Ik wil eerst mijn ochtenddrankie doen, geile ouwe beer denkt er anders over, piep, gil, ijsbeer, gilllllllll, pieeeeeeep, gil.
Mijn geduld raakt eeen beetje op.
Dus goedemorgen
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Oow errug!!!Els&Flow schreef:Mijn puber poppetje van 2.5 jaar is in een nieuwe sloopfase beland. Boeken, een groot pak wc papier, een pantoffel.. en alles van mij, niet van meneer. Vooral s morgens vroeg is de behoefte aan slopen kennelijk het grootst. Ze haalt me al dagen voor dag en dauw mijn bed uit, loopt vervolgens buiten alleen maar te klieren en te klooien en bij thuiskomst moet ze dan nog even terug naar de woonkamer, waar ze vervolgens haar slag slaat. Ze heeft nu een bank hangverbod op zak en vanmiddag gaat de lange lijn weer mee want op het strand dacht ze dat ze alleen op stap was.Met oog op de kerstboom, die volgende week in de planning zit, gaat ze s nachts maar weer in de bench, met deurtje dicht.
eelke schreef:Leuk he, honden? Maar je krijgt er wel heel veel voor terug!
eelke schreef:Leuk he, honden? Maar je krijgt er wel heel veel voor terug!

Kaio schreef:Net mijn knopje voice in de auto uitgeprobeerd....
Nu is mijn auto niet de nieuwste, m.a.w. ik had echt wel een Top Gear momentje, toen een van de eerste voice controls werden getest in het programma![]()
Moet ik het erbij zeggen ?DIY FAIL
Na eerst per ongeluk de blazers harder te hebben gezet, verschilende malen terwijl ik niks zij, naam te lang gehoord te hebben etc, heb ik een half telnummer geprogrammerd, maar kan die of de naam niet meer wijzigen. ( en hoe ik anders kan wissen is mij ook een raadsel, geweldig![]()
)
Angelique schreef:Ow ow owHeb je geen handleiding erbij
Wie overvalt er nou een Aldi?.eelke schreef:Koekje! De Aldi is gisteren overvallen!! Blonde blanke man (gelukkig is Joep wel blond maar niet blank) met een slagersmes.
-Saskia- schreef:Wie overvalt er nou een Aldi?.![]()
Doet me denken aan woensdag, ik zat met een ex-collega in het DE-café naast Den Haag CS, precies rond de tijd dat (naar ik later las) heel Den Haag CS ontruimd blijkt te zijn. Niets, maar dan ook helemaal niets van meegekregen.