Dank je ze waren ook echt schetig als pupkes. WAs ook wel probleempje: vooral Spot kon mij heel goed om zijn pootjes winden...Zeg hier maar eens nee tegen..
Siberienne schreef:Dank je ze waren ook echt schetig als pupkes. WAs ook wel probleempje: vooral Spot kon mij heel goed om zijn pootjes winden...Zeg hier maar eens nee tegen.. pups0004.JPG
Vrijdag is ook goed wat ziet hij er tevreden en trots uit. Ja werkhond, voldaan na veel en hard werken :biggrin2:hij deed het wel nog beschaafd aan zijn neusje te zien
Ahhh 6 jaar geleden een facebook account aangemaakt, dus 6 jaar geleden allerlei foto's toegevoegd waar ik nu een herinnering van krijg. Joep en zijn zusje
296784_104110519691527_5081003_n.jpg (24.73 KiB) 2775 keer bekeken
El_Kato schreef:Jeetje wat een verschil in grote! Dat was bij Rana trouwens ook zo haar broer was ook bijna 2x zo groot
Ja dat is nog steeds zo, ze zijn echt een jongetjes en meisjes versie. Joep weegt nu 10 kilo zwaarder dan zijn zus, en alles is ook grover gebouwd bij hem. Zijn zusje is een fijn meisje.
Ik kreeg een mailtje vd fokster van onze honden over een nieuw nest pupkes dat ze hadden en waarvan er 1 'een nieuwe Chenak' leek. Volgens ons kam dat niet. Daar was er maar 1 van!