten!Too schreef: Es dit gaat hartstikke goed!
Suf eigenlijk dat we met z'n allen even vergeten dat ze pas een week bij jullie wonen... t is ook wel een grote verandering: nieuw huis, ander eten én vreemde mensen![]()
Ja, misschien heeft ze toch meer moeten wennen dan phrabu(?) Ze was wel superspeels e.d. maar ook bij ons liggen doet ze pas sinds enkele dagen... (uit zichzelf)
-
Esmeralda77
- 3-sterren

Wil ikke ook weten ::) :)Lo schreef: je maakt mij nieuwsgierig, hoe komt het dat je het niet op birmanenfokkers hebt?
Mijn Lootjekadootje komt overigens van een norenfokker die heel lang geleden eerst birmanen heeft gefokt :-X
Ik weet wel dat ze Barfplaats kent, maar ze heeft nu wel Prins brokken gehaald voor haar poezels omdat daar meer granen in zitten wat beter zou zijn icm vlees had zij gelezen of gehoord.... :-X ???
Laatst gewijzigd door Esmeralda77 op zo 29 nov 2009, 23:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Paley (heilig Birmaantje 13 wkn) weegt erg weinig volgens mij?? Is dit wel goed?
Goedzo! Dat gaat goed komen met die kleine meid.
Als ze levendig is, lekker veel speelt en goed eet moet ze gestaag gaan groeien. Dat kan niet anders