Re: Wat heb je enzovoort....deel 666
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Wij hebben bijna alles bewaard van Max. Ik kan het nog steeds niet opbrengen om zijn halsband en riem weg te gooien.
Hier is onze logee gearriveerd. Een labrador reu van 2 jaar die wel de basis heeft gehad maar iets met consequent zijn enzo.. , bere sterk en doet eigenlijk gewoon waar hij zin in heeft. Hij blijft 4 weken (baasjes gaan mooie reis maken) en gaat vanaf vandaag dus in de heropvoeding want wij laten ons niet de wet voorschrijven door een puber die vooral zichzelf heel graag een plezier doet. Het begrip plaats begint langzaam door te dringen en het wandelen aan een anti trektuig vond hij zwaar niet tof. Wij wel want dat is de enige manier waarop ik 2 honden tegelijk mee kan nemen zonder alle hoeken van het strand te zien. Loslopen ging wel goed, hij liep lekker in de roedel mee en werd gelijk even opgevoed door de oudere reuen.
Hier is onze logee gearriveerd. Een labrador reu van 2 jaar die wel de basis heeft gehad maar iets met consequent zijn enzo.. , bere sterk en doet eigenlijk gewoon waar hij zin in heeft. Hij blijft 4 weken (baasjes gaan mooie reis maken) en gaat vanaf vandaag dus in de heropvoeding want wij laten ons niet de wet voorschrijven door een puber die vooral zichzelf heel graag een plezier doet. Het begrip plaats begint langzaam door te dringen en het wandelen aan een anti trektuig vond hij zwaar niet tof. Wij wel want dat is de enige manier waarop ik 2 honden tegelijk mee kan nemen zonder alle hoeken van het strand te zien. Loslopen ging wel goed, hij liep lekker in de roedel mee en werd gelijk even opgevoed door de oudere reuen.
Toen ik de kabouter van de psz ging halen, hebben we gewinkeld. Eerst naar de Hema, waar ze alleen het glazuur en de spikkels van de minidonut at. Toen er ook nog wat dingen gekocht (vingerpoppetjes, kinderservies van Jip en Janneke, shirt voor mij, extra wanten). Daarna de H&M en daar hadden ze oorwarmers, bloemenhaarspeldjes en sloffen voor mij. Bij het kruidvat hadden ze wel kleine pakjes toetenvegers voor in de tas. Afsluitend hebben we ook nog 2 kraampjes van de weekmarkt gedaan; fruit en groente (10 mandarijntjes, ananas, trosje bananen, bak veldslaai en een verse ongedroogde knoflook).
En morgen gaan we weer winkelen. Naar de bieb en daarna naar de wereldwinkel voor een bakje voor de haarstiekjes en -speldjes.
Ik vind het best leuk dat ik zo'n winkelbare peuter heb
Nou dat is zeker leuk! Ik denk dat het voor iedere moeder al een trots is, een niet krijsend op de grond liggende peuter. Laat staan dat het zelfs leuk is!
Ik was laatst met een kleintje in een winkel met speelgoed. Oh gossie, zo klein als ie is was het moeilijk hoor! Die wilde aaaaalles hebben! Maar die snapt er nog helemaal niks van natuurlijk, als je nog niet kunt praten is het zo moeilijk uit te leggen.
Ik was laatst met een kleintje in een winkel met speelgoed. Oh gossie, zo klein als ie is was het moeilijk hoor! Die wilde aaaaalles hebben! Maar die snapt er nog helemaal niks van natuurlijk, als je nog niet kunt praten is het zo moeilijk uit te leggen.
Dat was even schrikken. De laptop deed niks meer. Na veel gedoe en een youtube hulpje de batterij eruit gehaald, een uurtje zo gelaten en daarna weer aangezet. En godzijdank werkt het weer. Gelijk een back up op een externe harde schijf gezet, gewoon voor de zekerheid..
- -Annemarie-
- 5-sterren

