Oh bah- Judith - schreef: Yep, baan kwijtDat wil zeggen: onze hele afdeling wordt opgeheven, dus we zijn alle 9 onze baan kwijt.
Re: Wat heb je enzovoort....deel 620
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- Angelique
- 5-sterren

Judith, wat poep!
Oh Judith, wat is dit erg voor jullie! Ook ik hoop dat er snel iets op je pad komt! Heel veel sterkte- Judith - schreef: Yep, baan kwijtDat wil zeggen: onze hele afdeling wordt opgeheven, dus we zijn alle 9 onze baan kwijt.
Dat is ruk Judith.
Sterkte!!
Hier een druk ochtendje gehad. Moest krabben, toen tikte de overbuurman op de autoruit dat het spekglad was en dat ik van hem niet mocht gaan rijden
, toch eigenwijs
en met Flow naar een bijzonder blubberig Clingendael geweest, op de terugweg langs de haven om koffie te drinken en kibbeling te halen en thuis tot de conclusie gekomen dat de waterblazer voor de deur heeft gestaan. DHL bied de service dat ze vandaag nog een keer komen dus op hoop van zegen dat dat ook echt zo is de aanvraag ingediend voor de herkansing.
Hier een druk ochtendje gehad. Moest krabben, toen tikte de overbuurman op de autoruit dat het spekglad was en dat ik van hem niet mocht gaan rijden
- Charlie Angel
- Moderator
Oh jeetje Judith wat is dat vreselijk ruk zeg, wat onwijs balen. 
Veel sterkte namens ons.
Hoe is het nu met je moeder?
Veel sterkte namens ons.
Hoe is het nu met je moeder?
Wat ontzettend balen Judith! Sterkte 
Oooooh wat enorm balen Judith! Ik hoop dat er nog een beetje een prettige regeling is...
- Pauline
- 5-sterren

Wat een (%^*&( situatie Judith! Sterkte ermee, hoop dat er snel wat nieuws op je pad komt.

Oo Judith dat is ruk
Hopelijk heb je nog een ietwat regeling en kun je tijdig weer iets nieuws vinden
- Inge en Bono
- 5-sterren

Sterkte Judith
-
hannabelgje
- 5-sterren

Bah Judith dat is echt niet leuk!
Terug van wandelen met Zoë. Was nogal een uitdaging. Het is normaal al erg drassig, maar nu kon je er zowat zwemmen. Zoë moest regelmatig stukken door de modder lopen. Daar houdt ze niet zo van. [emoji16]
Terug van wandelen met Zoë. Was nogal een uitdaging. Het is normaal al erg drassig, maar nu kon je er zowat zwemmen. Zoë moest regelmatig stukken door de modder lopen. Daar houdt ze niet zo van. [emoji16]
krijg ze ook vieze tietjes vanhannabelgje schreef: Bah Judith dat is echt niet leuk!
-
hannabelgje
- 5-sterren

De modder zit tot achter haar oren dus inderdaad zijn hazr tietjes ook wat modderig. [emoji12]
Djeezus wat ruk zeg- Judith - schreef: Yep, baan kwijtDat wil zeggen: onze hele afdeling wordt opgeheven, dus we zijn alle 9 onze baan kwijt.
Ik ga heel hard duimen dat je snel iets anders vindt!
De waterblazer is gebracht en Flow is er stiekem wel blij mee. Ze is er een paar keer langs gerend, vrat de bak beloningskoekjes op voor ik er erg in had en de 4e keer ging ze er heel even voor staan.
Komt wel goed tussen Flow en de blazer.