Heel veel sterkte..
Amputeren schouder en poot
Moderator: Lizzy
Re: Amputeren schouder en poot
Wat erg 
Heel veel sterkte..
Heel veel sterkte..
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Oooooow, wat een vreselijk dilemma. Zo'n jonge hond gun je toch een lang en probleemloos leven zonder complicaties! Wat een moeilijke keuze moet je nu maken; amputeren lijkt bijna onvermijdelijk?
Griezels. Ik wens jullie heel veel sterkte toe, bij het maken van de keuze die voor jullie én voor Bailey de beste is.
Griezels. Ik wens jullie heel veel sterkte toe, bij het maken van de keuze die voor jullie én voor Bailey de beste is.
Heel veel sterkte !
Dit was wel het meest slechte nieuws
Dit was wel het meest slechte nieuws
-
conleeuw
- 5-sterren

- Contacteer:
bah, wat een rot uitslag, ik wens jou heel veel wijsheid en sterkte

Tjee,...ik weet niet goed wat hierop te zeggen, sterkte met het nemen van een beslissing.

Bedankt allemaal voor de steun, zal maar niet zeggen hoe ik me voel.....
We hebben inderdaad de beslissing genomen om eerst het bot onderzoek te laten plaatsvinden voordat we een verdere beslissing nemen.
Zolang we niet weten of het goed of kwaad is gaan we Bailey geen hele zware en pijnlijke amputatie ondergaan om misschien daarna te horen dat hij pijn voor niets heeft geleden dat verdient hij niet

We hebben inderdaad de beslissing genomen om eerst het bot onderzoek te laten plaatsvinden voordat we een verdere beslissing nemen.
Zolang we niet weten of het goed of kwaad is gaan we Bailey geen hele zware en pijnlijke amputatie ondergaan om misschien daarna te horen dat hij pijn voor niets heeft geleden dat verdient hij niet
- Angelique
- 5-sterren

Wat een dissaster
Heel veel sterkte.
Allemachtig, wat een afschuwelijk bericht
!!!!!!!!!!!! Ik zal ontzettend hard voor jullie duimen dat het goedaardig is

Sjezus wat een kl#te bericht, ook hier gaan de duimen draaien

Jeetje, wat een vreselijk bericht, veel sterkte en wijsheid.
-
nikèdog2000
- 5-sterren

ik denk aan je
wat een kl...te bericht

geef je kanjer een

en neem er zelf ook maar 1
wat een kl...te bericht
geef je kanjer een
en neem er zelf ook maar 1
-
Antonia
- 5-sterren

Wat een afschuwelijk bericht 
Ik duim voor een zo positief mogelijke uitslag. Mocht dat niet zo zijn dan hoop ik van harte dat je vooral je verstand en niet je gevoel je laat leiden bij de keuzes die je maakt. Ik gun iedere hond een hondwaardig bestaan en ik heb mijn ernstige twijfel of een amputatie voor een poot bij een actieve hond en zeker van een groot ras nog een hondwaardig bestaan oplevert. Ik wens je heel veel wijsheid toe.
Ik duim voor een zo positief mogelijke uitslag. Mocht dat niet zo zijn dan hoop ik van harte dat je vooral je verstand en niet je gevoel je laat leiden bij de keuzes die je maakt. Ik gun iedere hond een hondwaardig bestaan en ik heb mijn ernstige twijfel of een amputatie voor een poot bij een actieve hond en zeker van een groot ras nog een hondwaardig bestaan oplevert. Ik wens je heel veel wijsheid toe.
Owh wat kl*te
Heel veel sterkte bij het nemen van de juiste beslissing 
Ik zou even de Wagenrenk bellen om te vragen hoe snel zij de uitslag kunnen bepalen!! Dat kan soms verrassend veel tijd schelen!!Bandji schreef: Bedankt allemaal voor de steun, zal maar niet zeggen hoe ik me voel.....
Zolang we niet weten of het goed of kwaad is gaan we Bailey geen hele zware en pijnlijke amputatie ondergaan om misschien daarna te horen dat hij pijn voor niets heeft geleden dat verdient hij niet![]()
![]()
Heel veel sterkte!!!