Help, Ontlasting kan er niet uit!!!
Moderator: Lizzy
Re:Help, Ontlasting kan er niet uit!!!
Tsjeetje een satéprikker. Wie denkt daar nou aan. Zielig voor Deetje, ik hoop dat had gauw over is en geef maar een lekkere knuffel 
-
yalla
Ach gossie wat zielig zeg. Bah. Maar het zal niet lang meer duren voor de irritatie over is. 
-
lekker kort
wat erg zeg ben blij dat het allemaal weer opgelost is.
-
jeanne
- 5-sterren

- Contacteer:
ik weet niet of je er nog wat aan hebt, maar ons gwenda had als klein babietje ook vaak keiharde ontlasting en hield daarom haar ontlasting ook op omdat ze bang was om te poepen vanwege de pijn. Toen hebben we een verdovende zalf gekregen en daar moesten we 2 maal daags haar anus mee insmeren. Dat hielp heel goed.
-
jeanne
- 5-sterren

- Contacteer:
ja dat weet ik, en daardoor is de poepert pijnlijk geworden en durft te hond misschien niet meer te poepen. Door die zalf erop te smeren word het verdoofd en doet het geen pijn meer.Lupa schreef: maar hier zat er een sate stokkje in de weg
snappie?
ik weet niet of dit het geval is bij de hond van Ine, maar dacht, vertel het maar, misschien heeft ze er wat aan.
Jeetje ik lees dit nu pas!Lizzy schreef: Heb je een klisma in huis? (Microlax)
Die klisma gebruiken we af en toe ook voor Belfi, en het werkt uitstekend!
Ine schreef: Zo, geen walnoot, niet teveel bot, maar een stuk satéeprikker van 10 cm, geknakt en wel!
Carlo en ik hebben dus echt even heel dom staan kijken. Die meid heeft echt mazzel gehad, ook, dat ik niet doorgeduwd heb!
Haar darm had ..... , laat ik er maar niet aan denken!
Ze heeft voor extra nog een parafineklysma gekregen!
Over een uur moeten we even een stukje lopen/fietsen.
-
ine
Jeanne, met Deetje gaat het allemaal weer goed. Nadat dat stokje met wat ontlasting verwijderd was, kon ze alles zelf weer. Haar anus is weer normaal, gelukkig!