De BP-moeders! *Fleur is geboren! 2-2-2015
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: De BP-moeders! *Welkom Nore, 28-7
Wat een waanzinnige naam, Nore! Die onthouden we voor wie weet ooit.
Whoehoeeee allemaal lieve baby's erbij!!
Gefeliciteerd hannabelgje en Hanneke!!
Lieve foto hoor

Gefeliciteerd hannabelgje en Hanneke!!
Lieve foto hoor
*moet even wennen dat het topic titel er anders uit ziet 
Ook Dwayne wordt groot lieverd. En Vera vast ook, maar die is te mooi voor op BP denk ik, Koek showt haar zooo weinig.
Mama Wenche, van harte gefeliciteerd met de eerste verjaardag van Evi! Een dag van vreugde en misschien ook een beetje weemoed naar je kleine baby zoals je zelf al zei. Maak er een mooie dag van! Hieperdepiep hoera! 
Gefeliciteerd Hannah en Hanneke.
En Wenche gefeliciteerd met de kleine meid, 1 jaar alweer, wat vliegt de tijd.
En Wenche gefeliciteerd met de kleine meid, 1 jaar alweer, wat vliegt de tijd.
-
hannabelgje
- 5-sterren

Gefeliciteerd wenche!! Wat een mijlpaal!
[quote="Jantina"]
Ook Dwayne wordt groot lieverd. En Vera vast ook, maar die is te mooi voor op BP denk ik, Koek showt haar zooo weinig.
[/quote]
Ja gaat zo snel.. Maar bedoelde meer dat de titel ineens korter is enzo. Dus dat het een ander topic lijkt
[/quote]
Ja gaat zo snel.. Maar bedoelde meer dat de titel ineens korter is enzo. Dus dat het een ander topic lijkt
Gefeliciteerd Evi!
Ja, ik kijk graag zelf al het mooie van Vera eraf.
Maar ze lijkt nog erg veel op de vorige foto's. Ik vind het niet zo prettig veel foto's van haar op inet te zetten.
Maar ze lijkt nog erg veel op de vorige foto's. Ik vind het niet zo prettig veel foto's van haar op inet te zetten.
Gefeliciteerd Hanna en Hanneke! 
Proficiat Wenche en Evi!
-
hannabelgje
- 5-sterren

De eerste nacht van jonge vriend Tristan is niet fijn verlopen. Het was iedere half uur een krijsconcert. Volgens de verloskundige is het normaal. Schoonzus is erg moe inmiddels na lange bevalling en twee nachten zonder slaap.
Ik heb 1 (eigenlijk 2) advies: bij zich houden en vooral aandetietaandetietaandetietaandetiet.
Vera krijste ook veel. Ik had te horen gekregen dat een baby om de 3 uur moest eten. Nou, pasgeboren baby's hebben meestal gewoon veel vaker honger en lichamelijk contact nodig.
Valt de baby aan de tiet in slaap? Niet erg, gewoon lekker laten liggen. Op die leeftijd zijn ze nog erg schotvast. Totdat de baby weer wakker wordt. Dan weer aan de tiet.
Vera krijste ook veel. Ik had te horen gekregen dat een baby om de 3 uur moest eten. Nou, pasgeboren baby's hebben meestal gewoon veel vaker honger en lichamelijk contact nodig.
Valt de baby aan de tiet in slaap? Niet erg, gewoon lekker laten liggen. Op die leeftijd zijn ze nog erg schotvast. Totdat de baby weer wakker wordt. Dan weer aan de tiet.
Ja de eerste weken/maanden leefde ik met een baby aan de tiet. In het ZH bleef het bordje ' ik ben aan het voeden' standaard hangen
. Ik heb eenmaal thuis de TNT/POSTNL man vaak geshockeerd vrees ik
.
En proberen te slapen als de baby slaapt
En proberen te slapen als de baby slaapt