update Bas

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Re:update Bas

avalon
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door avalon »

Alles is voor bassie
Ivonne
5-sterren
5-sterren

Bericht door Ivonne »

pfft, ik begin het nu stees spannender te vinden; hoe meer ik naar Bas kijk en alles wat niet zo geweldig meer gaat hoe meer ik ervan overtuigd raak dat hij waarschijnlijk iets van HD heeft.... nou morgen weten we het zeker :-\
sylvia
5-sterren
5-sterren

Bericht door sylvia »

Ivonne schreef: pfft, ik begin het nu stees spannender te vinden; hoe meer ik naar Bas kijk en alles wat niet zo geweldig meer gaat hoe meer ik ervan overtuigd raak dat hij waarschijnlijk iets van HD heeft.... nou morgen weten we het zeker :-\
ik duim
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Ik duim mee.... Ik hoop zo dat het iets is wat opgelost kan worden.....
Ivonne
5-sterren
5-sterren

Bericht door Ivonne »

als het HD is wordt het "lastig" qua oplossen; ik ben op dit moment geen voorstander meer van opereren... :-\
Francisca

Bericht door Francisca »

Sterkte. Ik duim mee. :-*
gonny

Bericht door gonny »

heel veel sterkte...... :-*
ik duim ook!! :-*
gonny

Bericht door gonny »

Ivonne schreef: als het HD is wordt het "lastig" qua oplossen; ik ben op dit moment geen voorstander meer van opereren... :-\
kan ik begrijpen.... :'( moeilijk hé..... :(
Ivonne
5-sterren
5-sterren

Bericht door Ivonne »

heel moeilijk aan de andere kant; mijn gevoel hier in is zo sterk dat ik daar volgens mij wel de juiste keuze in maak (voor Bas maar ook voor mij). Ik denk dat het herstel en de revalidatie weer heel veel van Bas gaat vragen met daarbij de "wetenschap" dat het toch niet echt goed gaat komen.... moet je hem dat dan nog aan doen .... ik vind van niet, dan kies ik toch voor pijnstillers e.d.
gonny

Bericht door gonny »

Ivonne schreef: heel moeilijk aan de andere kant; mijn gevoel hier in is zo sterk dat ik daar volgens mij wel de juiste keuze in maak (voor Bas maar ook voor mij). Ik denk dat het herstel en de revalidatie weer heel veel van Bas gaat vragen met daarbij de "wetenschap" dat het toch niet echt goed gaat komen.... moet je hem dat dan nog aan doen .... ik vind van niet, dan kies ik toch voor pijnstillers e.d.
;) :'( :'( :'( :-* :-* :-*
Ine
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Ine »

Ivonne schreef: heel moeilijk aan de andere kant; mijn gevoel hier in is zo sterk dat ik daar volgens mij wel de juiste keuze in maak (voor Bas maar ook voor mij). Ik denk dat het herstel en de revalidatie weer heel veel van Bas gaat vragen met daarbij de "wetenschap" dat het toch niet echt goed gaat komen.... moet je hem dat dan nog aan doen .... ik vind van niet, dan kies ik toch voor pijnstillers e.d.
Even morgen afwachten!!
Ik duim mee en ik snap je overpeinzingen!!!
Ik weet zeker, dat jij alleen het beste voor hebt voor Bas, tenslotte houd je van hem!
Sterkte Ivonne :-* :-* :-*
Knuffel voor grote Bas!
Ysa

Bericht door Ysa »

ik denk ook aan jullie :-*

Yvonne
Eidos
5-sterren
5-sterren

Bericht door Eidos »

Hier word ook al geduimd voor jullie :-* :D
margreet
5-sterren
5-sterren

Bericht door margreet »

Het wordt wat eentonig maar ook hier wordt geduimd voor jullie hoor en we hopen dat er iets uitkomt waar je wat aan hebt.
veel liefs en uiteraard een knuffel voor jullie beiden :-*
danielle1980
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door danielle1980 »

ik zal ook duimen.
succes.

Plaats reactie