tt-tjes schreef:Normaal houden ze 1mg per kg lichaamsgewicht aan. Ik heb haar gisteren nog een mail gestuurd maar ze is op vakantie en heeft slecht wifi bereik. Heb dus nog geen antwoord.
Ik hoop het ook maar het lijkt bij onze vakanties te horen. Vorig jaar hebben we Fjurdy tijdens de vakantie in laten slapen. En had Balou problemen en nu Chendo.
Dat herken ik, als er eens iets is met de katten is het ook altijd tijdens het weekend.
Staat me nog zo goed bij dat jullie vorig jaar tijdens de vakantie ook met een zieke aan het tobben waren! Hoop dat jullie toch 'onbezorgd' op vakantie kunnen!
Vanmorgen een mail binnen gehad van Lisette. Voorstel is om morgen geen pred te geven, en dan zondag weer wel. Ze zegt als hij zich morgen beter voelt ligt het dus echt aan de prednison. Of als optie een echo met biopt maar dat is niet handig nu.
Ik mag haar altijd mailen dit weekend en maandagochtend heb ik een belafspraak staan en gaan we overleggen.
Indien nodig ben ik zo in Oisterwijk. Maar het biopt zal toch echt moeten wachten tot na de vakantie. Ik wil het risico niet lopen dat er iets mis gaat terwijl ik op de camping ben.
Ach ventje ik duim dat je je zo ruk voelt van de prednison.
Dat is helaas herkenbaar.
Ik duim dat je weer opkrabbelt met de tramadol voor de buikpijn en het verminderen van de pred en dat je lever zich ook rustig houd.
Knuffel.
Sorry dat ik zo laat reageer. Slechte wifi op de camping. Hij werd meteen een stuk vrolijker. Maandag heb ik Lisette gesproken en in overleg is de dosering naar 5 mg gegaan. Hij voelt zich nu een stuk beter. Waarschijnlijk maandag 29/8 doen we het biopt.
Helaas gaat het biopt niet door a.s maandag. Lisette heeft geen radioloog. De eigen raioloog heeft een zieke man en andere raiologen zijn nog niet beschikbaar vanwege congressen. Even afwachten dus wanneer het wel kan. Intussen staat Chendo op 7,5 mg pred en dat gaat ook nog goed.