grote beer heeft lyme "update"
Moderator: Lizzy
Re: grote beer heeft lyme "update"
toch wel verbetering dus
hoop, dat het goed door zet.
hoop, dat het goed door zet.
Wel fijn te horen dat ze reageert op de med. Sterkte grote Beer, ik hoop dat je snel weer de ' oude' bent.
Ik hoop dat de AB er snel voor zorgt dat ze zich weer helemaal fit voelt, beterschap voor Grote Beer 
Is er een speciale bloedtest om lyme vast te stellen?
Is er een speciale bloedtest om lyme vast te stellen?
hoest nu met grote beer??
dank voor de belangstelling. Het gaat goed bergopwaarts. Haar algehele conditie is nog niet goed, ze is snel moe. Maar verder komt ze er ewer helemaal bovenop volgens mij. Dinsdagavond weer getraind, en bij de hoogtesprong weliswaar nog 1 plankje eraf, maar ze nam wel een runnetje en kwam er enthousiast overheen. Met volgwerk merkte je de slechte conditie op de wandeling merk je dat ook. Maar we gaan gewoon weer opbouwen.
is ze nu van de AB af? En kunnen ze zien of de ziekte overwonnen is zodat het alleen een kwestie van opbouwen van conditie is??
Ze is vd ab af. Maar de lyme blijft zeg maar kan altijd weer opwaaien. Haar achterhand is pijnvrij maar voor heeft ze wel wat restklachten (lees ze valt af en toe). Ik hoop dat dat ook nog wegtrekt.
he getsie, rot dat die ziekte blijft "hangen". Een dikke knuffel voor de grote beer, dat ze maar snel helemaal weer van de klachten af is 
zal ze nog wel volledig herstellen katinka, ja toch, hoop ik
enne, hoe is het nuu met theemuts?
je blijft wel tobben met jouw woefs zeg
enne, hoe is het nuu met theemuts?
je blijft wel tobben met jouw woefs zeg
Over grote beer zijn we optimistisch. Hoop alleen dat het struikelen ook verbetert omdat ze altijd erg dicht op me loopt en als zij struikelt ik over haar struikel. Conditie opbouwen zal wel lastig zijn omdat ze van nature meer een diesel is en het dus lastig is om haar goed in tempo te laten lopen. Maar het wordt winter en winterweer motiveert normaal gesproken goed bij beren.
Theemuts haar toppic zal ik even updaten.
- Charlie Angel
- Moderator
Ook voor Sanne een dikke knuffel.

Komende week kan ik ze weer live knuffelen.
Komende week kan ik ze weer live knuffelen.
[quote="kira"]
Over grote beer zijn we optimistisch. Hoop alleen dat het struikelen ook verbetert omdat ze altijd erg dicht op me loopt en als zij struikelt ik over haar struikel. Conditie opbouwen zal wel lastig zijn omdat ze van nature meer een diesel is en het dus lastig is om haar goed in tempo te laten lopen. Maar het wordt winter en winterweer motiveert normaal gesproken goed bij beren.
[/quote]
Fijn om te horen dat het toch al een stuk beter gaat.
Als je zelf weer helemaal top bent is steppen misschien nog een goeie manier om haar conditie weer op peil te krijgen. Volgens mij vond ze dat toch best leuk?
En met lekker lang wandelen gaat dat ook vooruit hoor, alleen dan duurt het wat langer.
[/quote]
Fijn om te horen dat het toch al een stuk beter gaat.
Als je zelf weer helemaal top bent is steppen misschien nog een goeie manier om haar conditie weer op peil te krijgen. Volgens mij vond ze dat toch best leuk?
En met lekker lang wandelen gaat dat ook vooruit hoor, alleen dan duurt het wat langer.
@pallas de step is haar "ding" inderdaad. Fiets gaat te snel. Als ik weer kan steppen gaan we dat ook weer doen.