VerschrikkelijkDaantje schreef:Ik heb ook een klaag.
Sinds Winston's dood,onze engelse mastiff , op 18 april is hier alles zo anders geworden.
Ons Duits Dogje Lotje kwijnde weg en wat we ook deden ,ze herstelde niet echt.
Onze lieve Sint Bernardkleuter die hier al ruim 3 jaar woont veranderde ook van onbenullig naar stilletjes.
Ons huis te koop gezet ,kopers haakten op t laatst af en nu sinds een week gaat het snel bergafwaarts met de beide lieve meisjes.
De sintbernard was vorig weekend zomaar oververhit en bleef maar hijgen ,met moeite kunnen koelen na urenlange toestanden ,kreeg de dag erna een bult onder haar keel ter grootte van een golf bal.
2 dagen later waren er meer bulten ,zo groot als een halve tennisbal.Onderzoeken gehad en nu zit ze helemaal onder een zeer agressieve kankersoort.
Het gaat heel snel helemaal verkeerd met haar.![]()
Onze Lotje heeft inmiddels verschillende tia's gehad en afgelopen nacht ging het weer helemaal mis.Ze is de weg kwijt en zichzelf ook.
In alle spoed overleg gehad ,onderzoeken zijn duidelijk : met beide meisjes komt het niet meer goed.
Ze worden morgenochtend samen ingeslapen.Het is eigenlijk geen klaag meer.We zijn in shock.
Klaagtopic
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
frodo quin
- 5-sterren

Re: Klaagtopic
- Charlie Angel
- Moderator
Hilje wat vreselijk dit, wat een nachtmerrie, ik zit hier gewoon te janken. Het lijkt wel of het nooit eens mee zit. Ik wil jullie enorm veel sterkte wensen.
Wat vreselijk Hilje... Heel veel sterkte vandaag en de komende tijd 
Hilje ik heb geen woorden voor het vreselijke wat deze dag jullie brengt. Ik ben met heel mijn hart bij jullie.
Heel veel sterkte en kracht gewenst
Hilje, wat een verschrikkelijk drama, dit zou niet mogen
Heel veel sterkte

Heel veel sterkte
- Pauline
- 5-sterren

Lieve Hilje, heel veel sterkte!!! Hier zijn geen woorden voor.....

Ach hilje wat triest heel veel
Sterkte
Sterkte
- Fenixjuh
- 5-sterren

- Contacteer:
Jeetje wat een verschrikking! Ik wil je heel veel sterkte wensen.... 
- pearlsofpassion
- Moderator
Konijntje Kyran is vannacht gestorven....
Mijn mooie lieve witte ventje.
En dat was nu net eentje die zo lief was voor alle anderen. Kleine Mathijs zijn steun en toeverlaat...
Zucht....
Ik heb niet eens een deftige foto...
Hier zat hij onderaan naast kleine grijze Mathijs. Het was zo'n mooi stel...
Heeft weer maar 5maand mogen duren...
En dat was nu net eentje die zo lief was voor alle anderen. Kleine Mathijs zijn steun en toeverlaat...
Zucht....
Hier zat hij onderaan naast kleine grijze Mathijs. Het was zo'n mooi stel...
-
frodo quin
- 5-sterren

pearlsofpassion schreef:Konijntje Kyran is vannacht gestorven....
![]()
Zucht....
20170718_192948.jpg
Hier zat hij onderaan naast kleine grijze Mathijs. Het was zo'n mooi stel...Heeft weer maar 5maand mogen duren...
Sterkte
Ahhh dag lieve Kyran. Veel sterkte!
Oh neeDaantje schreef:Ik heb ook een klaag.
Sinds Winston's dood,onze engelse mastiff , op 18 april is hier alles zo anders geworden.
Ons Duits Dogje Lotje kwijnde weg en wat we ook deden ,ze herstelde niet echt.
Onze lieve Sint Bernardkleuter die hier al ruim 3 jaar woont veranderde ook van onbenullig naar stilletjes.
Ons huis te koop gezet ,kopers haakten op t laatst af en nu sinds een week gaat het snel bergafwaarts met de beide lieve meisjes.
De sintbernard was vorig weekend zomaar oververhit en bleef maar hijgen ,met moeite kunnen koelen na urenlange toestanden ,kreeg de dag erna een bult onder haar keel ter grootte van een golf bal.
2 dagen later waren er meer bulten ,zo groot als een halve tennisbal.Onderzoeken gehad en nu zit ze helemaal onder een zeer agressieve kankersoort.
Het gaat heel snel helemaal verkeerd met haar.![]()
Onze Lotje heeft inmiddels verschillende tia's gehad en afgelopen nacht ging het weer helemaal mis.Ze is de weg kwijt en zichzelf ook.
In alle spoed overleg gehad ,onderzoeken zijn duidelijk : met beide meisjes komt het niet meer goed.
Ze worden morgenochtend samen ingeslapen.Het is eigenlijk geen klaag meer.We zijn in shock.
Ach neepearlsofpassion schreef:Konijntje Kyran is vannacht gestorven....
![]()
Zucht....
20170718_192948.jpg
Hier zat hij onderaan naast kleine grijze Mathijs. Het was zo'n mooi stel...Heeft weer maar 5maand mogen duren...
-
hannabelgje
- 5-sterren

Heel veel sterkte POP!
Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk