Longproblemen met Linga / Franse hartworm besmetting / Eindelijk vrij van Franse Hartworm
Moderator: Lizzy
-
frodo quin
- 5-sterren

Re: Longproblemen met Linga / 5/2/2016 opnieuw of nog steeds besmet
Oh, dat wist ik niet, ik dacht dat alle dieren daar gevoelig voor waren, sommigen, zoals ratjes wel enkel als drager. Ik zal haar een pbtje sturen en laat het weten als ik reactie krijg.
Super, dank je wel!frodo quin schreef:Oh, dat wist ik niet, ik dacht dat alle dieren daar gevoelig voor waren, sommigen, zoals ratjes wel enkel als drager. Ik zal haar een pbtje sturen en laat het weten als ik reactie krijg.
Och jee nog niet weg die kl*tebeesten. Duimpjes draaien weer voor Linga en jullie
-
tessa
- 5-sterren

- Contacteer:
Echt balen voor jullie lizzy!! Hardnekkige wormen zou je denken. Ik was gisteren ook op het symposium, heb jullie wel gezien maar je stond zo gespannen in de wachtrij voor Rolf dat ik je maar met rust heb gelaten
, best interessant maar niet heel diepgaand. Hoop dat je nu met de advocate de rest van de boosdoeners uitgeroeid krijgt!!
Ahhh, dat is hartstikke lief van je maar ik had het wel heel leuk gevonden om je live te ontmoeten!!!!tessa schreef:Echt balen voor jullie lizzy!! Hardnekkige wormen zou je denken. Ik was gisteren ook op het symposium, heb jullie wel gezien maar je stond zo gespannen in de wachtrij voor Rolf dat ik je maar met rust heb gelaten, best interessant maar niet heel diepgaand. Hoop dat je nu met de advocate de rest van de boosdoeners uitgeroeid krijgt!!
+1!Lizzy schreef:Ahhh, dat is hartstikke lief van je maar ik had het wel heel leuk gevonden om je live te ontmoeten!!!!
- Inge en Bono
- 5-sterren

De duimen draaien hier ook nog stevig door! 
Ze heeft Advocate gekregen.LizzY; voor welke medicatie wordt nu bij LInga gekozen? ik ben heel nieuwsgierig.
-
Parelridder
- 5-sterren

- Contacteer:
Pff, zooooooo spannend.. Het is sowieso al spannend na zo'n behandeling of het allemaal écht helemaal succesvol bestreden is (als derde kijk je daar met veel meer vertrouwen tegen aan aan wanneer het je eigen maatje betreft merk ik) maar nu het aanvankelijk niet voldoende resultaat gaf wordt het zo mogelijk nog spannender.
En dan opnieuw die zenuwen rondom het gevaar van de behandeling. Ow, gruwelijk. Je moest zo'n maand kunnen doorspoelen (een FW knopje). Of een button "Nu al benieuwd naar de uitzending voor morgen? Kijk op...". Beginnen met het laatste hoofdstuk, om ná de goede afloop de weg er heen te gaan lezen. Nou ja, de strekking is nu wel duidelijk
Meis, heel veel sterkte, ook voor Leo uiteraard!
P.s. Ik voel wel voor een BP bloemzeetje voor Rolf, voor ál die (belangeloze) tijd en energie die hij gestoken heeft in steeds weer info & advies voor de FH-patientjes (eigenaren) hier.
En dan opnieuw die zenuwen rondom het gevaar van de behandeling. Ow, gruwelijk. Je moest zo'n maand kunnen doorspoelen (een FW knopje). Of een button "Nu al benieuwd naar de uitzending voor morgen? Kijk op...". Beginnen met het laatste hoofdstuk, om ná de goede afloop de weg er heen te gaan lezen. Nou ja, de strekking is nu wel duidelijk
Meis, heel veel sterkte, ook voor Leo uiteraard!
P.s. Ik voel wel voor een BP bloemzeetje voor Rolf, voor ál die (belangeloze) tijd en energie die hij gestoken heeft in steeds weer info & advies voor de FH-patientjes (eigenaren) hier.
Ook hier duimen we volop hoor! Met handen en pootjes. Zet hem op Linga!!
Jullie zijn in ieder geval geen spat veranderd, ik herkende jullie meteen.Lizzy schreef:Ik herkende je niet eens! En Marije herkende je ook niet. We stonden later nog even te filosoferen Marije en ik waar het door kwam. Is je haar nou donkerder geworden? Ben je afgevallen ofzo? Je ziet er in ieder geval onwijs goed uit!
Jij dacht zeker dat ik in die paar jaar wel grijs zou zijn geworden, maar gelukkig ben ik gezegend met het "donker haar op oudere leeftijd" gen van zowel mijn vader als mijn moeder.
Ik ben inderdaad afgevallen en probeer dat er nu weer aan te krijgen, maar zoals afvallen zo moeilijk is als je te zwaar bent, zo moeilijk is aankomen als je te licht bent.
Zodra die kl*te wormen verslagen zijn ga jij er ook weer onwijs goed uit zien.
Tjonge paar dagen niet op het forum en dan lees ik dit! Hier wordt ook geduimd, wat een hardnekkige k.. beesten!
Ik werd net gebeld door onze dierenartsenpraktijk. Ik had daar zaterdag immers ontlasting van Linga gebracht. En zojuist kreeg ik de bevestiging: tjokvol met Franse Hartworm larfjes. Kortom, ik heb de bevestiging gekregen dat wat ik zag inderdaad de Franse Hartworm is.... Ik ben blij met de bevestiging en ik ben super blij dat ze het gecontroleerd hebben. Ik ben minder blij dat ook zij zoveel larfjes hebben gevonden 
- Charlie Angel
- Moderator
De duimen draaien hier full speed voor jullie meisje, sterkte en ik denk aan jullie. [emoji8]