Re: Wat heb je enzovoort....deel 660
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Ik heb het warm. Wat natuurlijk niet helpt, is dat ik de wasdroger aan heb staan en de deur van het washok dan open moet en alle warmte de keuken ingaat.
Er is ook iemand nogal laat met de middagdut begonnen en daar nog steeds mee bezig. Dat wordt vannacht weer laat opzitten.
Er is ook iemand nogal laat met de middagdut begonnen en daar nog steeds mee bezig. Dat wordt vannacht weer laat opzitten.
Ik ben gisteren door een wesp gestoken. Potjepietjes. Ik stond daar gewoon en ineens uit t niets. Nu is mijn arm helemaal dik en t jeukt als de nete.
- Pauline
- 5-sterren

Zo mijn schaal voor Connie is klaar, goed laten drogen en dan nog voegen. Ik heb mijn gevoel bij Zuid Afrika erin proberen vast te leggen.

- Mieke L.
- 5-sterren

- Contacteer:
Wow echt mooi Pauline!
Getverdegetver. Er is hier in de buurt Brand bij een afvalverwerkingsbedrijf en dat stinkt. Advies voor omwonenden is ramen en deuren sluiten...maar ja, met dit weer....
Mooi Plien!
Wij hebben weer 3 ponytjes ipv 1
1 was uit logeren, en ik kreeg er gewoon 2 terug vandaag
De nieuwe is wel een bitch zeg, de kleinste van het stel, maar ze bijt letterlijk flink van zich af

De nieuwe is wel een bitch zeg, de kleinste van het stel, maar ze bijt letterlijk flink van zich af
- Pauline
- 5-sterren

Kimmetje ik moet nog één mouw van het vestje..... Dat ga ik voor de winter redden hoor!
Pauline schreef: Kimmetje ik moet nog één mouw van het vestje..... Dat ga ik voor de winter redden hoor!
- Mieke L.
- 5-sterren

- Contacteer:
lekker daneelke schreef: Getverdegetver. Er is hier in de buurt Brand bij een afvalverwerkingsbedrijf en dat stinkt. Advies voor omwonenden is ramen en deuren sluiten...maar ja, met dit weer....
Ziet klus aankomen?Kim_S schreef: Mooi Plien!
De nieuwe is wel een bitch zeg, de kleinste van het stel, maar ze bijt letterlijk flink van zich af![]()
![]()
Kies je ze erop uit Kim?
Vandaag weer wedstrijd met Aerro. Hij deed het weer super. Nu ik nog
Hope schreef: Ziet klus aankomen?![]()
Kies je ze erop uit Kim?
Vandaag weer wedstrijd met Aerro. Hij deed het weer super. Nu ik nog![]()
![]()
Deze is voor mensen vooralsnog wel heel lief
Een ieniemienie shetland merrie van 2 jaar. En niet bang voor trailer en hoefsmid. Check
Hoe gaat het met Belle? Fijn dat deze minie lief is voor mensen! Met Belle heeft ze wel wat haar op de tanden nodig hihi.Kim_S schreef:![]()
![]()
Deze is voor mensen vooralsnog wel heel lief
Een ieniemienie shetland merrie van 2 jaar. En niet bang voor trailer en hoefsmid. Check![]()
Belle is verbaasd en hardleers. En zoekt nou maar steun / troost bij mij.Hope schreef: Hoe gaat het met Belle? Fijn dat deze minie lief is voor mensen! Met Belle heeft ze wel wat haar op de tanden nodig hihi.
Ze is nog steeds wel een draak hoor. Maar steeds liever en rustiger. Ze komt er wel
- -Annemarie-
- 5-sterren

Net terug van vakantie, dus nu hier bijlezen. Zie al dat ik daar nog even voor nodig heb. 
- Angelique
- 5-sterren

Ow gatvereelke schreef: Getverdegetver. Er is hier in de buurt Brand bij een afvalverwerkingsbedrijf en dat stinkt. Advies voor omwonenden is ramen en deuren sluiten...maar ja, met dit weer....