Ja, dat kan ik mij heeeeeeeeel goed voorstellen!Hope schreef: Ik ook hoor! Hope heeft ook eerst wat diersoorten gekregen en daarna pas één voor één groenten. Maar ja, om nu steeds eigenwijs te zijn... Eerst bij je eigen da en dan later ook bij de dermatoloog, dat maakt een mens toch een tikkie onzeker![]()
Nelson. Hoera voor cytopoint!
Moderator: Lizzy
-
Lil
Re: Jeuk Nelson. Update eerste week konijn.
Re: Jeuk Nelson. outburst?
Komt outburst voor bij elimineren? Dat de jeuk eerst heel heftig wordt voor het beter gaat?
Ik ben al de hele avond met Nelson in de weer. Hij wordt compleet gek van de jeuk. Ik ben in staat naar de da te rijden (als die iets zou kunnen doen ging ik).
Ik ben al de hele avond met Nelson in de weer. Hij wordt compleet gek van de jeuk. Ik ben in staat naar de da te rijden (als die iets zou kunnen doen ging ik).
Geen idee maar potverdomme meis, wat vind ik dit erg voor jou en NelsonHope schreef: Komt outburst voor bij elimineren? Dat de jeuk eerst heel heftig wordt voor het beter gaat?
Ja, al twee keer. Hij heeft ook onder de waterblazer gestaan, dat hielp wel even. Maar verder is het een drama. Hij krabt minuten aan een stuk en laat zich niet afleiden.Lizzy schreef: Geen idee maar potverdomme meis, wat vind ik dit erg voor jou en Nelson. Ik weet het ook niet.... Heb je hem al in bad/onder de douche gezet? Spoelen en dan morgen ochtend Vroom bellen?
T is wel echt triest zeg... wat zouden ze kunnen geven? Anti histamine ofzo? Als hij echt gek wordt moet je iets, zo de nacht in is waardeloos. Sterkte meis!!!
Oh meis... Wat moet je hier nou toch mee..? 
Wat een ellende joh!
Bij Luna leek een erg slappe appelazijnoplossing iets te helpen tegen de jeuk. Is dat misschien een idee?
Bij Luna leek een erg slappe appelazijnoplossing iets te helpen tegen de jeuk. Is dat misschien een idee?
Geen idee. Echt niet. Verdikke!Lizzy schreef: Oh meis... Wat moet je hier nou toch mee..?![]()
Ik ga smeren met kokosolie. Misschien helpt dat. En ik ga sokjes omdoen, want hij krabt de boel nog kapot zo.
Ik snap er echt niks van. We zijn het terrein niet afgeweest vandaag. Niks gegeten wat niet mocht, niets.
Of zal ik hem toch nog een keer checken op vlooien nu?
Edit:
Goed idee, dat heb ik in huis.keetje schreef: Wat een ellende joh!
@ Lizzy, hij stinkt plots echt vreselijk naar zweetsokken. Zegt dat nog iets?
Jij vraagt altijd hoe hij ruikt
Laatst gewijzigd door Hope op wo 26 nov 2014, 22:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Kachel aan?
Ja, die staat aan. 19 graden.keetje schreef: Kachel aan?
Luchtvochtigheid 70.
-
Martine-Tom
Je zou toch bijna geneigd zijn om er pred in te gaan stoppen zo 
Soms kom je niet om Pred. heen. Een hond die gek wordt van de jeuk is ook heel erg. 
-
Martine-Tom
Psies, ik weet wat het kan doen, mijn vorige 2 katten zijn uiteindelijk overleden aand e gevolgen van langdurig pred gebruik, maar toch...als dit mijn hond zou zijn zou ik er toch zeer ernstig over denken...jeuk is ook geen leven.keetje schreef: Soms kom je niet om Pred. heen. Een hond die gek wordt van de jeuk is ook heel erg.![]()
Ja, ware het niet dat je prednison gewoon echt niet mag geven aan een hond jonger dan 12 maanden. Ik hoorde laatst zelfs 18 maanden.Martine-Tom schreef: Je zou toch bijna geneigd zijn om er pred in te gaan stoppen zo![]()
Net overlegd met de da. Ik ga hem nu wassen met allercalm.
Weet je? Zijn huid was nog maar het beste op de aardappels. Het is dat hij er gewoon totaal niet fit van is, anders zette ik hem daarop terug. Ik ga ook stoppen met de kurkuma.
Ik ben in staat om zes weken met hem naar een onvewoond eiland te verkassen
Ik "denk" maar even hardop hoor. Ik word wanhopig.
Wat nou als ik hem de komende drie weken eens binnen houd? Gewoon niet los op het terrein. Aan de riem (of lange lijn) mee wandelen. Alleen slapen op 100% katoen, elke dag een schoon laken.
Dan sluit ik ook omgevingsfactoren uit en weet ik echt 400% zeker dat hij niets binnen krijgt.
Laatst gewijzigd door Hope op wo 26 nov 2014, 23:05, 1 keer totaal gewijzigd.