knoop doorgehakt......... laat me opereren......nieuwe foto's p44
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: knoop doorgehakt......... laat me opereren.......update p32
Sterkte Dian, fijn dat je vader je helpt!
-
yvette_van_alert
- 5-sterren

- Contacteer:
Sterkte vit. D slikken schijnt te helpen bij alle winterse ongemakken qua verkoudheid, griep etc...
Beterschap wijffie !!!!!!
Ik slik speciale multivitamine, daar zit een hoge dosering aan vitamine D in. En daarnaast kalktabletten met vitaminde D3 (kauwtabletten).yvette_van_alert schreef: Sterkte vit. D slikken schijnt te helpen bij alle winterse ongemakken qua verkoudheid, griep etc...
Ik moet zeggen dat het vandaag een stuk beter gaat. Hopelijk zet het zo door. Heb net zelfs koffie op, terwijl ik gisteren alleen bij de geur al liep te kokhalsen
Merk je het al aan je kleding?
ja, de eerste lading is al verhuisd naar een kledingcontainer......... zit met broeken op de rand van 52, draag nog 54, maar die begint te groot te worden.
Moet mijn truien nu ook uit gaan zoeken, daar zitten ook een heleboel veel te grote truien in. Die moet ik wassen en dan gaan ze naar de container.............
Moet mijn truien nu ook uit gaan zoeken, daar zitten ook een heleboel veel te grote truien in. Die moet ik wassen en dan gaan ze naar de container.............
-
tessa
- 5-sterren

- Contacteer:
Ja, je weet zeker dat die nu weg kunnen, al het gewicht komt er nooit meer aan!! 
Dacht toen ik begon dit te lezen dat je de truien te warm zou gaan wassen zodat ze wat krimpenDian schreef: ja, de eerste lading is al verhuisd naar een kledingcontainer......... zit met broeken op de rand van 52, draag nog 54, maar die begint te groot te worden.
Zitten een aantal truien bij maat 60/62 die krijg ik nooit zover gekrompendinky89 schreef: Dacht toen ik begon dit te lezen dat je de truien te warm zou gaan wassen zodat ze wat krimpen![]()
Zit nu met truien op maat 56/58 of 54/56. Ligt er aan hoe ze vallen. En ze komen nu van bonprix of otto en niet meer van ulla popken. Maat 56/58 is bij ulla popken groter als bij bonprix
Dat wordt dan wel heel vaak te warm wassen inderdaad
Trots op je dat je al zover gekomen bent!
Trots op je dat je al zover gekomen bent!
Fijn dat het allemaal weer de goede kant op gaat! 
Fijn dat je je wat beter voelt Dian. 
het afvallen gaat ook TOP.
het afvallen gaat ook TOP.
Bleh voelde vanavond de avondmaaltijd al verkeerd vallen, lag als een steen op mijn maag, een slokje water en hoppa alles in de gootsteen........ maat 1 geluk, de pijn tussen de schouders en in mijn slokdarm weer over..... nu maar hopen dat de kwark goed valt. 'T Blijft je wel bij de les houden 
Dat kan ik dus niet meer,..... 
En hoe gaat t verder?
En hoe gaat t verder?