Drie keer raden waarom ik papegaaien hebeelke schreef: Daarom heb ik dieren genomen(mijn buurman heeft eens over de schutting heen gevraagd 'praten die konijnen ook wel eens terug?
')
Re: Re: Re: Re: Wat heb je enzovoort....deel 553
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Re: Re: Re: Re: Wat heb je enzovoort....deel 553
Ik praat hardop tegen mijzelf, ook als ik niet alleen ben. 
-
hannabelgje
- 5-sterren

Dadelijk ga ik me nog normaal voelen.Neally schreef: Ik praat hardop tegen mijzelf, ook als ik niet alleen ben.![]()
Ben ik nou de enige die niet in zichzelf praat? 
Jij bent knettergek!Kim_S schreef: Ben ik nou de enige die niet in zichzelf praat?![]()
eelke schreef: Jij bent knettergek!![]()
Nee hoor , je bent niet alleenKim_S schreef: Ben ik nou de enige die niet in zichzelf praat?![]()
Maar ik praat wel tegen de dieren, maar meer in de trant van " hallo koe, dag kalfjes "
Geen hart uitstort sessies tegen de dieren.
Oh nee ook geen hartuitstortsessie's. Ik babbel gewoon de hele dag door.Urs schreef: Nee hoor , je bent niet alleen
Maar ik praat wel tegen de dieren, maar meer in de trant van " hallo koe, dag kalfjes "
Geen hart uitstort sessies tegen de dieren.
Een schizofreen is toch nooit alleen?Neally schreef: Ik praat hardop tegen mijzelf, ook als ik niet alleen ben.![]()
Wat weet je dat goed zegMini's 3-tal schreef: Een schizofreen is toch nooit alleen?
Wel een gekke week achter de rug. Met slecht, slecht én slecht nieuws. Beetje bizar allemaal.
Vanmorgen had ik maar een afspraak voor het werk, die heb ik afgezegd. Nu hoef ik alleen vanavond nog maar een paar uurtjes.
Zometeen haaskarkas portioneren, en konijnenoren knippen en op het drogertje leggen. En dan poetsen, want er komt een allergisch vriendinnetje bijkletsen.
Zometeen haaskarkas portioneren, en konijnenoren knippen en op het drogertje leggen. En dan poetsen, want er komt een allergisch vriendinnetje bijkletsen.
-
hannabelgje
- 5-sterren

+1eelke schreef: Oh nee ook geen hartuitstortsessie's. Ik babbel gewoon de hele dag door.
Dat weet ik dan weer niet.Mini's 3-tal schreef: Een schizofreen is toch nooit alleen?
Zooo even de achterdeur open zetten, hee kijk een mus, lig je lekker te slapen Soepie? Dan gaan we even de konijnen eten geven, ja je mag wel even drinken hoor, oh wat ben je toch een gekke beer etc etc 
Redelijk zorgwekkend dus...