Ze zijn gewoon niet geschikt. Dan valt er weinig te laten zien.eelke schreef: Ik vind het echt bizar dat ze het niet eens proberen, gewoon, om maar te laten zien hoe geschikt ze wel niet zijn ofzo. Echt, gewoon niet. Ik snap het niet.
boer zoekt vrouw
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
boer zoekt vrouw
Re: boer zoekt vrouw
Ik had juist een overal aangetrokken als hij zo aandrong en hoppa mee die modder in.Mieke L. schreef: Nee inderdaad al doe je maar alsof!
Wat een trienen zeg. Nog nooit een bloembol in de grond gezien.
Nee maar dan probeer je toch op z'n minst te doen alsof je geschikt bent...waarom ben je anders!?Ruisje schreef: Ze zijn gewoon niet geschikt. Dan valt er weinig te laten zien.
lol.. ja!lianneke schreef: Volgende week in BZV, zien we hoe boer Geert opgepakt wordt door de zedenpolitie..
Over de top..
Mieke L. schreef:![]()
Ik kijk BZV niet maar ik volg het hier 8)

Mieke L. schreef:![]()
Hij is goed Mieke
Gatverdarrie, wat is die Geert een engerd zeg !!! ik word er gewoon kotsmisselijk van
Theo vind ik wel okee, Jan iets te blij, Tom deed het wel redelijk, ik ga voor Rimke. Jammer dat Bertie niet los komt.
Theo vind ik wel okee, Jan iets te blij, Tom deed het wel redelijk, ik ga voor Rimke. Jammer dat Bertie niet los komt.
-
lianneke
- 5-sterren

Ik heb voor de eerste keer gekeken en heb me alleen maar verbaasd eigenlijk.
Wat een domme wichten zitten daar tussen zeg. Vooral bij die Tom, maar die is dus nog dommer dat hij die kwekkels uitgezocht heeft. Of wil ie een BarbieBoerderie beginnen.
En door Geert schaam ik me bijna dat ik in Groningen woon zeg.
O, en mn hubbie viel op Gertie..
Wat een domme wichten zitten daar tussen zeg. Vooral bij die Tom, maar die is dus nog dommer dat hij die kwekkels uitgezocht heeft. Of wil ie een BarbieBoerderie beginnen.
En door Geert schaam ik me bijna dat ik in Groningen woon zeg.
O, en mn hubbie viel op Gertie..
Dit is toch wel het ergste seizoen ooit..
Geert is letterlijk walgelijk. Als vrouw zijnde geef je hem toch eerst een tik op zn neus en dan spring je in je auto en scheur je met gillende banden naar huis? Dit gedrag is onacceptabel. Het zal je oma zijn die daar logeert. 
Bertie is ronduit saai, hopelijk is ze achter de schermen gezelliger dan ervoor. Van Tom snap ik nog steeds niet wat hij daar doet. Die 3 dames zijn niet bereid om op de boerderie te gaan werken, rood wollen jasje aan, paar kekke laarsjes eronder maar handjes vies maken doen ze niet aan.
Kennelijk word het na 10 seizoenen wat lastig om een sprankelend en leuk concept neer te blijven zetten. Gisteren was slaapverwekkend.
Bertie is ronduit saai, hopelijk is ze achter de schermen gezelliger dan ervoor. Van Tom snap ik nog steeds niet wat hij daar doet. Die 3 dames zijn niet bereid om op de boerderie te gaan werken, rood wollen jasje aan, paar kekke laarsjes eronder maar handjes vies maken doen ze niet aan.
Kennelijk word het na 10 seizoenen wat lastig om een sprankelend en leuk concept neer te blijven zetten. Gisteren was slaapverwekkend.
Weet je wat het is, iedereen praat erover. Dus vrijwel iedereen kijkt. Anders kan je niet meepraten, twitteren, Facebooken enz. Dat is knap, succesvol en slim televisie maken.
-
Martine-Tom
*uitzondering meld zich*Jantina schreef: Weet je wat het is, iedereen praat erover. Dus vrijwel iedereen kijkt. Anders kan je niet meepraten, twitteren, Facebooken enz. Dat is knap, succesvol en slim televisie maken.
Ik vind alleen dit topic hylarisch om te volgen
+1Martine-Tom schreef: *uitzondering meld zich*
Ik vind alleen dit topic hylarisch om te volgen![]()
Wij kijken ook geen bzv, op zondag doen we altijd sociale dingen 
+ nog 1- pien - schreef: +1![]()
Vorig jaar, naar aanleiding van een topic hier, eens gekeken maar kon het eind van het programma niet eens bekijken...vond/vind er echt niets aan.
Het topic hier volg ik wel, dat vind ik dan wel grappig
LOL. Het lijkt wel of hij zich alleen opgegrven heeft om eens lekker van bil te gaan tijdens de logeerpartij. Wat een slick zeg. Ik zou meteen linea recta weer naar huis gegaan zijn.lianneke schreef: Volgende week in BZV, zien we hoe boer Geert opgepakt wordt door de zedenpolitie..