Ik zou ook dat wervel H van MacSamuel proberen Truus, daar zit al Arnica en Hypericum in + nog Nux Vomica en over dat laatste lees ik: "... beïnvloedt de prikkelgeleiding in het laaste deel van het ruggemerg en dus indirect ook de blaas- en darmfunctie." En omdat je schreef dat Timo niet makkelijk poept? Je kunt deze middelen natuurlijk ook los geven
Timo kan niet meer springen
Moderator: Lizzy
Re:Timo kan niet meer springen
Beterschap voor Timo
.
Ik zou ook dat wervel H van MacSamuel proberen Truus, daar zit al Arnica en Hypericum in + nog Nux Vomica en over dat laatste lees ik: "... beïnvloedt de prikkelgeleiding in het laaste deel van het ruggemerg en dus indirect ook de blaas- en darmfunctie." En omdat je schreef dat Timo niet makkelijk poept? Je kunt deze middelen natuurlijk ook los geven
.
Ach truus wat sneu voor hem,ik hoop dat het snel weer een beetje opknapt.
Knuffel voor jullie alle vier hoor
Knuffel voor jullie alle vier hoor
Herniavetsem van VSM bevat het zelfde en is misschien makkelijker aan te komen.
Ach gossie Truus, wat een ellende joh, met Timo... Eventueel kan acupunctuur trouwens ook erg goed helpen!
Ach gossie Truus, wat een ellende joh, met Timo... Eventueel kan acupunctuur trouwens ook erg goed helpen!
Wat een rot bericht Truus.
Beterschap voor Timo
Bel mijn vriendin eens op voor meer(gratis) info over hernia
Beterschap voor Timo
Bel mijn vriendin eens op voor meer(gratis) info over hernia
Ach gossie ... arme Timo!!! Geef je hem een lieve knuffel van me en een lebber van zijn zingmaatje

Wervel H is hetzelfde als HerniaVetsem van VSM. Dus je kan dan veel makkelijker aan VSM komen.
Je kan trouwens ook gewoon Hypericum geven (St Janskruid), dit is ook nog eens pijnstillend bij zenuwpijn.
Het hielp bij mij enorm goed, ik was binnen 3 dagen van de ergste pin van mijn (dubbele) hernia af!
Je kan trouwens ook gewoon Hypericum geven (St Janskruid), dit is ook nog eens pijnstillend bij zenuwpijn.
Het hielp bij mij enorm goed, ik was binnen 3 dagen van de ergste pin van mijn (dubbele) hernia af!
Het gaat al wat beter Do, hij is nog voorzichtig maar vandaag sprong hij een keer op de bank.Lupa schreef: hoe gaat het vandag met Timo?
Eigenlijk mag Timo nog niet springen en meestal blijft hij mooi staan. Dan tillen wij hem op.
Morgen moet ik de D.A. even bellen hoe het gaat.
Bedankt dat je er aan hebt gedacht
Gelukkig, laten we hopen, dat het zo doorgaat!! 
Gelukkig dat het weer wat beter gaat. 
- *Lia*
- 5-sterren

- Contacteer:
Wel wat laat
maar heel veel beterschap voor jullie Timo. 
Beetje laat, want ik lees het nu pas 
Maar arme Timo, hopelijk gaat het snel weer beter
Beterschap en een voorzichtige
voor Timo
Maar arme Timo, hopelijk gaat het snel weer beter
Beterschap en een voorzichtige
-
danielle1980
- 5-sterren

- Contacteer:
hopelijk gaat het nu snel weer stuk beter met timo. 
Arme Timo.
Hernia´s hebben veel baat bij chiropractie, orthomanuele therapie of osteopathie.
Dat is veel beter dan pijnstillers en prednison!
Hernia´s hebben veel baat bij chiropractie, orthomanuele therapie of osteopathie.
Dat is veel beter dan pijnstillers en prednison!
tannetje,
hoe denk jij over hydrotherapie?
hoe denk jij over hydrotherapie?
-
jeanne
- 5-sterren

- Contacteer:
ohjee, Truus, ik lees dit nu pasTruus schreef: Timo heeft een beginnende hernia. Hij heeft een injectie gehad die de ontsteking doet remmen en het vocht ruimt, zodat de pijn en de druk op het zenuwweefsel afneemt. Binnen 48 uur moet de pijn weg zijn. Woensdag moeten we bellen. Ook heeft hij Rimadyl gekregen.
Homeopatische medicijnen heeft hij wel maar is er niet in thuis.
Zou ik nu ook kunnen beginnen met Arnica? Of weet iemand een andere oplossing ?
sterkte met je kleine grote vent