wie gebruikt haarzeep?

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: wie gebruikt haarzeep?

El_Kato
5-sterren
5-sterren

Bericht door El_Kato »

Aaaaah duidelijk! Heb nooit gezien dat Werfzeep ook zeephouders had  ;)
Borke
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Borke »

[quote="Laika"]
Bij mij werkte juist de soapnuts trial veel beter dan de chamomille & citrus  ;)
[/quote]
Je zou haast zeggen: ruilen, want ik vind het waardeloos spul en Leo ook, gelukkig heb ik alleen maar een trial besteld :)

Overigens hebben ze die eikenhouten zeeprekken weer bij Louland, ik heb er meteen een besteld  :biggrin2:
Ze kosten 8,95 en je vind ze onder de tab Chagrin Valley bij accessoires:
http://louland.nl/product/accessoires/c ... eikenhout/
zurca
5-sterren
5-sterren

Bericht door zurca »

[quote="Dian"]
Ook heb ik zalf met calendula gekocht, ben benieuwd hoe dit allemaal weer gaat bevallen :biggrin2: :biggrin2:
[/quote]

Dian, heb je deze al gebruikt? Bevalt tie? :)
Dian
5-sterren
5-sterren

Bericht door Dian »

[quote="zurca"]
Dian, heb je deze al gebruikt? Bevalt tie? :)
[/quote]

ja, die bevalt echt. ik had een pukkeltje bij mijn neus open gekrabt, gesmeerd met die zalf en je zag het plekje heel snel kleiner worden........ ik heb een slechte wondgenezing, maar dit ging wel heel snel.......
Laika
5-sterren
5-sterren

Bericht door Laika »

Bij waschbar verkopen ze ook olijfhouten zeepplankjes https://www.waschbaer.nl/Zoek--1502n.html?query=zeepplankje
doranto
5-sterren
5-sterren

Bericht door doranto »

Laika schreef: Bij waschbar verkopen ze ook olijfhouten zeepplankjes https://www.waschbaer.nl/Zoek--1502n.html?query=zeepplankje
Die zijn mooi! Ik denk dat ik die maar ga bestellen.  :)
edit: Volgens mij is de minimale bestelling daar 25,= . Dan gaat het over. Jammer  :-\
Laatst gewijzigd door doranto op za 11 jul 2015, 12:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Borke
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Borke »

Vraagje voor de haarzeep-wassers: gebruiken jullie nog styling producten en wat bevalt het beste?
Mijn korte super stijle haar heeft toch nog wel wat nodig merk ik.

Ik gebruik nu een beetje wax, maar vraag me bij wax altijd af of je het er wel goed uit wast...
pallas
5-sterren
5-sterren

Bericht door pallas »

Houten zeepbakjes heb ik bij de Ikea gekocht. ;)

Haren wassen doe ik maar weinig sinds ik een ultra korte coupe draag.
Ik neem gewoon mijn koppie mee met een washandje en wat zeep. Wel een zeer goede olijfzeep, dat dan weer wel.
doranto
5-sterren
5-sterren

Bericht door doranto »

Borke schreef: Vraagje voor de haarzeep-wassers: gebruiken jullie nog styling producten en wat bevalt het beste?
Mijn korte super stijle haar heeft toch nog wel wat nodig merk ik.

Ik gebruik nu een beetje wax, maar vraag me bij wax altijd af of je het er wel goed uit wast...
Ik gebruik 'invisible' gel. Daarmee kan ik mijn haar goed modelleren en je kunt het met gewoon water al uitspoelen.
frodo quin
5-sterren
5-sterren

Bericht door frodo quin »

Ik heb enkele jaren geleden lush ontdekt en gebruik sindsdien shampoo bars om mijn haar te wassen Echt een verademing na mijn hele leven mijn haar niet uit de knoop te krijgen zonder een halve fles conditioner en dan natuurlijk geen volume. Favoriet is seanick, maar ik heb er altijd verschillende liggen.
Dian
5-sterren
5-sterren

Bericht door Dian »

ik gebruik niets, maar ik spoel ook niet uit, is me niet bevallen....... :P
Borke
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Borke »

Doranto schreef: Ik gebruik 'invisible' gel. Daarmee kan ik mijn haar goed modelleren en je kunt het met gewoon water al uitspoelen.
:o :-\ Wat is dat?
doranto
5-sterren
5-sterren

Bericht door doranto »

Borke schreef: :o :-\ Wat is dat?
Het is van het merk L'Oréal. "studio line". Op de fles staat o.a. 'invisi fix zero', 'Natural control gel' en 'ultra clear & clean'. Ik heb het wel eens bij de Makro gehaald, maar tegenwoordig haal ik het gewoon bij Appie Hein. Ik heb die waar nr. 7 op staat. (Heeft iets met sterkte te maken ofzo)
Je kan het met een borstel uit borstelen en/of met water uitspoelen, zonder dat er restjes achterblijven.
Ik gebruik deze al jaren omdat hij goed verstevigd (kan er een punk kapsel mee maken als het moet  ;D). Én, wat ik heel belangrijk vind, er blijft geen troep achter in je haar als je het eruit wilt halen.
Het bestaat ook in spray-flesjes. Die had ik eerst, maar tegenwoordig koop ik een gewone fles en giet het, vermengt met water, over in zo'n leeg sprayflesje. Dat is een stuk voordeliger en zo kan ik ook zelf bepalen hoe sterk ik het hebben wil. Momenteel vind ik half om half wel fijn.
En nee, ik heb geen aandelen  ;)
sella

Bericht door sella »

http://www.banggood.com/Wholesale-Soap- ... -3634.html

Rekjes, houten plankjes ect voor de zeepjes.
Het duurt wel een dag of 20 als het tegenzit voor je het binnenhebt, gratis verzending zonder bestelhoogte norm.
Extra betalen voor track and trace is zinloos, het vertelt je niets en komt nog later aan dan de gratis bezorging :P
El_Kato
5-sterren
5-sterren

Bericht door El_Kato »

Even een up-date  :)

Het wassen met de zeep van Louland gaat goed! Ik was het wel 2x nu en spoel elke keer na met appelazijn maar mijn haar is wel schoon en voelt niet vettig aan. De zeep gaat wel akelig hard ik gebruik het nu een week of 2 denk ik en de helft van het eerste blok is al bijna op! (heb een heel blok besteld en deze in 2en gesneden).

Vanmiddag bij de Gezond en Wel winkel bio appelazijn gehaald is toch wat goedkoper als bij de AH. Zag tot mijn verrassing hier ook een ouderwetse schuimklopper liggen  :D Ik heb hem niet gekocht heb nog heel veel Dreft afwasmiddel wat ik ooit in een aanbieding heb gekocht en maak dat eerst op maar ga wel onthouden dat ze hem daar hebben want vind de schoonmaak zeep van Werfzeep echt super fijn.

Zeepbakje heb ik nog niet gemaakt of aangeschaft.... Ik denk dat ik toch maar voor een zeepbakje met een zuignapje ga dan kan ik hem wat hoger aan de muur hangen en blijft de zeep droger. Niet zo'n fraai gezicht maar wel praktischer denk ik....

Plaats reactie