Biscuit en het Siamsa A nestje. Nieuwe foto's op pag. 276!

Hier kun je artikelen/informatie over medische zaken posten en vinden, dat als naslagwerk kan dienen voor de forumleden. Dit is GEEN vragen of discussie-categorie.

Moderator: Charlie Angel

Re: Biscuit en het Siamsa A nestje. Nieuwe foto's op pag. 276!

Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

nienk schreef: Leuk stukje weer op de site Lizzy!

vraag mij af (uit nieuwsgierigheid hoor): hebben alle pups al een nieuw baasje? als in, heb je al zoveel toekomstige baasjes als er pupjes zijn?
Nee, nog niet alle hondjes hebben een nieuw baasje (nog 1 reutje en 0 tot 2 teefjes, dat hangt af van wie ik en Dorothea kiezen).
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Sookepoek heeft vandaag een hele belangrijke les geleerd. Schreeuwen helpt niet. Sookepoek dacht "gisteren twee keer na het eten naar buiten gegaan, dan gaan we nu ook naar buiten, toch?". Nou, niet. Om 06:00 uur vind mensenmama dat nog wat vroeg. Dus Sookepoek zette het op een schreeuwen. Tegen het hekje aan rammen dat ze eruit wou. En echt voluit he, op standje 10. Inmiddels is ze van moeheid in slaap gevallen, maar man man, wat duurde dat lang :-X
Fido
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Fido »

En wat kan er een geluid uit komen uit zo'n klein beestje!  :o :-X
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Fido schreef: En wat kan er een geluid uit komen uit zo'n klein beestje! :o :-X
Ja, echt enorm :-X :biggrin2:
-Saskia-
5-sterren
5-sterren

Bericht door -Saskia- »

Lizzy schreef: Nee, nog niet alle hondjes hebben een nieuw baasje (nog 1 reutje en 0 tot 2 teefjes, dat hangt af van wie ik en Dorothea kiezen).
:( ?
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

-Saskia- schreef: :( ?
Ja, de mensen die gisteren zouden komen, die kwamen niet.
-Saskia-
5-sterren
5-sterren

Bericht door -Saskia- »

Lizzy schreef: Ja, de mensen die gisteren zouden komen, die kwamen niet.
En kwamen ze voor Uk? >:(
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

-Saskia- schreef: En kwamen ze voor Uk? >:(
Niet specifiek. De hondjes zijn nog niet gekoppeld aan de mensen dus we weten nog niet wie naar wie gaat. Ik vond de hondjes nog te jong om al aan mensen te koppelen.... Maar ja, het kan dus best zijn dat Super Uk wat langer blijft!
-Saskia-
5-sterren
5-sterren

Bericht door -Saskia- »

Lizzy schreef: Niet specifiek. De hondjes zijn nog niet gekoppeld aan de mensen dus we weten nog niet wie naar wie gaat. Ik vond de hondjes nog te jong om al aan mensen te koppelen.... Maar ja, het kan dus best zijn dat Super Uk wat langer blijft!
Nee, ja, dat is natuurlijk zo. Ach, ik heb kleine Super Uk, zonder enige rationele reden, volledig in mijn hart gesloten. Nobody knows why. ::)
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

-Saskia- schreef: Nee, ja, dat is natuurlijk zo. Ach, ik heb kleine Super Uk, zonder enige rationele reden, volledig in mijn hart gesloten. Nobody knows why. ::)
Kunnen we elkaar een handje geven. Hij is van de reutjes mijn favoriet, om de een of andere malle reden. Nou moet ik zeggen dat ik ze allemaal echt leuk vind hoor, Maar Super Uk en Sookie zijn mijn favorietjes en die blijven allebei niet :-X (het is een masochistisch hoor, Dalmatische Honden fokken....).
-Saskia-
5-sterren
5-sterren

Bericht door -Saskia- »

