Leuk zeg!Lizzy schreef: Zooo, de ukkepukken zijn zojuist voor het eerst naar buiten geweest. Dat vonden ze spannend maar leuk! Maar na 15 minuten begon het zooitje te bibberen, hebben we nog even met ze heen en weer gerend maar vonden ze het te koud worden. Stelletje meutjes. Dat hebben ze niet van ma. Maar goed, 15 minuten buiten gespeeld en binnen gekomen ligt het hele spul binnen 1 minuut te slapen!
Biscuit en het Siamsa A nestje. Nieuwe foto's op pag. 276!
Moderator: Charlie Angel
Re: Biscuit en het Siamsa A nestje. Nieuwe foto's op pag. 276!
't is ook nog best fris buiten
Beterschap Lizzy !!!!

Beterschap Lizzy !!!!
- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
ojee moet ik een jasje kopen? 
Haha wat schattig! Kun je ze nu meerdere malen per dag een kwartiertje naar buiten doen, of is dat nog te veel voor ze?
ahhh ze worden echt groot

We hebben niet veel foto's gemaakt, Leo heeft er een paar gemaakt, ik was vooral aan het bestuderen hoe de pupjes reageerde op deze nieuwe situatie.

Ik was echt heel erg blij met hoe de pups reageerde. Geen van alle raakte in de stress, ze hadden allemaal wel zoiets van "huh, waar zijn we nu beland?" maar al snel gingen ze voorzichtig op onderzoek uit.

Ik was echt heel erg blij met hoe de pups reageerde. Geen van alle raakte in de stress, ze hadden allemaal wel zoiets van "huh, waar zijn we nu beland?" maar al snel gingen ze voorzichtig op onderzoek uit.
Ohh wat heerlijk Lizzy, en wat zien ze er goed uit!!!!!
Ik denk dat ik een hele grote tas mee neem

Ik denk dat ik een hele grote tas mee neem
En hoe reageerde Biscuit op 't loslopen van haar pups? en Linga mag die al meedoen van Biscuit?
Oo wat prachtig die spikkeltjes op avontuur buiten 
Biscuit ging helemaal uit d'r dakinni schreef: En hoe reageerde Biscuit op 't loslopen van haar pups? en Linga mag die al meedoen van Biscuit?
Linga mag nog niet echt meedoen van Biscuit. Dus we hebben Linga dit eerste uitje niet mee laten spelen.
Wat we wel iedere avond doen is de pups 1 voor 1 uit de puppyruimte in de woonkamer zetten. Dan mag Linga er zich wel even mee bemoeien. Maar meerdere pups vindt Biscuit nog erg spannend.
-
NL_Annemieke
- 2-sterren

De grooooote les voor iedere mam... Loslaten, valt niet mee...Lizzy schreef: Maar meerdere pups vindt Biscuit nog erg spannend.
Op ontdekkingsreis. 
Die tweede foto
Die tweede foto
Ow, ze worden echt steeds leuker hè.
En groot! Volgens mij zijn ze al groter dan Ot en Sien.
En groot! Volgens mij zijn ze al groter dan Ot en Sien.