Pup groot ras/toch LPC :(
Moderator: Lizzy
Re: Pup groot ras/toch LPC :(
Fijn dat het goed is gegaan vannacht. Dat is toch wel een opluchting, die eerste nacht is altijd spannend.
Inderdaad beter het zekere voor het onzeker nemen. Beter een keer te veel bellen dan ergens te laat bij zijn.
Fijn dat hij in die puppy-ren mag, dan krijgt hij misschien niet nog een grotere hekel aan zijn bench.
Heb je al besloten of je nog glucosamine gaat geven? Of heb ik daar overheen gelezen?
Inderdaad beter het zekere voor het onzeker nemen. Beter een keer te veel bellen dan ergens te laat bij zijn.
Fijn dat hij in die puppy-ren mag, dan krijgt hij misschien niet nog een grotere hekel aan zijn bench.
Heb je al besloten of je nog glucosamine gaat geven? Of heb ik daar overheen gelezen?
Jazeker, het wordt Puur glucosamine. Maar ik moet even wachten tot de 23ste. Naast James heb ik ook nog Bob die naar hydrotherapie, acupunctuur en orthopeden moet voor zijn bicepspeesHope schreef: Fijn dat het goed is gegaan vannacht. Dat is toch wel een opluchting, die eerste nacht is altijd spannend.
Nu krijgt James alleen Doils Joint en teunisbloem.
Morgen moeten we inderdaad even terug komen, ondanks dat wij ons eigenlijk niet direct zorgen maken geven zij aan dat ze met dit soort klachten niet willen wachten en het willen zien. Goede instelling!
Dus morgenochtend 815 uur acupunctuur en massage in Heemskerk voor Bob en 10 uur James in Utrecht. Het houdt je van de straat
- mullermariska
- 1-ster

Toch terug komen dus. Nou ja beter 1x teveel kijken dan 1x te weinig. Hihi.
Hebben jullie weer een lekker dagje voor de boeg morgen!!
Succes met de hydro met Bobbie!
Knuffel voor beide van Izzeltje
Hallo forumvriendinmullermariska schreef: Toch terug komen dus. Nou ja beter 1x teveel kijken dan 1x te weinig. Hihi.
De puppyren is inderdaad fijn, voor Sam hadden wij ook een kleine hoek van de kamer afgezet.
Dewi hadden we zo'n 5 weken in de bench maar dat doe ik nooit meer, wat is dat zielig
Het slapen klinkt gezellig
, fijn dat het goed is gegaan.
Succes morgen, ook met Bob, je wordt idd flink van de straat gehouden
Dewi hadden we zo'n 5 weken in de bench maar dat doe ik nooit meer, wat is dat zielig
Het slapen klinkt gezellig
Succes morgen, ook met Bob, je wordt idd flink van de straat gehouden
- mullermariska
- 1-ster

Hiii!!toscak schreef: Hallo forumvriendin![]()
Fijn dat de 1e nacht goed is gegaan. Als je glucosamine nodig hebt, ik heb hier ruim voldoende staan en je mag het zo ophalen. Ik heb Groene Os gluco speciaal staan.
Dikke knuffel voor James, ook een voor Bobje.
He Els, die heb ik ook staan. Ongeopend... ik wil er juist vanaf aangezien er calcium inzit en James is pas 6 maanden. Wel aardigEls en Max schreef: Fijn dat de 1e nacht goed is gegaan. Als je glucosamine nodig hebt, ik heb hier ruim voldoende staan en je mag het zo ophalen. Ik heb Groene Os gluco speciaal staan.
Ik wil hem wel van je overnemen, als hij ook geschikt is voor een paard (volgens de website wel).toscak schreef: He Els, die heb ik ook staan. Ongeopend... ik wil er juist vanaf aangezien er calcium inzit en James is pas 6 maanden. Wel aardig![]()
Heb namelijk een paard kreupel aan de schouder, die wil ik eens op de glucosamine zetten.
Ow dat zou heel fijn zijn zeg! Er is 1 schepje uit... Maar dus pas sinds een kleine week of 2 in huis. Waar woon je?Hope schreef: Ik wil hem wel van je overnemen, als hij ook geschikt is voor een paard (volgens de website wel).
Heb namelijk een paard kreupel aan de schouder, die wil ik eens op de glucosamine zetten.
En zullen we de helft van de prijs doen?
Prima! Ik woon in Tilburg, waar zit jij?toscak schreef: Ow dat zou heel fijn zijn zeg! Er is 1 schepje uit... Maar dus pas sinds een kleine week of 2 in huis. Waar woon je?
En zullen we de helft van de prijs doen?
Anders kan je hem verzenden, dan betaal ik de verzendkosten wel.
Hoe gaat het met de patiënt?
Dan verzend ik het wel, want ik woon in Den Haag 8).Hope schreef: Prima! Ik woon in Tilburg, waar zit jij?
Anders kan je hem verzenden, dan betaal ik de verzendkosten wel.
Hoe gaat het met de patiënt?
Patient gaat eigenlijk wel goed. Hij loopt in ieder geval beter dan voor de operatie. Wondvocht was geen wondvocht, maar flinke irritatie van het scheren en het weer terug groeien van de haren. Ik smeer er nu lekker honingzalf op, hij gaat er zelfs uitgebreid voor liggen als ik met het tubetje aankom lopen
Dr Brocks is echt super! Zij heeft zelfs al gebeld om te vragen hoe het met James gaat.
Lees dit nu pasHope schreef: Ik wil hem wel van je overnemen, als hij ook geschikt is voor een paard (volgens de website wel).
edit: O ik lees niet goed, was niet voor mij bedoelt. Sorry, ben erg moe.
-
Parelridder
- 5-sterren

- Contacteer:
Wat fijn!toscak schreef: (...) Dr Brocks is echt super! Zij heeft zelfs al gebeld om te vragen hoe het met James gaat.
Hoe gaat het nu met James?