Ben ik weer
Moderator: eelke
Re:Ben ik weer
Ik hoop dat je nu te weten komt wat er aan de hand is.
Sandra
Sandra
Dat klopt, je kunt ook een Elisa laten doen. Het is veel eenvoudiger om wat verse ontlasting even onder de microscoop te bekijken.
Hoi Wim, ik hoop dat er nu werkelijk iets uitkomt want dit is echt een gesukkel zeg!
Het moet nu maar eens beter gaan met Bumper.
En anders inderdaad laten opsturen naar Utrecht.
Het moet nu maar eens beter gaan met Bumper.
En anders inderdaad laten opsturen naar Utrecht.
Ik snap er niks meer van, ik heb hem net uitgelaten en wat denk je.
DE PERFECTE DROL, gewoon een klein donkerbruin hard drolletje.
Ik hoorde net dat hij gisterenavond ook al hele goeie poep had.
Zeg het maar.
Raar he dat je zo blij kan zijn met poep

Gr Wim
IK ben wel heel blij, ik gaf zowat een gilletje hier om kwart over 6 sochtends
Zeg het maar.
Gr Wim
Laatst gewijzigd door wimk op wo 05 jan 2005, 07:56, 1 keer totaal gewijzigd.
[quote="Lizzy"]
Overigens Wim, de symptomen van giardia zijn: "Puppies kunnen er behoorlijk last van hebben en produceren een geel grijze, volumineuse stinkende mest".
Bron: http://www.causus.be/vrij.cfm?Id=73
Zou het niet een goed idee zijn om met verse mest naar je dierenarts te gaan maar ook een afspraak te maken? Want ik vind dat hij jullie niet moet laten zwemmen met Bumper. Hij moet jullie klachten bloed serieus gaan nemen en je niet weer naar huis sturen met finidiar. Zeker niet als je beseft dat jullie pup zeer stinkende diarree heeft: zou ik toch eigenlijk denken dat hij zelf had moeten bedenken dat er een mestonderzoek gedaan moet worden......
[/quote]
Dat stinken was alleen zaterdag en zondag, het gaat echt met sprongen vooruit, en Bumper is totaal niet ziek
Overigens Wim, de symptomen van giardia zijn: "Puppies kunnen er behoorlijk last van hebben en produceren een geel grijze, volumineuse stinkende mest".
Bron: http://www.causus.be/vrij.cfm?Id=73
Zou het niet een goed idee zijn om met verse mest naar je dierenarts te gaan maar ook een afspraak te maken? Want ik vind dat hij jullie niet moet laten zwemmen met Bumper. Hij moet jullie klachten bloed serieus gaan nemen en je niet weer naar huis sturen met finidiar. Zeker niet als je beseft dat jullie pup zeer stinkende diarree heeft: zou ik toch eigenlijk denken dat hij zelf had moeten bedenken dat er een mestonderzoek gedaan moet worden......
[/quote]
Dat stinken was alleen zaterdag en zondag, het gaat echt met sprongen vooruit, en Bumper is totaal niet ziek
Nou dan hoop ik maar dat alle ellende voorbij is 
Maar ik hoop wel dat je snel de uitslag krijgt!!
Maar ik hoop wel dat je snel de uitslag krijgt!!
-
gonny
[quote="wimk"]
Zeg het maar.

Gr Wim
[/quote]YEAH!! een mooie drol!!! ik ken t gevoel hoor!! Boris had ook zo'n problemen met zn ontlasting toen we em pas hadden...dan sta je inderdaad te grijnzen als er een mooie drol uitkomt!!!!

Zeg het maar.
Gr Wim
[/quote]YEAH!! een mooie drol!!! ik ken t gevoel hoor!! Boris had ook zo'n problemen met zn ontlasting toen we em pas hadden...dan sta je inderdaad te grijnzen als er een mooie drol uitkomt!!!!
[quote="gonny"]
YEAH!! een mooie drol!!! ik ken t gevoel hoor!! Boris had ook zo'n problemen met zn ontlasting toen we em pas hadden...dan sta je inderdaad te grijnzen als er een mooie drol uitkomt!!!!

