El_Kato schreef:
Het wassen met de zeep van Louland gaat goed! Ik was het wel 2x nu en spoel elke keer na met appelazijn maar mijn haar is wel schoon en voelt niet vettig aan. De zeep gaat wel akelig hard ik gebruik het nu een week of 2 denk ik en de helft van het eerste blok is al bijna op! (heb een heel blok besteld en deze in 2en gesneden).
Inmiddels wassen Leo en ik nu een week of 3.5 onze haren met Louland haarzeep.
Ik had 2 trials besteld en die zijn nog lang niet op.
Een trial is 40 gram ofwel een kwart blok.
Ik was mijn haar dagelijks, Leo om de 1-2 dagen.
Ik was het altijd wel 2x, Leo 1x maar die gebruikt geen styling in zijn haar, ik vaak wel een beetje wax.
Het bevalt super!
Wij hebben heel zacht water en kort haar.
Wij nemen de zeep mee onder de douche, spoelen ons hoofd nat en direct inzepen en na het inzepen de zeep buiten de douchecabine leggen.
Ik heb een ouderwets zeeprekje van hard kunststof waar veel lucht/ruimte onder de zeep komt, die blijft dus niet lang nat.
Ik snap niet dat die haarzeep bij anderen zo snel gaat, maar heb wel ontdekt dat het snel uit de douche halen, helpt.
1 van de trials bevalt me niet en die gebruik ik op als handzeep, die ligt op het houten zeeprek wat ik van Louland heb.
Van de ander heb ik nu een heel blok zeep besteld, maar daar ben ik nog niet aan toe.
Welke handzeep en schoonmaakzeep bevalt jullie zo goed?