MillyMol schreef:Welke ondersteuning heb je hem gegeven Kim? Broer moet ook ooit een rabiës enting gaan krijgen. Ik was van plan te wachten tot mei/juni. Dan is hij ruim 7 maanden oud. In juli gaat ie mee op vakantie naar Hongarije
Het "lijstje van Lizzy", in het topic over ontstoren rabiës enting, even de zoekfunctie gebruiken
Ik heb alles wat er op staat gedaan (en nog steeds).
En daarnaast homeopathische ontstoring een dag voor de enting, de dag van de enting, en 2 dagen na de enting.
Atz is nu 7,5 maand en alleen met 7 weken geënt. Het is ons in ieder geval gelukt om de rabiës meer dan een half jaar uit te stellen, en hij is verder in topconditie dus ik durfde het nu aan. Een volgende keer doe ik het zeker weer zo!
koekje schreef:Ik was vanmiddag per ongeluk in slaap gevallen op de bank. Sien lag tegen mij aan op de bank en Ot deed boven een middagdutje.
De schade:
- alle lichten aan boven
- een rijtje gereedschap op mijn helft van het bed
- de watersilo van Ot en Sien leeggegooid
- de helft van het bovenspeelgoed van Ot en Sien in de reservekattenbak (wordt alleen bij nood in gescheten)
- de grote benedenkattenbak helemaal leeggeschept (ik werd wakker van dat geluid)
Toen mocht ik de hal vegen en een bepaald iemand vertellen haar handen te wassen. Daarna had ik dus een peuter met een natte trui, want ze was vergeten haar mouwen omhoog te doen.
En je punt is?
Je krijgt er zooooo veel voor terug
Tis echt een roeping
Vanmorgen de gaaitjes gedoucht, gesport, lezing gehad, boodschapjes gedaan, lunch gegeten, hondje uitgelaten en toen lampje uit. Voor het eerst in lange tijd weer eens een hele fatsoenlijke ordinaire middagdut gedaan , zalig gewoon.
Nu even eten koken en dan voorzie ik een avondje bankhangen.
Kaela schreef:Vanmorgen de gaaitjes gedoucht, gesport, lezing gehad, boodschapjes gedaan, lunch gegeten, hondje uitgelaten en toen lampje uit. Voor het eerst in lange tijd weer eens een hele fatsoenlijke ordinaire middagdut gedaan , zalig gewoon.
Nu even eten koken en dan voorzie ik een avondje bankhangen.
Soms is mijn oogafwijking best grappig, oververmoeid dus zie wat dubbel...ik las "geitjes douchen" en het eerste wat ik dacht was...maar Oscar barft toch niet meer?
Heel logisch als eerste gedachte want barf-geit douchen we toch allemaal?
Vanmorgen stiekem genoten omdat de baas migraine had en in bed bleef. Hoefde ik alleen maar thee voor mezelf te zetten, was ik rap de deur uit met een blij hondje dat voor het eerst sinds vorige week vrijdag weer los mocht en mocht ballen (behandeld door de osteopaat) en was er letterlijk radiostilte in huis, lekker. We zouden de baas niet wegdoen hoor , maar voor even was het wel prettig!
Vandaag bij de poelier geweest om wat vlees voor ons zelf te halen. Omdat ik door de niertjes heen ben dacht ik zal vragen of zij wat konijnenniertjes hebben maar helaas. We hebben wel hart en lever. Maar als het voor de hond is die mogen geen lever hoor. Euh... nou bedankt voor de info
Vanmorgen met Moyra gespeurd in een sprookjesbos. Wat is het mooi! Alles is wit, zonder de overlast van sneeuw.
Wel een beetje fris, vanmorgen was de gevoelstemp. -12 hier, maar van mij mag het de rest van de winter zo blijven.
Vanmorgen naar het tuincentrum geweest voor de eerste kerstinkopen. Prachtige kerstshow dit jaar , bij de bosrand wassenaar. Leuk geslaagd maar nog geen boom want ik vermoed dat mijn logee die opeet. Hij gaat de 17e naar huis, haal ik dan wel een boom en anders word het een mooi kerststuk voor op tafel. Ook leuk.