[/quote]

YEAH!! een mooie drol!!! ik ken t gevoel hoor!! Boris had ook zo'n problemen met zn ontlasting toen we em pas hadden...dan sta je inderdaad te grijnzen als er een mooie drol uitkomt!!!!
[/quote]
Oh jee Wim, dit klinkt als muziek in onze oren! Ik duim voor je dat het zo blijft! JIPPIEEEEEE! (en dat je zo blij bent: dat komt omdat je zo begaan bent met je hondje!).
Fijn hoor Wim, dat Bumper nu een goede drol poept
, ik hoop voor je dat dat zo blijft en dat het vanaf nu alleen nog maar goed gaat met hem
.
En dat blijde gevoel (dat je wel wilt gaan staan juichen) bij een mooie drol ken ik ook maar al te goed
.
En dat blijde gevoel (dat je wel wilt gaan staan juichen) bij een mooie drol ken ik ook maar al te goed
-
Francisca
Goed zeg!! 8)
Welkom bij de ikbenblijmetiederestevigedrolvanmijnhondclub.

Nu duimen dat het zo blijft.
Welkom bij de ikbenblijmetiederestevigedrolvanmijnhondclub.
Nu duimen dat het zo blijft.
Soms zit het mee en soms zit het tegen. 
Ik heb net de DA gebeld en gevraagd of er al iets bekent was.
Er was nog niks bekent en de DA zei dat hij alleen kon zien of er wormen in de ontlasting zat, en dan moesten het ook nog hele wormen zijn.
Ik heb gevraagd of het dan opgestuurd kon worden naar het lab.
Dat kon maar het ging dan wel 10 dagen duren.
Het gaat gelukkig een stuk beter nu, dus de spoed is er voor mij wel een beetje af, maar leuk is anders.
Ik zal blij zijn als dit allemaal achter de rug is
Groetjes Wim & Bumper
Er was nog niks bekent en de DA zei dat hij alleen kon zien of er wormen in de ontlasting zat, en dan moesten het ook nog hele wormen zijn.
Het gaat gelukkig een stuk beter nu, dus de spoed is er voor mij wel een beetje af, maar leuk is anders.
Groetjes Wim & Bumper
[quote="wimk"]
Groetjes Wim & Bumper
[/quote]
Ik wil niet zeuren hoor Wim, maar volgens mij wordt het tijd voor een andere dierenarts.....
Groetjes Wim & Bumper
[/quote]
Ik wil niet zeuren hoor Wim, maar volgens mij wordt het tijd voor een andere dierenarts.....
Maar dit is al mijn 2de DA. dit is niet de DA van het topic dierenarts drama,
Verder heeft deze DA geen problemen met het geven van KVV.
En hij heeft Bumper nog nooit gezien met zijn klachten.
Ik heb zelf gevraagd om finidiar, en gekregen misschien had hij dat niet moeten doen.
Morgen moet hij geent worden, dat laat ik aan hem over of hij dat doet.
Hij zei wel liever niet als de pup diarree heeft, maar dat lijkt opgelost, en Bumper lijkt er totaal geen last van te hebben.
Ik ga morgen dus zowiezo naar de DA.
Wordt vervolgd
Verder heeft deze DA geen problemen met het geven van KVV.
En hij heeft Bumper nog nooit gezien met zijn klachten.
Ik heb zelf gevraagd om finidiar, en gekregen misschien had hij dat niet moeten doen.
Morgen moet hij geent worden, dat laat ik aan hem over of hij dat doet.
Hij zei wel liever niet als de pup diarree heeft, maar dat lijkt opgelost, en Bumper lijkt er totaal geen last van te hebben.
Ik ga morgen dus zowiezo naar de DA.
Wordt vervolgd
Ik zou even een paar dagen wachten met enten totdat hij echt stabiel is. Eén mooie harde drol maakt nog geen zomer...De hond moet echt 100% in orde zijn als hij gevaccineerd wordt.