Lizzy schreef: Kunnen we elkaar een handje geven. Hij is van de reutjes mijn favoriet, om de een of andere malle reden. Nou moet ik zeggen dat ik ze allemaal echt leuk vind hoor, Maar Super Uk en Sookie zijn mijn favorietjes en die blijven allebei niet :-X (het is een masochistisch hoor, Dalmatische Honden fokken....).
Kan me er alles bij voorstellen. Ik denk dat ik het ook niet zou kunnen.
Op mijn netvlies staat nog steeds de dochter van vrienden van me, die Cairn Terriers fokte. Hun dochter rende in blinde paniek achter de auto aan, waarin één van de pupjes met zijn nieuwe baasje meeging. "Het is mijn hondje!!" Dikke tranen. Ocharm, ik krijg er nóg kippenvel van, als ik er aan denk. :-\
Fido
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Fido »

-Saskia- schreef: Kan me er alles bij voorstellen. Ik denk dat ik het ook niet zou kunnen.
Op mijn netvlies staat nog steeds de dochter van vrienden van me, die Cairn Terriers fokte. Hun dochter rende in blinde paniek achter de auto aan, waarin één van de pupjes met zijn nieuwe baasje meeging. "Het is mijn hondje!!" Dikke tranen. Ocharm, ik krijg er nóg kippenvel van, als ik er aan denk. :-\
En ik voel me altijd rot als ik met "mijn nieuwe puppewup" weg rij. Wat doe ik je aan? Vreemde mensen, stuk rijden, weg van broertjes en zusjes, weg van mams, weg van de mensen die je met liefde hebben gefokt weg van......
En dan kom je "thuis". Voorzichtig snuffelen en besnuffeld worden, zoveel nieuwe indrukken enz.

Ik overcompenseer het met heeeeel veeeeel knuffelen en hou contact met de fokker. In het begin wat regelmatiger en later wat minder maar we blijven contact houden. Dat wil ik graag om te laten weten hoe blij en dankbaar we zijn en om hen een goed gevoel te geven dat hun puppy een goed leven heeft.
inni
5-sterren
5-sterren

Bericht door inni »

Lizzy schreef: Sookepoek heeft vandaag een hele belangrijke les geleerd. Schreeuwen helpt niet. Sookepoek dacht "gisteren twee keer na het eten naar buiten gegaan, dan gaan we nu ook naar buiten, toch?". Nou, niet. Om 06:00 uur vind mensenmama dat nog wat vroeg. Dus Sookepoek zette het op een schreeuwen. Tegen het hekje aan rammen dat ze eruit wou. En echt voluit he, op standje 10. Inmiddels is ze van moeheid in slaap gevallen, maar man man, wat duurde dat lang :-X
Ik verbaas me elke keer weer hoe erg pups (waarschijnliojk ook andere beestenbaby's) op mensenbaby's lijken ;D de ene een al grotere volhouder dan de andere maar oooo zooo goed wetend hoe ze een volwassene overstag krijgen :D de schatten!!!!
Jantina
5-sterren
5-sterren

Bericht door Jantina »

Fido schreef: En ik voel me altijd rot als ik met "mijn nieuwe puppewup" weg rij. Wat doe ik je aan? Vreemde mensen, stuk rijden, weg van broertjes en zusjes, weg van mams, weg van de mensen die je met liefde hebben gefokt weg van......
En dan kom je "thuis". Voorzichtig snuffelen en besnuffeld worden, zoveel nieuwe indrukken enz.

Ik overcompenseer het met heeeeel veeeeel knuffelen en hou contact met de fokker. In het begin wat regelmatiger en later wat minder maar we blijven contact houden. Dat wil ik graag om te laten weten hoe blij en dankbaar we zijn en om hen een goed gevoel te geven dat hun puppy een goed leven heeft.
Hier net zo... Aan de ene kant ben je blij met je pupje, aan de andere kant staan de tranen in mijn ogen en heb ik de komende uren een brok in mijn keel en ben ik super verdrietig...
inni
5-sterren
5-sterren

Bericht door inni »

Jantina schreef: Hier net zo... Aan de ene kant ben je blij met je pupje, aan de andere kant staan de tranen in mijn ogen en heb ik de komende uren een brok in mijn keel en ben ik super verdrietig...

......en zo blij dat je van de kweker de kans kreeg om die schat mee te nemen ;)

Plaats reactie