Thuis alle kerstkaarten geschreven, die gaan morgen op de post. De oven staat aan met merengue er in, onder toezicht van 2 ultra nieuwschierige honden gemaakt. 1 van de 2 heeft roze vloeistof op zn neus want hij tikte pikte het prikkertje waarmee ik de kleurstof had toegevoegd uit de vuilnisbak. Eigen schuld.
Els&Flow schreef:Vanmorgen naar het tuincentrum geweest voor de eerste kerstinkopen. Prachtige kerstshow dit jaar , bij de bosrand wassenaar. Leuk geslaagd maar nog geen boom want ik vermoed dat mijn logee die opeet. Hij gaat de 17e naar huis, haal ik dan wel een boom en anders word het een mooi kerststuk voor op tafel. Ook leuk.
Thuis alle kerstkaarten geschreven, die gaan morgen op de post. De oven staat aan met merengue er in, onder toezicht van 2 ultra nieuwschierige honden gemaakt. 1 van de 2 heeft roze vloeistof op zn neus want hij tikte pikte het prikkertje waarmee ik de kleurstof had toegevoegd uit de vuilnisbak. Eigen schuld.
Het varkentje heeft een roze neus
Wij hangen op de bank, Shadow en ik. Shadow ligt te dromen. Spot ligt in zijn mand. meneer S is voor een paar dagen vertrokken. Ik vind het niks gezellig maar ja....
Ik slaap slecht alleen maar verharende hussen in bed gaat 'm ook niet worden.
Ben wel nuttig bezig geweest vandaag; uitgebreid gewandeld, honden geborsteld en geblazen, huis opgeruimd, mozaïek gevoegd, steptraining gedaan, wat bestellingen gedaan online, trui van meneer S onthaard. En zelfs gestreken. Dus hopelijk zo toch zzzzzz
Weer naar de hap geweest. We kunnen ook een bronchitis aan het rijtje toevoegen.
En nu een hele wakkere peuter. Van alle commotie en omdat ze al ongeveer de hele dag had geslapen.
*gaat lucifers zoeken om tussen de oogleden te zetten*
koekje schreef:Weer naar de hap geweest. We kunnen ook een bronchitis aan het rijtje toevoegen.
En nu een hele wakkere peuter. Van alle commotie en omdat ze al ongeveer de hele dag had geslapen.
koekje schreef:Weer naar de hap geweest. We kunnen ook een bronchitis aan het rijtje toevoegen.
Sterkte koek! Las trouwens net dat in Drenthe een uitbraak is van het RS virus. Als ik het zo lees over Vera zou dat ook wel eens het RS virus kunnen zijn? (En ja, ik weet dat je niet in Drenthe woont )
Och arme Vera en arme mama Koekje.., het zou toch fijn zijn als het een keer ophoudt!! Beterschap en hopelijk toch wat nachtrust vannacht.
Mijn scopie onder een roesje was prima te doen! Voelt als een flinke dosis valium, dat ken ik wel, wat groggy en zweverig. Maar.... alles in mijn slokdarm en overgang maag ziet er perfect uit. Is op zich heel fijn, maar die brok in mijn keel en die vuist in mijn slokdarm worden er niet door verklaard. GRRRRRRRRR. De prof gaat zich nu via de radioloog verdiepen in de CT-scan en ik mag woensdag terugkomen voor de bevindingen. Mocht er dan nog niets "zinnigs" uitkomen dan ga ik toch vragen of ze contact op willen nemen met het MMC, want daar was wel het e.e.a. duidelijk. Ik word er wel een beetje moe van ondertussen.
Ik moet eigenlijk weer een beetje sporten, dus gister moed bij elkaar geraapt en naar een body pump les geweest; aangegeven dat het heul lang is geleden dat ik echt gesport heb ivm diverse nare blessures. Juf heeft het niet helemaal begrepen geloof ik en ik wist niet wat ik moest verwachten [emoji51] maar de volgende x ga ik heus niet met 10 kilo squaten.... ik kan vandaag al bijna niet lopen, dus durf eigenlijk niet aan morgen te denken, terwijl ik vandaag wel heerlijk de hele dag in mijn blote kont in de sauna heb door gebracht, maar oei oei wat heb ik een pijn in de bovenbeentjes....