Biscuit en het Siamsa A nestje. Nieuwe foto's op pag. 276!

Hier kun je artikelen/informatie over medische zaken posten en vinden, dat als naslagwerk kan dienen voor de forumleden. Dit is GEEN vragen of discussie-categorie.

Moderator: Charlie Angel

Re: Biscuit en het Siamsa A nestje. Nieuwe foto's op pag. 276!

nienk
5-sterren
5-sterren

Bericht door nienk »

Lizzy schreef: We hebben de puppy ruimte vergroot. En voor het eerst kregen ze daar eten in. Dat ging goed! Biscuit en Linga mochten de restjes opruimen en de opvoeding van Tante Linga is daarmee direct begonnen :-X :biggrin2:. Er was er 1 zo brutaal om voor haar snuit in de bak te likken. En toen kreeg pup op z'n lazer. Dat was de eerste keer dus daar was ie wel van onder de indruk! Les 1 :biggrin2:

Ze kregen trouwens voor het eerst een zelf samengestelde puppy melk formula. Als ik in de eerste weken niet zo afgeserveerd zou zijn geweest, zou ik dit van meet af aan hebben gegeven. Maar het was me toentertijd teveel, met alles was met Biscuit is gebeurd.... Dit was volle geitenmelk + volle geitenyoghurt + eierdooier, honing. Ze vonden het heerlijk!

He he, nou gaat mama zelf even een slokje nemen!
dat was te zien!! m'n beeld was nogal schokkerig, maar even goed super leuk om die kleine stippeltjes zo te zien smullen!!
Naomi B
5-sterren
5-sterren

Bericht door Naomi B »

Je bedoelt dat je voor jezelf nog twee vierkante meter woonkamer over hebt... ;D

Hoe laat ga je ze morgen voeren? Of vanavond nog een keer?
*Dorothea*
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door *Dorothea* »

Neem maar een lekker slokje mamma  :-*
ik zit aan een biertje uit de mand  :D
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Naomi M. schreef: Je bedoelt dat je voor jezelf nog twee vierkante meter woonkamer over hebt... ;D

Hoe laat ga je ze morgen voeren? Of vanavond nog een keer?
Nee hoor ;D ;D. Ze hebben weer wat meer ruimte in de puppy ruimte gekregen :biggrin2:. Hierna kunnen we nog 1 keer vergroten en dan wordt het tijd dat ze ook de boel buiten gaan verkennen. Ze krijgen daar eerst een klein stuk van de tuin (64 m2) + de schuur. Als ze dat deel ontgroeit zijn, krijgen ze het grasveld + overkapping erbij. En tegen de tijd dat ze dat ontgroeit zijn, gaan we maar eens naar de kinderboerderij, 500 meter verderop :biggrin2:

Ze krijgen vanavond nog een melkmaaltijd. Nog eentje van Farmfood want die emmer is nog niet leeg. Ze hebben dan vandaag 2 keer vlees + melk, 2 keer alleen vlees en 1 keer melk gekregen. Vijf maaltijden in totaal dus. Vandaag was het gemalen kippenvleugels + geitenvlees + pens + hart. Morgen krijgen ze gemalen eendennek + rundvlees + pens + lever.
Martine-Tom

Bericht door Martine-Tom »

Lizzy.....zomaar vast een vraagje...zou je een vooraankodiging doen tegen de tijd dat ze hele stukken vlees enzo gaan krijgen...voor het eerst, lijkt me zooo gaaf om te zien  :) :biggrin2:
*Dorothea*
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Lizzy schreef: Nee hoor ;D ;D. Ze hebben weer wat meer ruimte in de puppy ruimte gekregen :biggrin2:. Hierna kunnen we nog 1 keer vergroten en dan wordt het tijd dat ze ook de boel buiten gaan verkennen. Ze krijgen daar eerst een klein stuk van de tuin (64 m2) + de schuur. Als ze dat deel ontgroeit zijn, krijgen ze het grasveld + overkapping erbij. En tegen de tijd dat ze dat ontgroeit zijn, gaan we maar eens naar de kinderboerderij, 500 meter verderop :biggrin2:

Ze krijgen vanavond nog een melkmaaltijd. Nog eentje van Farmfood want die emmer is nog niet leeg. Ze hebben dan vandaag 2 keer vlees + melk, 2 keer alleen vlees en 1 keer melk gekregen. Vijf maaltijden in totaal dus. Vandaag was het gemalen kippenvleugels + geitenvlees + pens + hart. Morgen krijgen ze gemalen eendennek + rundvlees + pens + lever.
En hebben ze nog steeds mooie barfdrollen?
Joyce1985
5-sterren
5-sterren

Bericht door Joyce1985 »

Ze liggen heerlijk te slapen, ze zijn er moe van geworden  :smitten: :smitten: :smitten:
Hetty_
4-sterren
4-sterren

Bericht door Hetty_ »

*Dorothea* schreef:
ik zit aan een biertje uit de mand :D
Issie lekker?

Nog lekkerder dan Texels bokbier? ::)
*Dorothea*
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Ik word er helemaal blij van als ik lees wat ze te eten krijgen, gelukkig geen royaal konijn puppymouse!  :) :) :)
*Dorothea*
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Hetty 1 schreef: Issie lekker?

Nog lekkerder dan Texels bokbier? ::)
Ja hij smaakt best, maar niet zo lekker als Texels bokbier, dat is gewoon het allerlekkerste bier de bieren.
nienk
5-sterren
5-sterren

Bericht door nienk »

Martine-Tom schreef: Lizzy.....zomaar vast een vraagje...zou je een vooraankodiging doen tegen de tijd dat ze hele stukken vlees enzo gaan krijgen...voor het eerst, lijkt me zooo gaaf om te zien :) :biggrin2:
oooh ja dat lijkt me ook heel leuk!

(al kan ik me ook voorstellen dat er grenzen zijn aan hoe veel je doet voor het webcam publiek, zeg maar)
*Dorothea*
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Indy is er ook helemaal klaar voor, hij loopt al de hele dag met een flostouw te spelen.  :biggrin2:
nienk
5-sterren
5-sterren

Bericht door nienk »

*Dorothea* schreef: Indy is er ook helemaal klaar voor, hij loopt al de hele dag met een flostouw te spelen. :biggrin2:
weet Indy wel dat puppenoortjes tussen je tanden een heel stuk vervelende is dat flostouwdraadjes?
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Martine-Tom schreef: Lizzy.....zomaar vast een vraagje...zou je een vooraankodiging doen tegen de tijd dat ze hele stukken vlees enzo gaan krijgen...voor het eerst, lijkt me zooo gaaf om te zien :) :biggrin2:
Ik ga ze aankomende week ongemalen vlees geven (bot maal ik nog wel even), dus ik zal het hier aankondigen :biggrin2:
Martine-Tom

Bericht door Martine-Tom »

Lizzy schreef: Ik ga ze aankomende week ongemalen vlees geven (bot maal ik nog wel even), dus ik zal het hier aankondigen :biggrin2:
Jeeee!! :) :) :)

Plaats reactie