Re: wat eten we vandaag... deel 41
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Pompoensoepje opstaan. Hmmmm, herfst. Lekker met een appeltje, wortel en pepertje erin.
Ik ga bij vrienden eten. Vegetarische Mousaka. Ik verheug me er nu al op 
Gister friet met kroket op het station.
Vanavond aubergine-met-vlees-stoof uit de vriezer.
Vanavond aubergine-met-vlees-stoof uit de vriezer.
-
frodo quin
- 5-sterren

Aangenomen dat meneer straks mijn boodschappen meebrengt en helpt: spaghetti
Bruine bonensoep.
agv: gebakken piepers, snijbonen, gehaktballetjes :lui&inspiratieloos:
Als toetje waren er druiven met zonder pitten.
Als toetje waren er druiven met zonder pitten.
Voor de 2de keer bruinebonensoep. Ik had 'm in de hooimadam gezet gisteren en was naar mijn moeder gegaan. Bij terugkomst: echt perfect! Hij heeft er gewoon de hele middag in gestaan. Tuurlijk moest ik 'm even opwarmen maar alles was heerlijk gaar en niet te gaar.
-
frodo quin
- 5-sterren

Een salade met kikkererwtenpasta. Misschien nog een linzensoepje voor laat avondeten.
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Naan broodjes met falafel, salade, tomatensalsa gekruid met de buenos Aries kruiden van Pit en pit (aanrader, lekker mix!) en yoghurt met knoflook en munt. En beetje rijst.
Ziet er goed uit, die kruidenmix.Siberienne schreef: ma 21 okt 2019, 21:22 Naan broodjes met falafel, salade, tomatensalsa gekruid met de buenos Aries kruiden van Pit en pit (aanrader, lekker mix!) en yoghurt met knoflook en munt. En beetje rijst.
Vandaag maak ik aardappelgoulash, als ze bio buitenbeentjes hebben.
- CindyMayella
- 5-sterren

Tagliatelle met roomsaus gevuld met broccoli en ham.... verder staat er nog pastei op het menu, bami en chili con carne met rijst....
Bakjesuitdevriezer-maaltijd? Of teveel vrije tijd en een huis met grote eters?CindyMayella schreef: di 22 okt 2019, 14:20 Tagliatelle met roomsaus gevuld met broccoli en ham.... verder staat er nog pastei op het menu, bami en chili con carne met rijst....
Hier gele curry.
Weeeeer geen bio buitenbeentjes bij de AH
. Dan maar rijst met groenten, tomaten/kerriesaus.
- CindyMayella
- 5-sterren

Bakjesuitdevriezer-maaltijd? Of teveel vrije tijd en een huis met grote eters?koekje schreef:[quote=CindyMayella post_id=3388370 time=<a href="tel:1571746821" data-original-title="" title="">1571746821</a> user_id=14918]
Tagliatelle met roomsaus gevuld met broccoli en ham.... verder staat er nog pastei op het menu, bami en chili con carne met rijst....
Hier gele curry.[/quote]
Lekkerbekje van heekfilet van de marktkraam. In geen tijden gehad en dat is het extra
met gebakken krieltjes en veldsla met komkommer.
En de vissen waren veel groter dan verwacht dus voor morgen bij de lunch is er ook nog een vis over voor op brood
met gebakken krieltjes en veldsla met komkommer.
En de vissen waren veel groter dan verwacht dus voor morgen bij de lunch is er ook nog een vis over voor op brood