Linga drinkt plotseling overmatig
Moderator: Lizzy
Re: Linga drinkt plotseling overmatig
Och, wat een ellende allemaal!!!!
Wist je maar wat er loos is hè?! Dit geeft zo'n machteloos en gekmakend gevoel.... Wat vreselijk fijn dat Dorothea zo haar best doet voor jullie!!!
Ik kan jullie slechts opnieuw sterkte wensen en duimen.... Heel hard duimen!!!!
ik hoop dat deze nieuwe AB goed gaat helpen !!!!!!!!!!!!!!!!
Tjee wat een toestand allemaal!
Hebben jullie aan Frank al gevraagd om een computeruitdraai te maken van alle info die hij over Linga in het systeem heeft staan, dan kan je die meenemen naar Erwin.
Ik vraag altijd om uitdraaien als ik met zieke dieren het weekend of de nacht in ga, zodat ik in geval van nood een andere DA de info kan laten zien.
Waarschijnlijk had je er al lang zelf aan gedacht, maar ik roep het voor de zekerheid toch maar even...
Hebben jullie aan Frank al gevraagd om een computeruitdraai te maken van alle info die hij over Linga in het systeem heeft staan, dan kan je die meenemen naar Erwin.
Ik vraag altijd om uitdraaien als ik met zieke dieren het weekend of de nacht in ga, zodat ik in geval van nood een andere DA de info kan laten zien.
Waarschijnlijk had je er al lang zelf aan gedacht, maar ik roep het voor de zekerheid toch maar even...
Jeetje wat een ellende!!
Hier blijven de duimen hard draaien en hoop dat deze AB kuur beter aanslaat!
En Dorothea, je bent een kanjer

Hier blijven de duimen hard draaien en hoop dat deze AB kuur beter aanslaat!
En Dorothea, je bent een kanjer
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
wat een toestand zeg, hoop dat deze ab kuur het gaat doen!
Hier blijven we ook duimen voor Linga en denken aan haar baasjes (en al haar verzorgers trouwens) Sterkte hé en hopelijk krijgen jullie héél spoedig van Linga één of ander teken wat jullie duidelijk maakt dat je op 't goede spoor zit!
@Lizzy, 'k snap maar best wat je doormaakt, ik voelde (en voel me soms nog) enorm schuldig tegenover Berre. 't Voelt alsof ik hem geen onbezorgd hondenleven gun als ik hem de ganse dag loop te bespieden, eet hij nergens van??? waaraan zit hij te snuffelen?? hij slaapt precies zoveel??? hij kijkt zo flauw uit z'n ogen?? nee, je mag niet loslopen want dan heb ik geen controle!

Dikke
voor iedereen daar.
@Lizzy, 'k snap maar best wat je doormaakt, ik voelde (en voel me soms nog) enorm schuldig tegenover Berre. 't Voelt alsof ik hem geen onbezorgd hondenleven gun als ik hem de ganse dag loop te bespieden, eet hij nergens van??? waaraan zit hij te snuffelen?? hij slaapt precies zoveel??? hij kijkt zo flauw uit z'n ogen?? nee, je mag niet loslopen want dan heb ik geen controle!
Dikke
- MarijeEnBoomer
- 5-sterren

pffffffffffffffffff Lizzy vangen 
Duimen draaien heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel hard dat het nu met de ab onder controle komt en blijft!!!!
Duimen draaien heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel hard dat het nu met de ab onder controle komt en blijft!!!!
Hier ook dikke knuffels voor jullie allemaal! En voor Dorothea niet te vergeten!
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Oef, kijk je een paar dagen niet op barfplaats, tref je bij terugkomst DIT aan. Wat een tegenvaller! Hopelijk vinden jullie snel het gaatje in de dijk waar de vinger in moet. Sterkte!
-
Roef & Hidde
- 5-sterren

ik kan niet meer doen als jullie heel erg veel sterkte te wensen 
Owwww Lizzy, ik snap dat je er ziek van bent ...dikke knuffel voor jou

- Charlie Angel
- Moderator
Oh Lizzy, ik snap zo goed hoe ziek je er van bent en hoe je haar de hele tijd met argusogen in de gaten houd.
Vind het zo vreselijk voor Linga en jullie.
De duimen blijven hier op volle toeren draaien dat deze nieuwe Ab de oplossing gaat zijn voor Linga.
Heel veel sterkte voor jullie en een dikke knuffel.

En een dikke knuffel voor Dorothea omdat je er bent voor hun en omdat je zo super volhardend bent in het vinden van een oplossing.
Vind het zo vreselijk voor Linga en jullie.
De duimen blijven hier op volle toeren draaien dat deze nieuwe Ab de oplossing gaat zijn voor Linga.
Heel veel sterkte voor jullie en een dikke knuffel.
En een dikke knuffel voor Dorothea omdat je er bent voor hun en omdat je zo super volhardend bent in het vinden van een oplossing.
Hmm ja, dat herken ik ook maar al te goed, hoewel ik hard mijn best doe om dat zoveel mogelijk los te laten...het beperkt Yuki, maar vreet ook energie van mij, dus voor beiden niet goedinni schreef: Hier blijven we ook duimen voor Linga en denken aan haar baasjes (en al haar verzorgers trouwens) Sterkte hé en hopelijk krijgen jullie héél spoedig van Linga één of ander teken wat jullie duidelijk maakt dat je op 't goede spoor zit!
@Lizzy, 'k snap maar best wat je doormaakt, ik voelde (en voel me soms nog) enorm schuldig tegenover Berre. 't Voelt alsof ik hem geen onbezorgd hondenleven gun als ik hem de ganse dag loop te bespieden, eet hij nergens van??? waaraan zit hij te snuffelen?? hij slaapt precies zoveel??? hij kijkt zo flauw uit z'n ogen?? nee, je mag niet loslopen want dan heb ik geen controle!![]()
![]()
![]()
Dikke![]()
voor iedereen daar.
Ik duim hard verder voor Linga!!
- - Judith -
- 5-sterren

Mijn hemel Liz, wat een toestand
. Ik hoop dat met deze behandeling nu het lek boven is en dat Lingie zich gewoon zo goed blijft voelen als ze nu doet
. En Dorothea: je bent een held
.
- *Nikki*
- 5-sterren

Wat een toestand zeg!
Een dikke knuf voor jullie

Een dikke knuf voor jullie