Wat heb je dat mooi gedaan!
En het is ook nog waarachtig
ik vind het heel mooi op mij slaan!
Dank je wel
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

In eerste instantie had ik met plaatsing tot Kerstmis willen wachten, maar toen ik jouw gedicht las LidaS dacht ik: ik moet ook snel aan het werk want anders heb ik straks zo veel mooie gedichten gelezen dat ik zelf niks meer weet te bedenken en ik niet meer durf te plaatsenLida. S schreef: Ik ben blij dat ik als eerste een gedicht heb geplaatst. Als ik eerst al die mooie gedichten had gelezen had ik mijn gedicht nooit meer durven plaatsen

Dat probleem heb ik nu dus.Lida. S schreef: Ik ben blij dat ik als eerste een gedicht heb geplaatst. Als ik eerst al die mooie gedichten had gelezen had ik mijn gedicht nooit meer durven plaatsen
Nou, volgens mij heb jij helemaal geen probleem. Jij bent heel erg goed in dichtenAnne in Duitsland schreef: Dat probleem heb ik nu dus.![]()
Maar ik weet nu al, mijzelf kennende: mijn epistel valt als laatste in de bus.
Dus Radja, heb geduld!
Op 24 december om middernacht heb ik ook wel iets bij elkaar geflauwekuld.![]()

pike schreef: Nou, volgens mij heb jij helemaal geen probleem. Jij bent heel erg goed in dichten![]()
En kijk dat maakt mij nou blij!Anne in Duitsland schreef:
Maar heel Barfplaats is goed in dichten, blijkt nu wel!
Er komen echt halve boeken voorbij!
Ik heb geen moeite met dichten nee, dat gaat vrij snel,
maar de uitdaging is groot nu, zelfs voor mij!

Jaaaa...... voor jou ligt het latje wel heuuuuuul hoogeelke schreef:![]()
![]()
![]()
Ja daar moet ik nog ff op broeden hoor!Angelique schreef: Jaaaa...... voor jou ligt het latje wel heuuuuuul hoog![]()
Anne maak je niet druk,Anne in Duitsland schreef: Dat probleem heb ik nu dus.![]()
Maar ik weet nu al, mijzelf kennende: mijn epistel valt als laatste in de bus.
Dus Radja, heb geduld!
Op 24 december om middernacht heb ik ook wel iets bij elkaar geflauwekuld.![]()