Mini-Miesjes. Nieuwe plaatjes pag. 35

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Mini-Miesjes. Fantastische televisie! Video's pag.31

Summerditches
5-sterren
5-sterren

Bericht door Summerditches »

Ik moest ook even via een omweg kijken wat geweldig leuk.....boeffies
Tibbies
5-sterren
5-sterren

Bericht door Tibbies »

Gezellig zo samen in de mand  :D
AnnemiekevD
5-sterren
5-sterren

Bericht door AnnemiekevD »

Pleegpapa Nelson  :smitten:
dinky89
5-sterren
5-sterren

Bericht door dinky89 »

Hihi Nelson durft dus weer in zijn mand ondanks de kleintjes  ;D
Anne in Zweden
5-sterren
5-sterren

Bericht door Anne in Zweden »

Wat liiiiiiieeeeeeeeefffff! Maar goed dat er twee blijven bij jullie, anders zou Nelson zo eenzaam zijn! ;D
Hope
5-sterren
5-sterren

Bericht door Hope »

Anne in Duitsland schreef: Wat liiiiiiieeeeeeeeefffff! Maar goed dat er twee blijven bij jullie, anders zou Nelson zo eenzaam zijn! ;D
Nou, ik ben Nelson zo goed als kwijt hoor. Lag eerder overdag altijd in de huiskamer maar meneer wil nu oppassen en ligt bij de kittens.  ;D
Hij neemt zijn taak wel serieus, hij is echt ontzettend lief. Gisteren heeft hij er een ander speeltje heen gebracht. Een speelbal voor de paarden, loeizwaar voor die kittens  ;D
Parelridder
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Parelridder »

Ow wow! Hij is zoooooooooooooooo LIEF! En je verhalen herinneren me zo aan mijn reu Floris, met onze kittens. 'k Zou je zo graag het fotoalbum laten zien, met Floris en dat gespuis! :biggrin2: Die was er ook zo dol gelukkig mee. Toen ze geboren waren stond hij 's morgens onder aan de trap te popelen, ik moest duidelijk snel mee komen, hij moest me wat laten zien. Moederpoes die eerder niet speciaal close met hem was, haalde hem continu op van zijn kleedje: Floris de kraamhulp.. Hij sopte de kittens schoon terwijl ze bij hun moeder lagen te zogen, soms schoot er daardoor eentje los, wat nog een straal melk in zijn gezicht opleverde ;D Later was hij hun race circuit, sjeesten ze over zijn rug als hij lag te dutten. Of ze kropen door de onderste gaten van zijn bench de kooi in, om met z'n allen bij hem te kruipen :2funny: Dan lag hij roerloos, om niemand te pletten.. :smitten:
Och en jouw Nelson, ook al zo'n ontzettende kanjer! Zelfs eerder nooit katten gezien, wat een vent, wat een gouden hartje!
Hope
5-sterren
5-sterren

Re: Mini-Miesjes.

Bericht door Hope »

Het gaat super met de Miesjes. Ze rennen, klimmen, springen en spelen wat af. Ik heb ze ook de zolder erbij gegeven, vol avontuur. En o wat hebben ze er lol. Ze kunnen er heerlijk klimmen en klauteren en ook heel hard rondsjeezen zonder dat wij onze nek over ze breken.

Ze zijn perfect zindelijk. Echt perfect. Ik heb er totaal geen omkijken naar. Er staat 1 bak in de bench en 1 op de zolder en het gaat top. Geen ongelukjes, niks.
Nelson vindt het geweldig. Hij is lief voor ze, gaat regelmatig zelf bij ze kijken, ze spelen samen en slapen met z'n alle het liefst in 1 mand.

Ze halen kattenkwaad uit voor 10. Ze klimmen in handdoeken, gaan op sleeptouw met de wc-rol (deur stond open om te kunnen ventileren, les 31: niet alleen het deksel op de pot maar de wc-rol achter slot en grendel), zien overal speelgoed in en de wereld is een grote speeltuin.

Eten gaat goed. Ze krijgen werkelijk waar van alles, en het gaat er altijd in als zoete koek. Lotje is het prinsesje, Jimmy de treuzelaar (eten = speelgoed), Tos vreet alles wat los en vast zit en BP heeft les gehad van Nelson, hap-slik-weg, waar blijft de rest?!
Ze krijgen nu afgewisseld kvv en barf, en ook nog kittenmelk. Sardien vinden ze heerlijk en vandaag hebben ze een kuiken gehad. De eerste keer. BP was in 3 minuten klaar, Lotje at alles op behalve de pootjes (getsie, er zitten pootjes aan!  :o ), Tos zat rustig te smikkelen en Jimmy, die als enige een opengesneden kuiken kreeg omdat ik hoopte dat hij dan meteen zou gaan eten, bedacht na 18 minuten dat zijn kuiken toch wel echt dood was na zijn inspanning en at hem in een klein kwartier op. Want stel dat die pootjes toch nog weglopen, je moet ondertussen wel zeker weten dat hij nog steeds dood is, toch?!

Ik vind het prachtig en geniet met volke teugen van vier hele tamme, lieve kittens.
Morgen zal ik kijken of ik nog wat foto's en filmpjes kan plaatsen.
AnnemiekevD
5-sterren
5-sterren

Bericht door AnnemiekevD »

Ze doen het super dus  ;)
Pauline
5-sterren
5-sterren

Bericht door Pauline »

Ik kijk uit naar nieuwe foto's en filmpjes. En wat is Nelson toch een ontzettende lieve schat!  :-* Dat zou hier echt niet lukken.... :-[
dinky89
5-sterren
5-sterren

Bericht door dinky89 »

Pauline schreef: Ik kijk uit naar nieuwe foto's en filmpjes. En wat is Nelson toch een ontzettende lieve schat!  :-* Dat zou hier echt niet lukken.... :-[
+1
Shanti en co
5-sterren
5-sterren

Bericht door Shanti en co »

Wat hebben ze het toch goed bij jullie.  :-*
Parelridder
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Parelridder »

Als ik jouw verhalen lees, daardoor weer helemaal voor me zie hoe ze doen, mis ik weer zó het hebben van katten in mijn leven en de combi met een hond. Heerlijk om via de belevenissen hier mee te kunnen genieten!
doranto
5-sterren
5-sterren

Bericht door doranto »

Parelridder schreef: Als ik jouw verhalen lees, daardoor weer helemaal voor me zie hoe ze doen, mis ik weer zó het hebben van katten in mijn leven en de combi met een hond. Heerlijk om via de belevenissen hier mee te kunnen genieten!
+1!
monster
5-sterren
5-sterren

Bericht door monster »

Het is voor mij een soort leuk vervolgverhaal. Je schrijft ook zo beeldend, filmpjes zijn bijna niet nodig.(maar wel leuk)

Plaats reactie