Re: Wat heb je enzovoort....deel 661

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Kaio
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kaio »

Pffff :knuppel2:
Ik wil eerst mijn ochtenddrankie doen, geile ouwe beer denkt er anders over, piep, gil, ijsbeer, gilllllllll, pieeeeeeep, gil.
Mijn geduld raakt eeen beetje op.
:tickedoff:
Dus goedemorgen :biggrin2:
Els&Flow
5-sterren
5-sterren

Bericht door Els&Flow »

Mijn puber poppetje van 2.5 jaar is in een nieuwe sloopfase beland. Boeken, een groot pak wc papier, een pantoffel.. en alles van mij, niet van meneer. Vooral s morgens vroeg is de behoefte aan slopen kennelijk het grootst. Ze haalt me al dagen voor dag en dauw mijn bed uit, loopt vervolgens buiten alleen maar te klieren en te klooien en bij thuiskomst moet ze dan nog even terug naar de woonkamer, waar ze vervolgens haar slag slaat. Ze heeft nu een bank hangverbod op zak en vanmiddag gaat de lange lijn weer mee want op het strand dacht ze dat ze alleen op stap was. :tease: Met oog op de kerstboom, die volgende week in de planning zit, gaat ze s nachts maar weer in de bench, met deurtje dicht.
Laatst gewijzigd door Els&Flow op do 03 dec 2015, 11:10, 1 keer totaal gewijzigd.
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

Leuk he, honden? Maar je krijgt er wel heel veel voor terug! :biggrin2:
Kaio
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kaio »

Els&Flow schreef:Mijn puber poppetje van 2.5 jaar is in een nieuwe sloopfase beland. Boeken, een groot pak wc papier, een pantoffel.. en alles van mij, niet van meneer. Vooral s morgens vroeg is de behoefte aan slopen kennelijk het grootst. Ze haalt me al dagen voor dag en dauw mijn bed uit, loopt vervolgens buiten alleen maar te klieren en te klooien en bij thuiskomst moet ze dan nog even terug naar de woonkamer, waar ze vervolgens haar slag slaat. Ze heeft nu een bank hangverbod op zak en vanmiddag gaat de lange lijn weer mee want op het strand dacht ze dat ze alleen op stap was. :tease: Met oog op de kerstboom, die volgende week in de planning zit, gaat ze s nachts maar weer in de bench, met deurtje dicht.
Oow errug!!!
eelke schreef:Leuk he, honden? Maar je krijgt er wel heel veel voor terug! :biggrin2:
:biggrin2:
Els&Flow
5-sterren
5-sterren

Bericht door Els&Flow »

eelke schreef:Leuk he, honden? Maar je krijgt er wel heel veel voor terug! :biggrin2:

:biggrin2:
Kaio
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kaio »

Net mijn knopje voice in de auto uitgeprobeerd....

Nu is mijn auto niet de nieuwste, m.a.w. ik had echt wel een Top Gear momentje, toen een van de eerste voice controls werden getest in het programma :biggrin2:
Moet ik het erbij zeggen ?DIY FAIL

Na eerst per ongeluk de blazers harder te hebben gezet, verschilende malen terwijl ik niks zij, naam te lang gehoord te hebben etc, heb ik een half telnummer geprogrammerd, maar kan die of de naam niet meer wijzigen. ( en hoe ik anders kan wissen is mij ook een raadsel, geweldig :g: :roflmao: )
koekje
5-sterren
5-sterren

Bericht door koekje »

Ik ben met een sponsje langs de badkamer geweest en nu proef ik nog steeds de badkamerreiniger :yucky:
Gelukkig was tie wel biologisch.
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

Kaio schreef:Net mijn knopje voice in de auto uitgeprobeerd....

Nu is mijn auto niet de nieuwste, m.a.w. ik had echt wel een Top Gear momentje, toen een van de eerste voice controls werden getest in het programma :biggrin2:
Moet ik het erbij zeggen ?DIY FAIL

Na eerst per ongeluk de blazers harder te hebben gezet, verschilende malen terwijl ik niks zij, naam te lang gehoord te hebben etc, heb ik een half telnummer geprogrammerd, maar kan die of de naam niet meer wijzigen. ( en hoe ik anders kan wissen is mij ook een raadsel, geweldig :g: :roflmao: )

Ow ow ow :2funny: Heb je geen handleiding erbij :biggrin2:
Kaio
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kaio »

Angelique schreef:Ow ow ow :2funny: Heb je geen handleiding erbij :biggrin2:

Nope!
In de handleiding staat dat je je telefoon kunt koppelen, ook niet hoe maar dat is me gelukt, verder staat er niks in. Maar vervolgens kun je niks programmeren of zo, dus ik denk ooh voice eens proberen. Dan kom je idd een "telefoon" menu tegen met ja bovenstaand resultaat ::) :biggrin2:
In de auto handleiding staat verder ook niks over de voice control, was zeker een erg special feature :whistling:
Ook leuk detail, ze spreekt duits terug :biggrin2:

Ik heb ook een mafkees van een hond, bedelen om verse koriander, en het lekker vinden ook, meer meer meer!
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

Koekje! De Aldi is gisteren overvallen!! Blonde blanke man (gelukkig is Joep wel blond maar niet blank) met een slagersmes.
-Saskia-
5-sterren
5-sterren

Bericht door -Saskia- »

eelke schreef:Koekje! De Aldi is gisteren overvallen!! Blonde blanke man (gelukkig is Joep wel blond maar niet blank) met een slagersmes.
Wie overvalt er nou een Aldi?. :doh:

Doet me denken aan woensdag, ik zat met een ex-collega in het DE-café naast Den Haag CS, precies rond de tijd dat (naar ik later las) heel Den Haag CS ontruimd blijkt te zijn. Niets, maar dan ook helemaal niets van meegekregen. :2funny:
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

-Saskia- schreef:Wie overvalt er nou een Aldi?. :doh:

Doet me denken aan woensdag, ik zat met een ex-collega in het DE-café naast Den Haag CS, precies rond de tijd dat (naar ik later las) heel Den Haag CS ontruimd blijkt te zijn. Niets, maar dan ook helemaal niets van meegekregen. :2funny:

Haha echt he! En de action hier is voor de 2e keer afgebrand. Tot zo ver de winkels in onze wijk. :P
Hoewel, als ik er bij na ga denken, denk ik dat er bij de aldi meer cash betaald wordt. Minder grote bedragen, maar wel meer cash betalers, denk ik. En weinig personeel.

Hmmm dat klinkt wel een beetje suf ja. Ach, waarschijnlijk een teken dat het koffie-uitje juist goed geslaagd was!
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

Iig geen saai winkelcentrum :o

Ik heb net mijn auto bij de garage gedumpt voor apk, grote beurt en hopelijk een gerepareerde verwarming. Nieuwe garage, dus ben benieuwd.
El_Kato
5-sterren
5-sterren

Bericht door El_Kato »

Hmmmm wij gaan zo met mijn nichtje van bijna 4 de stad in om een verjaardagskadootje uit te zoeken voor haar verjaardag morgen… hoor ik allemaal herrie is het sinterklaas intocht :nono2:

Ik vind mijn nichtje heel erg leuk maar om nu vrijwillig een hele kudde van die kleine "blijerds" op te zoeken :nerves:

Nou ja de afspraak staat al dus we hopen er maar het beste van :-[
Kaela
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Kaela »

Geen tickets voor Adele kunnen scoren, snik snik.

Gesloten