Re: Wat heb je enzovoort....deel 665
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
hannabelgje
- 5-sterren

Bedankt iedereen. We wachten af wat het gaat worden. Expect the worst and hope for the best maar weer.
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Ben je al geweest? Heb je er een goed gevoel bij?hannabelgje schreef:Bedankt iedereen. We wachten af wat het gaat worden. Expect the worst and hope for the best maar weer.
-
hannabelgje
- 5-sterren

Re: RE: Re: Wat heb je enzovoort....deel 665
Nou ja was bij uitzendbureau dus ik weet verder nog niks. Waren twee vacatures. mijn cv gaat nu naar die bedrijven en zij moeten dan beslissen of ik op gesprek mag. Maargoed de eerste brug zijn we al over.Anne in Duitsland schreef:
Ben je al geweest? Heb je er een goed gevoel bij?
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Zo is dat. Vertrouwen hebben, dat 2016 een goed jaar wordt voor je!hannabelgje schreef:Nou ja was bij uitzendbureau dus ik weet verder nog niks. Waren twee vacatures. mijn cv gaat nu naar die bedrijven en zij moeten dan beslissen of ik op gesprek mag. Maargoed de eerste brug zijn we al over.
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Lupi is in Duitsland aangekomen! 't Is nog wel een mager Mädel, hoor. Maar goed, nothing a bit of barf can't solve!
Volgens de pleegmoeder waar ze nu verblijft, heeft ze wel de statuur om een statige dame te worden. Werk aan de winkel dus! Als het weer een beetje meewerkt, halen we haar dit weekend al op, anders het weekend daarop.

- constance.blokzijl
- 5-sterren

Leuk leuk leuk! En Lupi is ook leuk!!! [emoji7][emoji7]Anne in Duitsland schreef:Lupi is in Duitsland aangekomen! 't Is nog wel een mager Mädel, hoor. Maar goed, nothing a bit of barf can't solve!Volgens de pleegmoeder waar ze nu verblijft, heeft ze wel de statuur om een statige dame te worden. Werk aan de winkel dus! Als het weer een beetje meewerkt, halen we haar dit weekend al op, anders het weekend daarop.
Wat een leukerdje Anne!!
- Angelique
- 5-sterren

Ach gosjie, wat een zielig kijkend humpie.
Anne in Duitsland schreef:Lupi is in Duitsland aangekomen! 't Is nog wel een mager Mädel, hoor. Maar goed, nothing a bit of barf can't solve!Volgens de pleegmoeder waar ze nu verblijft, heeft ze wel de statuur om een statige dame te worden. Werk aan de winkel dus! Als het weer een beetje meewerkt, halen we haar dit weekend al op, anders het weekend daarop.
Aaaaaaaaaah!
-
hannabelgje
- 5-sterren

+1 en er mogen ook echt wat spekjes bij hoor. Spannend Anne!!Angelique schreef:Ach gosjie, wat een zielig kijkend humpie.
Oh jeetje Anne, daar valt nog wel wat eer aan te behalen! Wat een droppie, die heeft maar mooi mazzel dat ze bij jullie mag komen wonen!
- Pauline
- 5-sterren

Nou zeg dat wel!!!Kaela schreef:Oh jeetje Anne, daar valt nog wel wat eer aan te behalen! Wat een droppie, die heeft maar mooi mazzel dat ze bij jullie mag komen wonen!
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

We maken er wel wat moois van, hoor! Ik heb vandaag op de FB-site van de stichting gekeken, als je ziet wat voor gratenpakhuizen daartussen zaten, en wat een statige boxers dat ondanks alles geworden zijn; komt echt wel goed met Lupi! Er wordt morgen al 28 kilo beginnersbot voor d'r afgeleverd hier, dus het begin is er.