Oh, dat heb ik ook regelmatig met mijn leptopje van meer dan 7 jaar oud..Els&Flow schreef:Dat was even schrikken. De laptop deed niks meer. Na veel gedoe en een youtube hulpje de batterij eruit gehaald, een uurtje zo gelaten en daarna weer aangezet. En godzijdank werkt het weer. Gelijk een back up op een externe harde schijf gezet, gewoon voor de zekerheid..
Maak inmiddels wel regelmatig een backup. Idd, batterij eruit, even laten rusten. En dan opstarten, opstarten, opstarten...... Tot er weer leven inzit.
[complottheorie] Volgens ons zit er gewoon een tellertje in een laptop, na een x aantal jaar stopt 'ie er om de paar maanden mee. [/einde complottheorie].
- -Annemarie-
- 5-sterren

koekje schreef:En morgen gaan we weer winkelen. Naar de bieb en daarna naar de wereldwinkel voor een bakje voor de haarstiekjes en -speldjes.
Gezellig is dat hè! Ik winkel nog steeds met veel plezier samen met de dochters.
Mijn pupje heeft zijn rabiës enting gehad
Alles wat we qua ondersteuning kunnen geven krijgt hij / heeft hij gehad. Dus nu is het afwachten en duimen dat hij nergens last van krijgt.
Ontzettend blij met onze dierenarts die vanuit Nederland naar Duitsland kwam voor alleen een enting, omdat hondjelief de grens niet over mag nog. Dat is echt onbetaalbaar.
(De Duitse dierenartsen hier in de regio wilden alleen een rabiës enting zetten die 1 jaar geldig is. Ik niet dus...)
Alles wat we qua ondersteuning kunnen geven krijgt hij / heeft hij gehad. Dus nu is het afwachten en duimen dat hij nergens last van krijgt.
Ontzettend blij met onze dierenarts die vanuit Nederland naar Duitsland kwam voor alleen een enting, omdat hondjelief de grens niet over mag nog. Dat is echt onbetaalbaar.
(De Duitse dierenartsen hier in de regio wilden alleen een rabiës enting zetten die 1 jaar geldig is. Ik niet dus...)
- Angelique
- 5-sterren

Komt vast goed Kim
Idd heel fijn dat je da daarvoor bij jullie langskomt.
Idd heel fijn dat je da daarvoor bij jullie langskomt.
- constance.blokzijl
- 5-sterren

Schiet mij maar lek; ik had een pup die aan het rellen was, jammeren en blaffen in mijn oor... Ik zeg ophouden naar hem, typ het klaagtopic en meneer ligt op zijn rug snurkend naast me op de bank.... Raar beest heb ik nu toch!
Komt vast goed Kim! Hij is nu niet meer een kleine baby, dat grote voordeel hebben jullie hem al gegeven!
Welke ondersteuning heb je hem gegeven Kim? Broer moet ook ooit een rabiës enting gaan krijgen. Ik was van plan te wachten tot mei/juni. Dan is hij ruim 7 maanden oud. In juli gaat ie mee op vakantie naar HongarijeKim_S schreef:Mijn pupje heeft zijn rabiës enting gehad![]()
![]()
![]()
Ik was vanmiddag per ongeluk in slaap gevallen op de bank. Sien lag tegen mij aan op de bank en Ot deed boven een middagdutje.
De schade:
- alle lichten aan boven
- een rijtje gereedschap op mijn helft van het bed
- de watersilo van Ot en Sien leeggegooid
- de helft van het bovenspeelgoed van Ot en Sien in de reservekattenbak (wordt alleen bij nood in gescheten)
- de grote benedenkattenbak helemaal leeggeschept (ik werd wakker van dat geluid)
Toen mocht ik de hal vegen en een bepaald iemand vertellen haar handen te wassen. Daarna had ik dus een peuter met een natte trui, want ze was vergeten haar mouwen omhoog te doen.
De schade:
- alle lichten aan boven
- de helft van het bovenspeelgoed van Ot en Sien in de reservekattenbak (wordt alleen bij nood in gescheten)
- de grote benedenkattenbak helemaal leeggeschept (ik werd wakker van dat geluid)
Toen mocht ik de hal vegen en een bepaald iemand vertellen haar handen te wassen. Daarna had ik dus een peuter met een natte trui, want ze was vergeten haar mouwen omhoog te doen.
- Angelique
- 5-sterren

Sorry Koek, heb hier even hartelijk om zitten lachen 
-
frodo quin
- 5-sterren

koekje schreef:Ik was vanmiddag per ongeluk in slaap gevallen op de bank. Sien lag tegen mij aan op de bank en Ot deed boven een middagdutje.
De schade:
- alle lichten aan boven