dat was te zien!! m'n beeld was nogal schokkerig, maar even goed super leuk om die kleine stippeltjes zo te zien smullen!!Lizzy schreef: We hebben de puppy ruimte vergroot. En voor het eerst kregen ze daar eten in. Dat ging goed! Biscuit en Linga mochten de restjes opruimen en de opvoeding van Tante Linga is daarmee direct begonnen![]()
. Er was er 1 zo brutaal om voor haar snuit in de bak te likken. En toen kreeg pup op z'n lazer. Dat was de eerste keer dus daar was ie wel van onder de indruk! Les 1
Ze kregen trouwens voor het eerst een zelf samengestelde puppy melk formula. Als ik in de eerste weken niet zo afgeserveerd zou zijn geweest, zou ik dit van meet af aan hebben gegeven. Maar het was me toentertijd teveel, met alles was met Biscuit is gebeurd.... Dit was volle geitenmelk + volle geitenyoghurt + eierdooier, honing. Ze vonden het heerlijk!
He he, nou gaat mama zelf even een slokje nemen!
Biscuit en het Siamsa A nestje. Nieuwe foto's op pag. 276!
Moderator: Charlie Angel
Re: Biscuit en het Siamsa A nestje. Nieuwe foto's op pag. 276!
Je bedoelt dat je voor jezelf nog twee vierkante meter woonkamer over hebt... 
Hoe laat ga je ze morgen voeren? Of vanavond nog een keer?
- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
Neem maar een lekker slokje mamma 
ik zit aan een biertje uit de mand
ik zit aan een biertje uit de mand
Nee hoorNaomi M. schreef: Je bedoelt dat je voor jezelf nog twee vierkante meter woonkamer over hebt...
Ze krijgen vanavond nog een melkmaaltijd. Nog eentje van Farmfood want die emmer is nog niet leeg. Ze hebben dan vandaag 2 keer vlees + melk, 2 keer alleen vlees en 1 keer melk gekregen. Vijf maaltijden in totaal dus. Vandaag was het gemalen kippenvleugels + geitenvlees + pens + hart. Morgen krijgen ze gemalen eendennek + rundvlees + pens + lever.
-
Martine-Tom
Lizzy.....zomaar vast een vraagje...zou je een vooraankodiging doen tegen de tijd dat ze hele stukken vlees enzo gaan krijgen...voor het eerst, lijkt me zooo gaaf om te zien

- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
En hebben ze nog steeds mooie barfdrollen?Lizzy schreef: Nee hoor![]()
. Ze hebben weer wat meer ruimte in de puppy ruimte gekregen
. Hierna kunnen we nog 1 keer vergroten en dan wordt het tijd dat ze ook de boel buiten gaan verkennen. Ze krijgen daar eerst een klein stuk van de tuin (64 m2) + de schuur. Als ze dat deel ontgroeit zijn, krijgen ze het grasveld + overkapping erbij. En tegen de tijd dat ze dat ontgroeit zijn, gaan we maar eens naar de kinderboerderij, 500 meter verderop
Ze krijgen vanavond nog een melkmaaltijd. Nog eentje van Farmfood want die emmer is nog niet leeg. Ze hebben dan vandaag 2 keer vlees + melk, 2 keer alleen vlees en 1 keer melk gekregen. Vijf maaltijden in totaal dus. Vandaag was het gemalen kippenvleugels + geitenvlees + pens + hart. Morgen krijgen ze gemalen eendennek + rundvlees + pens + lever.
- Joyce1985
- 5-sterren

Ze liggen heerlijk te slapen, ze zijn er moe van geworden

Issie lekker?*Dorothea* schreef:
ik zit aan een biertje uit de mand![]()
Nog lekkerder dan Texels bokbier?
- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
Ik word er helemaal blij van als ik lees wat ze te eten krijgen, gelukkig geen royaal konijn puppymouse!

- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
Ja hij smaakt best, maar niet zo lekker als Texels bokbier, dat is gewoon het allerlekkerste bier de bieren.Hetty 1 schreef: Issie lekker?
Nog lekkerder dan Texels bokbier?![]()
oooh ja dat lijkt me ook heel leuk!Martine-Tom schreef: Lizzy.....zomaar vast een vraagje...zou je een vooraankodiging doen tegen de tijd dat ze hele stukken vlees enzo gaan krijgen...voor het eerst, lijkt me zooo gaaf om te zien![]()
![]()
(al kan ik me ook voorstellen dat er grenzen zijn aan hoe veel je doet voor het webcam publiek, zeg maar)
- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
Indy is er ook helemaal klaar voor, hij loopt al de hele dag met een flostouw te spelen. 
weet Indy wel dat puppenoortjes tussen je tanden een heel stuk vervelende is dat flostouwdraadjes?*Dorothea* schreef: Indy is er ook helemaal klaar voor, hij loopt al de hele dag met een flostouw te spelen.![]()
Ik ga ze aankomende week ongemalen vlees geven (bot maal ik nog wel even), dus ik zal het hier aankondigenMartine-Tom schreef: Lizzy.....zomaar vast een vraagje...zou je een vooraankodiging doen tegen de tijd dat ze hele stukken vlees enzo gaan krijgen...voor het eerst, lijkt me zooo gaaf om te zien![]()
![]()
-
Martine-Tom
Jeeee!!Lizzy schreef: Ik ga ze aankomende week ongemalen vlees geven (bot maal ik nog wel even), dus ik zal het hier aankondigen![]()