Ook voor ons heeft het niet zo mogen zijn..geen pups(foto's pag 7, ENG)

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Re: Ook voor ons heeft het niet zo mogen zijn.....geen pups

Linda en Kiri
3-sterren
3-sterren

Bericht door Linda en Kiri »

heb gewoon geen woorden...Ik duim zo snel als ik kan dat Jet de nacht goed doorkomt
henneke
5-sterren
5-sterren

Bericht door henneke »

Erna schreef: Weet je wat ik zo lullig vind....4 jaar lang heb ik niets in Jet gezien als fokteef, ze voldeed niet aan wat ik had verwacht en gehoopt toen ik haar hield. Een kleine schrielkip vond ik haar. Tot het afgelopen jaar. Jet werd zowaar een aardige zwaan en na flinke discussies met manlief en vrienden ben ik haar met andere ogen gaan bekijken. Ze had recht op een nieuwe kijk op haar. Langzaam ben ik erin gaan geloven en eind 2010 was het dan zover. Ik was overtuigd en wilde graag een nest met haar. En hoe je het ook wend of keert...we doen het hier samen maar uiteindelijk ben ik degene die de knopen doorhakt en de beslissingen neemt. Als ik het niet had gewild was er nooit gedekt.

Moet je zien hoe ver het Jet heeft gebracht.....doodziek.  En natuurlijk weet ik verstandelijk dat ik zo niet moet denken maar voor vandaag en morgen hoeft het verstand ff niet mee te doen.
is niet makkelijk meid om de schuld niet bij jezelf te zoeken als er iets mis gaat met je hond  :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
Borke
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Borke »

Oh Erna, je bent niet eerlijk tegen jezelf, zoiets zou je nooit over een ander zeggen of denken...
Ja, ik weet hoe het voelt, ben een van onze liefste poezen kwijtgeraakt na een keizersnede en voor mij was dat de laatste druppel en ben ik gestopt met fokken.
als je fokt dan neem je altijd een risico.
Maar als niemand die risico's neemt dan zijn er nooit meer pups of kittens...
Erna
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Erna »

Borke schreef: Oh Erna, je bent niet eerlijk tegen jezelf, zoiets zou je nooit over een ander zeggen of denken...
Weet ik maar het voelt ff zo. Het enige wat ik me afvraag is waar ik het heb laten liggen en verstandelijk weet ik dat het onzin is. Alleen het gevoel overheerst even. Zaterdag ben ik 2 keer met haar naar de dierenarts geweest omdat ik het niet vertrouwde, geen enkel moment heeft iemand gedacht dat het zo fout zou gaan. Vanaf de eerste temperatuur meting heb ik alles bijgehouden in een schriftje en ik heb zo ongeveer om het uur (zaterdag) en om het half uur (zondag) haar temperatuur opgeschreven. En of ze gepoept had, gepiest, gedronken (inclusief het aantal milliliters), gespuugd, gegeten enz enz. En toch gaat het mis. Wat heb ik niet gezien?
zurca
5-sterren
5-sterren

Bericht door zurca »

:bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
De duimen draaien ook hier op volle sterkte...wat een vreselijke tijd voor jullie :'( :-*
danielle1980
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door danielle1980 »

ach erna toch zo moet je echt niet denken, ik weet zeker dat je er met je neus bovenop hebt gezeten en je alles hebt gedaan wat een mens maar kan doen.
die kleine meid ga ik hard voor duimen,  :-*
tieneke
5-sterren
5-sterren

Bericht door tieneke »

Erna schreef: Weet ik maar het voelt ff zo. Het enige wat ik me afvraag is waar ik het heb laten liggen en verstandelijk weet ik dat het onzin is. Alleen het gevoel overheerst even. Zaterdag ben ik 2 keer met haar naar de dierenarts geweest omdat ik het niet vertrouwde, geen enkel moment heeft iemand gedacht dat het zo fout zou gaan. Vanaf de eerste temperatuur meting heb ik alles bijgehouden in een schriftje en ik heb zo ongeveer om het uur (zaterdag) en om het half uur (zondag) haar temperatuur opgeschreven. En of ze gepoept had, gepiest, gedronken (inclusief het aantal milliliters), gespuugd, gegeten enz enz. En toch gaat het mis. Wat heb ik niet gezien?
Dit soort ontstekingen zijn vaak ook niet te zien  ;)
Wij werden met hormonale suikerziekte naar huis gestuurd en verdomme op de operatietafel blijkt pas dat ze ook nog eens een baarmoederontsteking had..... :-X
Hoop dat je meisje net als ons meisje weer geheel ongeschonden uit de strijd komt  :-*
margreet
5-sterren
5-sterren

Bericht door margreet »

Erna kom op, je hebt hier geen schuld aan en dat weet je best, je bent een geweldige hondenmoeder,maar helaas kan je niet alles voorzien.ga jezelf niet de schuld geven ( ik begrijp je best hoor). :-[
Ik duim uiteraard van harte mee dat je kleine Jetje er weer bovenop komt.
Zit hier met je mee te janken wat een ellende voor jullie en Jet.
hele dikke knuffel van mij ook voor de rest van je gezin. :-* :-* :-* :-* :-* :-*
yvette_van_alert
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door yvette_van_alert »

Heel veel sterkte! Ik weet zeker dat Jet geen oppassender baasje als jij had kunnen treffen. Helaas kunnen ook super oplettende bazen niet alles voorkomen. Ik duim dat Jet er door komt,
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

Zolang wij geen röntgen of ultrasound-ogen hebben zullen we de dingen blijven missen totdat ze aan de buitenkant zichtbaar zijn. Ik kan me je gevoel erg goed voorstellen, maar je moet ook naar die andere hersencel blijven luisteren die je verteld dat je niets verkeerds gedaan hebt. We kunnen er niet in kijken en hoe we er ook met ons snuffert bovenop zitten, er kunnen processen in gang zijn die gewoon niet waar te nemen zijn.

Knuffel voor jullie :-* en de duimen draaien weer voor Jet :-*
**Jillaroo**
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door **Jillaroo** »

Sterkte met Jet, duim voor haar en voor jullie.
ashley
4-sterren
4-sterren

Bericht door ashley »

Jullie krijgen het wel voor de kiezen zeg de laatste tijd  :'( Duimen draaien hier volop voor Jet  :bigarmhug:
Ruby/Billy
5-sterren
5-sterren

Bericht door Ruby/Billy »

Duimen draaien en een kaarsje brandt voor Jet.
Deze zijn voor jouw  :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
Riek
5-sterren
5-sterren

Bericht door Riek »

Ach jee, wat een drama.
Heel veel sterkte.
Madera
4-sterren
4-sterren

Bericht door Madera »

heel veel sterkte, ook hier draaien de duimen dat Jet er goed doorheen komt.

Plaats reactie