Ik zal de volgende keer wel even rond zoeken dan. Ik wist niet dat het vervelend gevonden zou worden.oebaya schreef: Tuurlijk, maar als je een beetje rondzoekt, dan vind je van alles over sterilisatie hier op Barfplaats incl. de bibliotheek.
gr.
Nicolette
steriliseren
Moderator: Lizzy
Re:steriliseren
-
Ineke
- 4-sterren

- Contacteer:
Lijkt me niet helemaal de bedoeling van dit forum.Laura2004 schreef: Ik zal de volgende keer wel even rond zoeken dan. Ik wist niet dat het vervelend gevonden zou worden.
In dat geval zouden we aan de bibliotheek genoeg hebben en kan de rest van het forum sluiten.
Je mag hier toch gewoon je vragen stellen, al is het voor de 100.000 keer?
Van mij mag je vragen hoor, als iedereen alleen maar gaat zoeken valt het forum doodLaura2004 schreef: Ik zal de volgende keer wel even rond zoeken dan. Ik wist niet dat het vervelend gevonden zou worden.
Gelukkig maar, dan blijf ik vooral vragen stellen!sylvia schreef: Van mij mag je vragen hoor, als iedereen alleen maar gaat zoeken valt het forum dood![]()
-
Ineke
- 4-sterren

- Contacteer:
Vooral doen. De vragen die jij stelt, hoef ik niet te stellenLaura2004 schreef: Gelukkig maar, dan blijf ik vooral vragen stellen!
Ik vind dit echt een beetje een vreemde stelling, op een 'vragen-stel forum'.oebaya schreef: Tuurlijk, maar als je een beetje rondzoekt, dan vind je van alles over sterilisatie hier op Barfplaats incl. de bibliotheek.
gr.
Nicolette
Laatst gewijzigd door Lizzy op za 26 feb 2005, 10:23, 1 keer totaal gewijzigd.