Wat een heerlijke blije foto's weer (behalve Charlie dan) Beterschap met je snavel
Re: Topic: foto van de dag 2.0
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Re: Topic: foto van de dag 2.0
Super Joep!!! Gaat echt super zo!!
Wat een heerlijke blije foto's weer (behalve Charlie dan) Beterschap met je snavel
-
Shanti en co
- 5-sterren

Donna is echt een schatje (voor mensen en sommige honden), en haar vachtje is ook zo lekker zacht.Lil schreef: Ik vind Donna heel schattig om te zien. De heren zeggen dat je zo'n schitterende bal echt MOET meenemen [emoji6]
En Shanti is blij dat er ook anderen zijn die snappen dat ballen, stokken enz super mooi zijn voor in onze tuin.
Die eerste foto: PRACHTIG! Je ziet het water van Shanti afdruipen. En Donna... is die ook van jullie? Too cute!Thessa en Shanti schreef: Ach domme Charlie.
Vandaag wezen wandelen met schaapje Donna (spaanse waterhond) en wat heeft ze toch leuke oren.
En Shanti vond een superduper mooie bal in het water die ze mee naar huis heeft genomen.
![]()
Tja, zo'n bal laat je natuurlijk niet achter hè...
Wat een leuke oren heeft Donna 
Lijkt wel een teddybeertje
Lijkt wel een teddybeertje
-
Shanti en co
- 5-sterren

Nee Donna is hond van een vriendin van ons, deze zomer heeft ze een tijdje bij ons gelogeerd en nu gingen we weer samen wandelen. Ondanks dat ze niet zo dol is op andere honden (paar keer aangevallen en haar pup een keer aangevallen) gaan zij en Shanti heel goed samen na rustig kennis maken.Ruisje schreef: Die eerste foto: PRACHTIG! Je ziet het water van Shanti afdruipen. En Donna... is die ook van jullie? Too cute!
Tja, zo'n bal laat je natuurlijk niet achter hè...![]()
Wel staat de perro op mijn lijstje om later te hebben.
Die oren zijn ook heerlijk zacht.Doranto schreef: Wat een leuke oren heeft Donna
Lijkt wel een teddybeertje![]()
En omdat ze zo leuk is hier nog twee foto's van deze zomer:

*link klopte niet*
Laatst gewijzigd door Shanti en co op di 23 dec 2014, 21:01, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Lil

Ligt uren zo en maakt vreemde geluiden....
BPWR: help, hoe repareer ik dat?
-
Shanti en co
- 5-sterren

Zit er geen gebruiksaanwijzing bijgeleverd? 
-
Lil
nee, zijn opvangmama antwoordde met: hij is definitief stuk [emoji22] [emoji22] [emoji22]
-
Lil

Tip gehad om hem aan te zwengelen. Hij bewoog! Helaas ging zoals te zien de zwengel stuk. Morgen maar naar de winkel met hem.
Volgens mij is daar niks meer aan te doen.Lil schreef:
Ligt uren zo en maakt vreemde geluiden....
BPWR: help, hoe repareer ik dat?
-
*Gabriëlle*
- 3-sterren

Na de page puppy, de keukenrol kat
.

-
Lil
Ik denk het wel! Gisteren nog de tip gehad om hem op te laden door de stekker in het stopcontact te steken en warempel hij deed het vanochtend! Schijnt in het ras te zitten.Doranto schreef:![]()
Is het misschien toevallig een beauçeron?
Ahhhh keukenrolkat is leuk
- Fenixjuh
- 5-sterren

- Contacteer:
Jacy had een wereldbol gevonden.. VL heeft hem 'King of the world' gekroond met mijn tiara 

- renate1982
- 4-sterren

Alweer bijna 2 weekjes hier en alweer een stukje gegroeid, heerlijk blij ei, lekker ondeugend en nog leergierig ook. Abby is ook blij met haar vriendinnetje