Enne aan het kengetal te zien is het vlakbij mij in de buurt!!
snuf, de herplaatser
Moderators: koekje, pearlsofpassion
Re:snuf, de herplaatser
Enne aan het kengetal te zien is het vlakbij mij in de buurt!!
Hahahah ik was al verkocht toe ik het bericht las , een rode kater van 15 jaar daar kan ik geen weerstand tegen bieden, zeker nietmet die "hulp"die je hier krijgt

ja het is noordelijk , als ik tijd heb dan kom ik wel langs maar ik moet eerst langs in nieuw weerdinge, anders krijg ik een hunebed naar mijn harses gekeildOllie schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
Leuk leuk leuk Syl!!
![]()
Enne aan het kengetal te zien is het vlakbij mij in de buurt!!![]()
![]()
-
jeanne
- 5-sterren

- Contacteer:
dus je gaat hem halen?sylvia schreef: ja het is noordelijk , als ik tijd heb dan kom ik wel langs maar ik moet eerst langs in nieuw weerdinge, anders krijg ik een hunebed naar mijn harses gekeild![]()
ja, ik ga hem halen 8)jeanne schreef: dus je gaat hem halen?
Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhsylvia schreef: ja, ik ga hem halen 8)
Waaaat? Ga je hem halen Syl? Gaaaaaaaf joh!!!! Wat lief van je!
Ja ik ga hem halen en ik hoop zijn vreet gedrag met barf op te lossen , zoniet dan stampt hij maar een eind weg hier in huisLizzy schreef: Waaaat? Ga je hem halen Syl? Gaaaaaaaf joh!!!! Wat lief van je!
-
danielle1980
- 5-sterren

- Contacteer:
o wat goed van je syl 
hij zal het bij jou vast prima naar zn zin hebben
hij zal het bij jou vast prima naar zn zin hebben
Gail was helemaal hyper toen ik zei dat ik ging bellen voor snuf, ze vroeg nog is die kat gratis of moeten we hem kopen?
Ik zei dat tegen Cat en toen zei ze ja hij kost duizend euro, ik zei dat etgen Gail en haar hele smoeltje betrok, ik vroeg, heb jij dat in je spaarpot? en aarzelend haalde ze haar schouders op , er zat wel veel in , maar duizend dat wist ze niet........ ze was wel heeeeel blij dat ik zei dat het een grapje was
Ik zei dat tegen Cat en toen zei ze ja hij kost duizend euro, ik zei dat etgen Gail en haar hele smoeltje betrok, ik vroeg, heb jij dat in je spaarpot? en aarzelend haalde ze haar schouders op , er zat wel veel in , maar duizend dat wist ze niet........ ze was wel heeeeel blij dat ik zei dat het een grapje was
Ahhh gossie, zit je haar nog in de maling te nemen ook! Ik vind het echt super hoor Syl, dat je hem neemt. Mijn complimenten!sylvia schreef: Gail was helemaal hyper toen ik zei dat ik ging bellen voor snuf, ze vroeg nog is die kat gratis of moeten we hem kopen?
Ik zei dat tegen Cat en toen zei ze ja hij kost duizend euro, ik zei dat etgen Gail en haar hele smoeltje betrok, ik vroeg, heb jij dat in je spaarpot? en aarzelend haalde ze haar schouders op , er zat wel veel in , maar duizend dat wist ze niet........ ze was wel heeeeel blij dat ik zei dat het een grapje was![]()
Het ouwe varkentje weet niet wat hem overkomtsylvia schreef: Ja ik ga hem halen en ik hoop zijn vreet gedrag met barf op te lossen , zoniet dan stampt hij maar een eind weg hier in huis![]()
Nou voor mijn gevoel moet ik hem gewoon nemen, dus ik volg gewoon mijn gevoel, kan nooit verkeerd zijn volgens mijLizzy schreef: Ahhh gossie, zit je haar nog in de maling te nemen ook! Ik vind het echt super hoor Syl, dat je hem neemt. Mijn complimenten!
Ja ik zat haar even te plagen , maar ach gossie dat smoeltje, ik zei maar snel dat het een grapje was, want de teleurstelling straalde er al af
hahahha desnoods krijgt hij zijn pens ook aan een kilo laptieneke schreef: Het ouwe varkentje weet niet wat hem overkomt![]()
![]()