Vind je gek? Ik denk dat iedereen dan even denkt "Ojee, als ze maar op tijd in het ziekenhuis is, ik wil niet assisteren" Onzin waarschijnlijk, maar toch.orinake schreef: Vandaag al een paar venijnige steken gehad, laat ons hopen dat het iets uithaalt!!!!
de mensen kijken maar raar als ik zo ineens ineenkrimp van de steken.
De BP-moeders! *Fleur is geboren! 2-2-2015
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
fem fatale
- 5-sterren

Re: hoe is het met de a.s. BP-moeders?
-
orinake
- 5-sterren

- Contacteer:
Lol op een klein half uurtje ben ik in het ziekenhuis dat ik wil (ik heb heb op 5min ook een ziekenhuis maar ik weiger daar te bevallen).fem fatale schreef: Vind je gek? Ik denk dat iedereen dan even denkt "Ojee, als ze maar op tijd in het ziekenhuis is, ik wil niet assisteren" Onzin waarschijnlijk, maar toch.
Tijd genoeg toch :p
+ genoeg ambulanciers in men buurt die me desnoods wel naar daar kunnen brengen :p
en anders.............komt die kleine toch gewoon waar je staatorinake schreef: Lol op een klein half uurtje ben ik in het ziekenhuis dat ik wil (ik heb heb op 5min ook een ziekenhuis maar ik weiger daar te bevallen).
Tijd genoeg toch :p
+ genoeg ambulanciers in men buurt die me desnoods wel naar daar kunnen brengen :p
-
orinake
- 5-sterren

- Contacteer:
Lol tis dat, als ze willen komen komen ze toch hoorinni schreef: en anders.............komt die kleine toch gewoon waar je staatIk houd de komende dagen de kranten en nieuwsberichten in het oog.
Maar in mijn geval liefst in het ziekenhuis toch
Thuisbevalling is geen optie
En zo ergens midden op straat is ook geen zicht he :p
Het bier is in de aanbieding bij de C1000. Maar even 6 kratten inslaan. Niet omdat we nou zo graag bier drinken, maar omdat het bed 6 pootjes heeft. 
-
orinake
- 5-sterren

- Contacteer:
Lol. even domme vraag...
Waarom zetten jullie je bed allemaal op blokken????
Ik moet binnenkort een voorraad bubbels in huis halen
Kheb geen meer 
Ik moet binnenkort een voorraad bubbels in huis halen
Sonja schreef: Het bier is in de aanbieding bij de C1000. Maar even 6 kratten inslaan. Niet omdat we nou zo graag bier drinken, maar omdat het bed 6 pootjes heeft.![]()
Leuk voor het kraambezoek, beschuit met muisjes, en bier
Misschien vind je het stiekem toch lekker?Sonja schreef: Het bier is in de aanbieding bij de C1000. Maar even 6 kratten inslaan. Niet omdat we nou zo graag bier drinken, maar omdat het bed 6 pootjes heeft.![]()
Of anders je man?
Je mag ook lege kratten halen hoor.
Dan betaal je 1.50 statiegeld per krat. Wel even melden bij de servicebalie. (zo gaat dan bij onze AH-XL tenminste)
Arbo-wetten voor de kraamverpleegkundige waar je je aan te houden hebt. Ook als je niet thuis bevalt, maar in het ziekenhuis of kraamhotel, is het de bedoeling dat je nadat je thuis bent gekomen, nog een aantal dagen hulp van een kraamverpleegster krijgt. Mocht het dan nodig zijn dat die je op bed wast of wonden van knippen, uitscheuren of een keizersnee controleert, dan mag het bed niet te laag zijn.orinake schreef: Lol. even domme vraag...
Ik moet binnenkort een voorraad bubbels in huis halenKheb geen meer
![]()
-
orinake
- 5-sterren

- Contacteer:
ah ok 
Mja ik beval zowiso in het ziekenhuis n blijf daar een dag of 3 -4 en zie dan niemand meer
Mja ik beval zowiso in het ziekenhuis n blijf daar een dag of 3 -4 en zie dan niemand meer
Ik drink bijna nooit bier. En m'n vent doet denk ik gemiddeld 2 jaar met 1 kratje.Riek schreef: Misschien vind je het stiekem toch lekker?
Of anders je man?
Je mag ook lege kratten halen hoor.
Dan betaal je 1.50 statiegeld per krat. Wel even melden bij de servicebalie. (zo gaat dan bij onze AH-XL tenminste)
We zullen er inderdaad wel wat anders op verzinnen.
-
tessa
- 5-sterren

- Contacteer:
een vriendin was ook zwanger en ze hadden het bed ook op bierkratten gezet maar ze zijn er mooi doorheen gezakt :biggrin2Sonja schreef: Het bier is in de aanbieding bij de C1000. Maar even 6 kratten inslaan. Niet omdat we nou zo graag bier drinken, maar omdat het bed 6 pootjes heeft.![]()
Ieks! Dat wil je toch niet meemaken! Toch hopelijk niet tijdens een thuisbevalling?tessa schreef: een vriendin was ook zwanger en ze hadden het bed ook op bierkratten gezet maar ze zijn er mooi doorheen gezakt :biggrin2
-
tessa
- 5-sterren

- Contacteer:
Nee, gelukkig niet.
Maar haar man is nogal zwaar, dus ik denk dat het aan zijn kant was...
Maar haar man is nogal zwaar, dus ik denk dat het aan zijn kant was...
O, dat is een geruststelling. Geen zware man hier.